Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadsJustesen skrev:Jeg kan sige at Zenbook'en er super lækker. Min storebror har en magen til..
Hvad end du køber - gå laaaaangt uden om HP laptops.. De overopheder selv når man bare surfer og lignende

TheBodybuilder skrev:- Jeg skal bruge den primært til skolen, så det er vigtigt at den er hurtig og lækker at arbejde på. Og når jeg siger arbejde, tænker jeg ikke på noget specifikt, men bare typiske ting man laver på gymnasiale uddannelser.
- Der er ikke nogen krav for prisen, udover den ikke skal koste over 10.000 kr. Dog er det vigtigt at den også kan noget.
- Og med det sagt, gør det da heller ikke noget at den er god at spille spil på ;-).

J. Tyler skrev:TheBodybuilder skrev:- Jeg skal bruge den primært til skolen, så det er vigtigt at den er hurtig og lækker at arbejde på. Og når jeg siger arbejde, tænker jeg ikke på noget specifikt, men bare typiske ting man laver på gymnasiale uddannelser.
- Der er ikke nogen krav for prisen, udover den ikke skal koste over 10.000 kr. Dog er det vigtigt at den også kan noget.
- Og med det sagt, gør det da heller ikke noget at den er god at spille spil på ;-).
Kan du bestemme dig for, om den kun skal bruges til skolebrug eller spil? For der er altså ret stor forskel på hvad de to ting kræver

TheBodybuilder skrev:Det ved jeg - men forstå mig ret: Det er ikke ekstreme egenskaber inden for skolebrug og spil, computeren skal besidde... Det er først og fremmest skolebrug, men det kan næsten alle computere nutildags.

Merodium skrev:TheBodybuilder skrev:Det ved jeg - men forstå mig ret: Det er ikke ekstreme egenskaber inden for skolebrug og spil, computeren skal besidde... Det er først og fremmest skolebrug, men det kan næsten alle computere nutildags.
Vil du være venlig at uddybe hvad du mener med at den skal være god til skolebrug? Hvornår er den det? Du beder jo om vores subjektive vurdering, så hvornår er noget godt nok til skolebrug, efter din mening?
I mine gymnasieår købte jeg bare det man populært ville kalde en gaming-laptop, og den fungerede fint til skolebrug..

Oliverg skrev:MadsJustesen skrev:Jeg kan sige at Zenbook'en er super lækker. Min storebror har en magen til..
Hvad end du køber - gå laaaaangt uden om HP laptops.. De overopheder selv når man bare surfer og lignende
Vrøvl, det er kun de gamle HP laptops, der gør det.. lad os nu få aflivet den gamle myte...........

dornerd skrev:Har selv investeret i en Lenovo Thinkpad L520. Det er virkelig virkelig lækker og prisen er overkommelig, det eneste draw-back er grafik-teknologien, Intel HD-graphics. Jeg kan godt køre spil som Diablo 3 selvom intel HD graphics ikke er optimalt, men du kan også få lidt dyrere thinkpad modeller med en anden grafik-chip.
Thinkpads er også hårdføre og kan tåle lidt tæsk, og det er uden tvivl et kæmpe plus når du skal bruge den til skole. Og trackpoint er guld værd.
Kan personligt stå 100% inde for lenovo thinkpads. Det er den lækreste pc jeg har haft indtil videre..

Merodium skrev:dornerd skrev:Har selv investeret i en Lenovo Thinkpad L520. Det er virkelig virkelig lækker og prisen er overkommelig, det eneste draw-back er grafik-teknologien, Intel HD-graphics. Jeg kan godt køre spil som Diablo 3 selvom intel HD graphics ikke er optimalt, men du kan også få lidt dyrere thinkpad modeller med en anden grafik-chip.
Thinkpads er også hårdføre og kan tåle lidt tæsk, og det er uden tvivl et kæmpe plus når du skal bruge den til skole. Og trackpoint er guld værd.
Kan personligt stå 100% inde for lenovo thinkpads. Det er den lækreste pc jeg har haft indtil videre..
Thinkpads er generelt tiltænkt kontorfolk, lærere og universitetsstuderende osv, og er helt fine til studier. Smider du 10k efter sådan en, så vil du ingen problemer have, det er næsten helt sikkert.
Jeg har aldrig ejet en selv, men mange fra min gamle årgang havde dem, og nu, 4 år efter, bruger folk dem til de første år på uni og de holder sgu nok længere endnu. Du kan nærmest smide rundt med skidtet. De føles lidt som Nokia, bare i laptop-form.
Kender også et par der har ASUS, og min næste bærbar, hvis der kommer en, bliver en ASUS.

TheBodybuilder skrev:Idet du siger kontorfolk, lærere og universitetsstuderende, passer det godt med den designskole min mor arbejder på.
Men om den er passende til en "yngre" dreng, som også bruger meget tid på at surfe på nettet og - sommetider - game spil, er jeg i tvivl om?
ASUS er også den som passer bedst i mit eget hovede, dog ikke i min mors.

MadsJustesen skrev:Oliverg skrev:MadsJustesen skrev:Jeg kan sige at Zenbook'en er super lækker. Min storebror har en magen til..
Vrøvl, det er kun de gamle HP laptops, der gør det.. lad os nu få aflivet den gamle myte...........
Selv vrøvl. Har selv 2, de overopheder begge. flere på min uddannelse har HP'er som overopheder. Og for et par måneder siden gik jeg rundt i en elektronik forretning og mærkede på deres HP'er - de var også varme selvom de kun stod med windows startskærm.
Undskyld for lettere offtopic

Jeg sidder med en HP på lige knap et år, og oplever det desværre alt for ofte.Oliverg skrev:Det skal jeg ikke kunne sige. Kender bare 3 der har HP(under 1 år gammelt), og de overlever ikke lignende problemer. Nu kender jeg ikke jeres konkrete problemer, men såvidt jeg kan forstå det er problemet minimalt sammenlignet med førhen.

mic skrev:Jeg sidder med en HP på lige knap et år, og oplever det desværre alt for ofte.Oliverg skrev:Det skal jeg ikke kunne sige. Kender bare 3 der har HP(under 1 år gammelt), og de overlever ikke lignende problemer. Nu kender jeg ikke jeres konkrete problemer, men såvidt jeg kan forstå det er problemet minimalt sammenlignet med førhen.
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

nomiki skrev:Jeg synes heller ikke HP er gode. Acer skal du også droppe.
For mig er Packard Bell super gode. Har lige købt en ny for 5000 kr i Bilka.
Hvis du vil koble din bærbar til dit tv for at se film fx, så husk at tjekke, om den har hdmi.
Minimumskrav- efter min mening - er dualcore eller mere samt 8gb ram eller mere
Processoren må også gerne være nyere end intel pentium.
Held og lykke

Daniel$an skrev:mic skrev:Jeg sidder med en HP på lige knap et år, og oplever det desværre alt for ofte.Oliverg skrev:Det skal jeg ikke kunne sige. Kender bare 3 der har HP(under 1 år gammelt), og de overlever ikke lignende problemer. Nu kender jeg ikke jeres konkrete problemer, men såvidt jeg kan forstå det er problemet minimalt sammenlignet med førhen.
+1
Min bliver også monster varm. Til tider lukker den ned.

kristian2010 skrev:Ditto her med macbook air. Federe bærbar findes ikke og det virker forrygende. Fik min igår. Man går glip af meget ved at være mac forskrækket.
Sendt fra min HTC One X med Tapatalk2

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster