Er der andre herinde, der har samme erfaring med produktet?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolditz skrev:Det er fuldstændig latterligt. jeg tager 100g efter træning og i den bette pis bøtte er der 400g, det holder jo ingen tid!
moand230 skrev:- for jeg tænkte, at det måske var værd at prøve, på trods af den høje pris, da man derved kunne undgå nogle sødestoffer osv. men efter at have prøve smagt pulveret må jeg indrømme, at jeg er MEGET skuffet over smagen.!

Old school skrev:Kolditz skrev:Det er fuldstændig latterligt. jeg tager 100g efter træning og i den bette pis bøtte er der 400g, det holder jo ingen tid!
Tager du 100g protein pulver efter træning???

Kolditz skrev:Old school skrev:Kolditz skrev:Det er fuldstændig latterligt. jeg tager 100g efter træning og i den bette pis bøtte er der 400g, det holder jo ingen tid!
Ja weight gainer hvilket kessler's protein også er.
Old school skrev:Kolditz skrev:Old school skrev:Kolditz skrev:Det er fuldstændig latterligt. jeg tager 100g efter træning og i den bette pis bøtte er der 400g, det holder jo ingen tid!
Ja weight gainer hvilket kessler's protein også er.
Hmm dem jeg kan finde på hjemmesiden er alm protein pulver og var der jeg mente 100g var voldsomt.

Glaze skrev:200 kr for 400 g. !!! Det jo sygt.
Til den pris er det vidst faa BB`er der har raad til benytte produktet.
Old school skrev:Glaze skrev:200 kr for 400 g. !!! Det jo sygt.
Ja og så især når det kun er 65%

Gaxe skrev:Old school skrev:Glaze skrev:200 kr for 400 g. !!! Det jo sygt.
Ja og så især når det kun er 65%
Men det er jo økologisk..

Mussetrussen skrev:Proteinpulver skal aldrig koste over 80 kr kg'et. Ellers er der nogle der tjener for mange penge på lortet. Og de skal boykottes på stedet. Medmindre selvfølgelig folk insisterer på at være nogle idioter der bruger deres penge på latterligt dyre overflødige kosttilskud. Det må de selv om.

Lystfiskeren skrev:Mussetrussen skrev:Proteinpulver skal aldrig koste over 80 kr kg'et. Ellers er der nogle der tjener for mange penge på lortet. Og de skal boykottes på stedet. Medmindre selvfølgelig folk insisterer på at være nogle idioter der bruger deres penge på latterligt dyre overflødige kosttilskud. Det må de selv om.
Koster bodyman' protein ikke langt over 80kr. kg?

Mussetrussen skrev:Proteinpulver skal aldrig koste over 80 kr kg'et. Ellers er der nogle der tjener for mange penge på lortet. Og de skal boykottes på stedet. Medmindre selvfølgelig folk insisterer på at være nogle idioter der bruger deres penge på latterligt dyre overflødige kosttilskud. Det må de selv om.

Dr. Tough skrev:Mussetrussen skrev:Proteinpulver skal aldrig koste over 80 kr kg'et. Ellers er der nogle der tjener for mange penge på lortet. Og de skal boykottes på stedet. Medmindre selvfølgelig folk insisterer på at være nogle idioter der bruger deres penge på latterligt dyre overflødige kosttilskud. Det må de selv om.
Det er da at strække den lidt, selv det billigste i DK (vil jeg skude på) vil komme til at koste 100 kr. kg.
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-80-177p.html
Mussetrussen skrev:Der er meget proteinpulver der koster over 80 kr kg. Jeg ved ikke hvad bodymans koster da jeg ikke bruger det, men koster det over 80 kr kg, ja så er det for dyrt. Det er ingen grund til at noget så basic skal koste så meget. Det er jo ikke videnskab, det er et fucking oste produktions rest produkt.

Ajn3b skrev:Mussetrussen skrev:Proteinpulver skal aldrig koste over 80 kr kg'et. Ellers er der nogle der tjener for mange penge på lortet. Og de skal boykottes på stedet. Medmindre selvfølgelig folk insisterer på at være nogle idioter der bruger deres penge på latterligt dyre overflødige kosttilskud. Det må de selv om.Mussetrussen skrev:Der er meget proteinpulver der koster over 80 kr kg. Jeg ved ikke hvad bodymans koster da jeg ikke bruger det, men koster det over 80 kr kg, ja så er det for dyrt. Det er ingen grund til at noget så basic skal koste så meget. Det er jo ikke videnskab, det er et fucking oste produktions rest produkt.
+1 !
Kunne ikke være mere enig.

inzaneXs skrev:Hold venligst tråden til topicstarters spørgsmål eller opret en ny tråd til diskussion af OT.

poul hansen skrev:Dette forum betales af samme person som du kritiserer. Hvis du vil se hvordan man IKKE skal drive det skal du kigge på t-nation, det er den klammeste omgang censur og hype af overpriced lorteprodukter verden endnu har set.
Priserne på bodymans produkter er meget rimelige og så sammenlignet med lavprisprodukter i Danmark og kvaliteten og kundeservicen er god. Derudover vælger ejerne bag Bodyman at investere en masse penge tilbage i sporten via dette board, sponsorater osv. Du kan finde billigere produkter men så skal du ud i at vælge produkter uden smag/skumle blandinger og lignende.
Selvfølgelig tjener producenten penge, ellers er man en idiot.
Et Produkt som Keslers protein ville jeg aldrig købe, alene pga den hysterisk dårlige reklame. Det er da det værste lort.

krzbn skrev:poul hansen skrev:Dette forum betales af samme person som du kritiserer. Hvis du vil se hvordan man IKKE skal drive det skal du kigge på t-nation, det er den klammeste omgang censur og hype af overpriced lorteprodukter verden endnu har set.
Priserne på bodymans produkter er meget rimelige og så sammenlignet med lavprisprodukter i Danmark og kvaliteten og kundeservicen er god. Derudover vælger ejerne bag Bodyman at investere en masse penge tilbage i sporten via dette board, sponsorater osv. Du kan finde billigere produkter men så skal du ud i at vælge produkter uden smag/skumle blandinger og lignende.
Selvfølgelig tjener producenten penge, ellers er man en idiot.
Et Produkt som Keslers protein ville jeg aldrig købe, alene pga den hysterisk dårlige reklame. Det er da det værste lort.
Nå ja de "støtter" jo BB.dk. Eller også er BB.dk en meget nyttig platform som de har skabt netop fordi, nye mennesker som "har brug for" proteinpulver kan blive anbefalet netop bodylab da det jo er LANGT bedre end alt andet proteinpulver.Hvis det ikke var for dem kunne INGEN finde informationer om træning eller kost. Kender t-nation helt fint, BB.dk formår at gøre det samme på et mere diskret niveau. Uden smag, skumle blandinger? Lol.. Du kan se hvad der er tilsat produktet og købe det fra et EU land, det burde ikke være specielt "skummelt".
Hvis producenten ikke tjener penge er "man" en idiot.Vores intelligens afhænger af bodylabs salg.
edit: skrev ikke for at starte en ligegyldig diskussion, og da slet ikke med Poul Hansen, men fordi jeg synes det er totalt plat at "insaneXs" kommer på banen fordi der bliver snakket priser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster