Men er det normalt at have så ondt så man ikke kan strække armene ud har hørt man kan få betændelse i armene? er jo helt handicappet da jeg intet kan

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

moretti12 skrev:brug noget tid på at læse nogle artikler her på boardet. Du er nød til at få noget viden om træning, ellers får du minimale resultater!
100 reps af hvilken som helst øvelse er absurd

tak for hjælpen 

moretti12 skrev:100 reps af hvilken som helst øvelse er absurd

Moestrup87 skrev:Du kan ikke regne med, at den person der laver dit program i centeret, ved hvad han/hun taler om så giv den gas herinde, læs en masse og bliv klog!God træning

Barbellz skrev:Moestrup87 skrev:Du kan ikke regne med, at den person der laver dit program i centeret, ved hvad han/hun taler om så giv den gas herinde, læs en masse og bliv klog!God træning
Ja, dette er meget rigtigt, kan godt huske da jeg fik lavet mit første program da jeg lige var blevet meldt ind..bestod af et fullbody program udelukkende af maskiner, ikke hvad jeg ville foreslå til en nybegynder

MBang skrev:Barbellz skrev:Moestrup87 skrev:Du kan ikke regne med, at den person der laver dit program i centeret, ved hvad han/hun taler om så giv den gas herinde, læs en masse og bliv klog!God træning
Ja, dette er meget rigtigt, kan godt huske da jeg fik lavet mit første program da jeg lige var blevet meldt ind..bestod af et fullbody program udelukkende af maskiner, ikke hvad jeg ville foreslå til en nybegynder
Jeg ved så også at mange som kommer i et motionscenter, og vil have lavet et program tit og ofte kommer efter en uge og spørger om ikke der kan blive lavet lidt om i det fordi det er ikke rigtigt noget for dem at skulle rende rundt og løfte stænger og håndvægte, de vil hellere have et program de hurtigt kan komme ned og køre igennem uden at skulle tænke på andet end hvilken maskine de skal sættes sig i. Og uanset hvad du forklare dem, så vil de have deres maskin træning. synd og skam.

til at starte med?
Blue-Kaoz skrev:jeg var dernede idag og jeg fik et program de fleste af øvelserne er på maskiner også sagde han at når jeg havde lavet øvelserne på maskinerne i et stykke tid så kan jeg komme ned også ville han hjælpe mig med at komme ud af maskinerne også gå i gang kun med vægte ;) Det er da fint nok er det ikke?til at starte med?
Men bare start med den han har givet dig, og få samlet en masse info, om træning, mad og restitution så skal det nok gå fremad.. held og lykke med det i hvert fald 

Moestrup87 skrev:Du kan ikke regne med, at den person der laver dit program i centeret, ved hvad han/hun taler om så giv den gas herinde, læs en masse og bliv klog!God træning

Blue-Kaoz skrev:jeg var dernede idag og jeg fik et program de fleste af øvelserne er på maskiner også sagde han at når jeg havde lavet øvelserne på maskinerne i et stykke tid så kan jeg komme ned også ville han hjælpe mig med at komme ud af maskinerne også gå i gang kun med vægte ;) Det er da fint nok er det ikke?til at starte med?

abovling skrev:Moestrup87 skrev:Du kan ikke regne med, at den person der laver dit program i centeret, ved hvad han/hun taler om så giv den gas herinde, læs en masse og bliv klog!God træning
...men du kan derimod regne med, at alle herinde ved hvad de taler om

IsaFor skrev:Jeg har lidt samme problem. I skolen i torsdags skulle vi have idræt og vi blev delt ind i 2 mands grupper på nær mig og to andre. Vi var tre sammen. Vi skulle løfte en lang, tyk og meget tung massiv jern stang 50 gange, og derfor skulle vi være to sammen så vi kunne tælle for hinanden. I min gruppe var vi jo tre og vi besluttede os for at mig og en af mine veninder skulle gøre det på samme tid, det ville spare os for ventetid, så vi begyndte, men jeg fandt så ud af at hende den 3. talte i tempo med min veninde, jeg er meget stærkere end hende, så det gik til sidst meget hurtigt. Jeg tror jeg nåede op på 100 da hun var på 50, jeg fik ik talt men det passer meget godt. Da vi så stoppede fik jeg voldsomme kramper i begge arme. I 20 minutter kunne jeg ikke begæge mig pga smerten. Igår (fredag) begyndte jeg at have ret ondt i mine arme igen og når jeg strækkede dem gjorde det endnu mere ondt. Nu (lørdag) har jeg så ondt at jeg overhovedet ikke kan strække dem, heller ikke engang hvis jeg ligger mig på dem.
Kaldes det noget specielt? Er det noget der forsvinder helt af sig selv? Jeg håber ikke det tager lang tid fordi vi skal på lejrskole i over morgen;D Men jeg har lært min lektie....
Håber nogen kan sige hvad det er og tak på forhånd
Knus Isa

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster