Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Lulu vil være større, Lala vil være samme størrelse som før.

Markuz7 skrev:MC skrev:Lulu vil være større, Lala vil være samme størrelse som før.
Betyder det at så at Lala ikke vil få markeret muskelmasse?
Vil han så se fuldstændigt ens ud som året før?
Markus

Friche skrev:Ahh, altså hvis Lala er nybegynder så vil vel under alle omstændigheder få noget muskelmasse og smide noget fedt medmindre hans gener er møgsløve. Han vil jo snive mellem anabol og katabol dagligt og vil altså give synlige forandrigner. Underforstået at han har nogenluned styr på sin kost.

MC skrev:Friche skrev:Ahh, altså hvis Lala er nybegynder så vil vel under alle omstændigheder få noget muskelmasse og smide noget fedt medmindre hans gener er møgsløve. Han vil jo snive mellem anabol og katabol dagligt og vil altså give synlige forandrigner. Underforstået at han har nogenluned styr på sin kost.
Lulu og Lala er altså pigenavne![]()

Friche skrev:MC skrev:Friche skrev:Ahh, altså hvis Lala er nybegynder så vil vel under alle omstændigheder få noget muskelmasse og smide noget fedt medmindre hans gener er møgsløve. Han vil jo snive mellem anabol og katabol dagligt og vil altså give synlige forandrigner. Underforstået at han har nogenluned styr på sin kost.
Lulu og Lala er altså pigenavne![]()
Synes mest det lyder som Teletubbies navne, men topicstarter skriver jo "han"

Fatmir skrev:omg men sry, til ham som poster det første svar
det kan ikke passe at man over hovedt ikke vokser at træne lidt under sit normale kcal indtag... her tænker jeg også på folk som er gået over "begynder stadiet" vi kan godt snakke om i vilken grad hans træning ikke vil være så effektiv i forhold til muskelmassen som den anden vil tage på pga, overskud i kcal
men igen hvis du havde et 100% strick diet med lets say 3g protein per kilo, osv osv... at han overhovedt ikke vil få resultater ud af det, i doubt it...
hvis han kører en progressiv træning og er i stand til at lade musklerne presse sig max, er jeg ret sikker på at der vil ske noget..

Fatmir skrev:som jeg også selv siger, man gainer mest i overskuds fasen "bulk" end ved "cut", jeg tænker barer fitt for survive, alså kroppen burde da aligevel kunne tilpasse sig det et low kcal diet til vægttræning og aligevel tage på... jeg er ret sikker på at folk kan giane under cut !

Hvilket højest sansyneligt skyldes neurale tilpasninger.har faktisk selv været lidt undet et cut, tabt 4kilo.. men under det lille cut har jeg haft styrke gains i forskellige øvelser

´Fatmir skrev:det er my bad så, men de personer jeg kender må enten tage utroligt meget pulver og have super gener for de kører forced reps, til failure, og 6øvelser per muskel

Gozo skrev:´Fatmir skrev:det er my bad så, men de personer jeg kender må enten tage utroligt meget pulver og have super gener for de kører forced reps, til failure, og 6øvelser per muskel
Jo, men det har jo ikke noget med deres almindelige kost at gøre. Bare fordi de ikke har styr på deres ligevægtsindtag, kan de jo godt ligge med et overskud.

Misterhamper skrev:Gozo skrev:´Fatmir skrev:det er my bad så, men de personer jeg kender må enten tage utroligt meget pulver og have super gener for de kører forced reps, til failure, og 6øvelser per muskel
Jo, men det har jo ikke noget med deres almindelige kost at gøre. Bare fordi de ikke har styr på deres ligevægtsindtag, kan de jo godt ligge med et overskud.
Hvis de ikke spiser super meget slik, så skal der altså MEGET mad til at føde en stor gut og få ham til at ligge i overskud. Det er ikke noget "man lige kommer til"...

flamingopikken skrev:Misterhamper: Jeg kan godt se hvad du mener, men selvfølgelig kan en stor gut ligge i (ubevidst) kalorieoverskud, det er da slet ikke så svært som du får det til at lyde.

Misterhamper skrev:flamingopikken skrev:Misterhamper: Jeg kan godt se hvad du mener, men selvfølgelig kan en stor gut ligge i (ubevidst) kalorieoverskud, det er da slet ikke så svært som du får det til at lyde.
4-5000 kalorier om dagen er altså meget svært at få ned, hvis det bare er nogenlunde sund mad. Det er ikke noget, man bare lige kommer til ubevidst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster