Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Er det klokken 23 man skal være klar fra?

TankeN skrev:8800 skrev:Er det klokken 23 man skal være klar fra?
Kampen skulle gerne starte omkring midnat

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Babylon16 skrev:Godt, man ikke betalte 500 kr for det.

Larsen89 skrev:Carl Froch.

Kromann skrev:Larsen89 skrev:Carl Froch.
Hvad er årsagen til det? Han har vundet over ham før. Har han nogle über awesome bælter?

TankeN skrev:Håber han får en ny kamp imod Ward, på Neutral grund, så har Ward ikke en chance for at vinde når han ikke får lov til at lave alle de skaller
Edit: iøvrigt kujonagtigt aldrig at ville bokse på udbane, men kan da godt forstå ham, han er da en fin bokser, men det ændre jo ikke på at han ikke ville få lov til de ting han gør hvis han var på udbane/neutral grund, hvis han kom til Herning ville det blive et klart nederlag.

JeppN skrev:TankeN skrev:Håber han får en ny kamp imod Ward, på Neutral grund, så har Ward ikke en chance for at vinde når han ikke får lov til at lave alle de skaller
Edit: iøvrigt kujonagtigt aldrig at ville bokse på udbane, men kan da godt forstå ham, han er da en fin bokser, men det ændre jo ikke på at han ikke ville få lov til de ting han gør hvis han var på udbane/neutral grund, hvis han kom til Herning ville det blive et klart nederlag.
Argh, lad os nu lige tage de rød/hvide briller af.. så har Ward ikke en chance? come on

TankeN skrev:JeppN skrev:TankeN skrev:Håber han får en ny kamp imod Ward, på Neutral grund, så har Ward ikke en chance for at vinde når han ikke får lov til at lave alle de skaller
Argh, lad os nu lige tage de rød/hvide briller af.. så har Ward ikke en chance? come on
Hvis du tager de ufine tricks væk, så nej.. Kessler blev udbokset fordi han ikke kunne se noget..

JeppN skrev:TankeN skrev:JeppN skrev:TankeN skrev:Håber han får en ny kamp imod Ward, på Neutral grund, så har Ward ikke en chance for at vinde når han ikke får lov til at lave alle de skaller
Hvis du tager de ufine tricks væk, så nej.. Kessler blev udbokset fordi han ikke kunne se noget..
Det ville jeg også sige, hvis jeg var Kessler![]()
Jo, han blev udbokset, fra start til slut.. og han var jo ikke "blind" i starten vel

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster