Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pugè-Drengen skrev:hej BB'er
jeg står og er ved at købe mig noget aminosyre, gainer og noxplode
Jeg er nu noget til et punkt hvor jeg har svært ved at tage mere på, jeg har svært ved at spise så meget som jeg nu skal. ligenu spiser jeg kun som jeg skal, men skal have plus 500 og jeg føler mig ret tynd så vil os godt tage mere på.
jeg har tænkt de ting der også måske kreatin piller, men ved bare ikke om jeg skal have det med. jeg mangler omkring 500-600 kalorier så jeg har plus 500. men føler bare ikke rigtig jeg har noget masse rigtig.
hjælp mig
TAK PÅ FORHÅND!

SienZ skrev:pugè-Drengen skrev:hej BB'er
Jeg er nu noget til et punkt hvor jeg har svært ved at tage mere på, jeg har svært ved at spise så meget som jeg nu skal. ligenu spiser jeg kun som jeg skal, men skal have plus 500 og jeg føler mig ret tynd så vil os godt tage mere på.
jeg har tænkt de ting der også måske kreatin piller, men ved bare ikke om jeg skal have det med. jeg mangler omkring 500-600 kalorier så jeg har plus 500. men føler bare ikke rigtig jeg har noget masse rigtig.
hjælp mig
TAK PÅ FORHÅND!
Spis mere mad. Man kan spise meget mere end man tror. Spis gradvist mere hvis du ikke kan lige nu. Kroppen bliver vant til at skulle spise mere, og så er det ikke et problem længere.
Kreatin kommer til at give cirka 15-20kcal om dagen, så det er ikke der du skal hente dine kcal.
Weight Gainer er en mulighed til før og/eller efter træning, det kan også give nogle kcal.
Chancen for at du sagtens kan spise meget mere er dog stor.

pugè-Drengen skrev:SienZ skrev:pugè-Drengen skrev:hej BB'er
hjælp mig
TAK PÅ FORHÅND!
Spis mere mad. Man kan spise meget mere end man tror. Spis gradvist mere hvis du ikke kan lige nu. Kroppen bliver vant til at skulle spise mere, og så er det ikke et problem længere.
Kreatin kommer til at give cirka 15-20kcal om dagen, så det er ikke der du skal hente dine kcal.
Weight Gainer er en mulighed til før og/eller efter træning, det kan også give nogle kcal.
jeg føler bare ikke jeg kan få mere ned og jeg er oppe på de 6 måltider som man skal derfor tror jeg alt det her vil hjælpe mig på vej og er os noget dertil hvor jeg synes jeg skal begynde på det, er taget en del på faktisk uden men nu synes jeg ikke jeg kan mere. plus jeg forbrænder så hurtigt:)

JannikB skrev:pugè-Drengen skrev:SienZ skrev:pugè-Drengen skrev:hej BB'er
hjælp mig
TAK PÅ FORHÅND!
jeg føler bare ikke jeg kan få mere ned og jeg er oppe på de 6 måltider som man skal derfor tror jeg alt det her vil hjælpe mig på vej og er os noget dertil hvor jeg synes jeg skal begynde på det, er taget en del på faktisk uden men nu synes jeg ikke jeg kan mere. plus jeg forbrænder så hurtigt:)
Du har ikke en super høj forbrænding.
Spis mere. Tænk over hvad du spiser. Spis fx nødder i stedet for gulerødder. Nødder indeholder mange kalorier og proteiner. Prøv dig frem med ekstra mellemmåltider eller kortere pause i mellem måltiderne.

Garik skrev:Prøv at skriv herinde, hvad du spiser på en dag. Vil næsten vædde på, jeg spiser det dobbelte på den halve tid.
Aminosyrer og kreatin bidrager med et minimum af kalorier (som Sienz også påpeger). Vi snakker måske 50kcal maks.

pugè-Drengen skrev:Garik skrev:Prøv at skriv herinde, hvad du spiser på en dag. Vil næsten vædde på, jeg spiser det dobbelte på den halve tid.
Aminosyrer og kreatin bidrager med et minimum af kalorier (som Sienz også påpeger). Vi snakker måske 50kcal maks.
ja okay, ja i spiser sikkert mega meget, men den fase er jeg jo nok ikke noget til endnu skal du se:)
pugè-Drengen skrev:jamen det er jo ikke kun antallet af kcal os hvad produkterne gør så jeg har mere overskud og mere frisk når jeg træner osv:) os derfor jeg tager no xplode gaineren tager jeg fordi jeg vil vokse og amino gør et ekstra tilskud til at vokse og kreatin gør så der kan komme mere masser på ens muskler

marc0911 skrev:hvis din kost plan er som den står i din profil mangler du vigtige ting.
KØD, RIS OG/ELLER PASTA!!!

Garik skrev:pugè-Drengen skrev:Garik skrev:Prøv at skriv herinde, hvad du spiser på en dag. Vil næsten vædde på, jeg spiser det dobbelte på den halve tid.
ja okay, ja i spiser sikkert mega meget, men den fase er jeg jo nok ikke noget til endnu skal du se:)
Du når heller ikke dertil, hvis du ikke tror, du kan spise mere.
jeg skal nok nå dertil, men ikke ligenu.pugè-Drengen skrev:jamen det er jo ikke kun antallet af kcal os hvad produkterne gør så jeg har mere overskud og mere frisk når jeg træner osv:) os derfor jeg tager no xplode gaineren tager jeg fordi jeg vil vokse og amino gør et ekstra tilskud til at vokse og kreatin gør så der kan komme mere masser på ens muskler
Du vokser ikke på grund af produkterne. Du kan kun vokse, hvis du indtager mere energi, end du forbrænder - og det hjælper kreatin og aminosyrer ikke med. Bare lige så det er på plads.

pugè-Drengen skrev:Garik skrev:pugè-Drengen skrev:Garik skrev:Prøv at skriv herinde, hvad du spiser på en dag. Vil næsten vædde på, jeg spiser det dobbelte på den halve tid.
jeg skal nok nå dertil, men ikke ligenu.pugè-Drengen skrev:jamen det er jo ikke kun antallet af kcal os hvad produkterne gør så jeg har mere overskud og mere frisk når jeg træner osv:) os derfor jeg tager no xplode gaineren tager jeg fordi jeg vil vokse og amino gør et ekstra tilskud til at vokse og kreatin gør så der kan komme mere masser på ens muskler
Du vokser ikke på grund af produkterne. Du kan kun vokse, hvis du indtager mere energi, end du forbrænder - og det hjælper kreatin og aminosyrer ikke med. Bare lige så det er på plads.
nej de 2 ved jeg godt ikke gør alene, skal os have de andre plus min kostplan det er det hele. så dum er jeg sku ik tak!

Garik skrev:pugè-Drengen skrev:Garik skrev:pugè-Drengen skrev:Garik skrev:Prøv at skriv herinde, hvad du spiser på en dag. Vil næsten vædde på, jeg spiser det dobbelte på den halve tid.
nej de 2 ved jeg godt ikke gør alene, skal os have de andre plus min kostplan det er det hele. så dum er jeg sku ik tak!
Jamen hvis du har styr på det hele, hvad spørger du så egentlig om?

pugè-Drengen skrev:Garik skrev:pugè-Drengen skrev:Garik skrev:pugè-Drengen skrev:Garik skrev:Prøv at skriv herinde, hvad du spiser på en dag. Vil næsten vædde på, jeg spiser det dobbelte på den halve tid.
Jamen hvis du har styr på det hele, hvad spørger du så egentlig om?
fordi folk ikke giver noget svar på mit spørgsmål andet end at æde mere og det er jo ikke det svar jeg skal bruge. jeg skal bruge svar på mit spørgsmål og det har jeg endnu ikke fået.
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

pugè-Drengen skrev:ligemeget jeg finder selv ud af det, ingen hjælp åbenbart.
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

pugè-Drengen skrev:ligemeget jeg finder selv ud af det, ingen hjælp åbenbart.
Daniel$an skrev:Hvad er dit problem? Du har fået svaret på dit spørgsmål.

ckp2906 skrev:Hmm du kan lave en kcal bombe af en shake. Jeg har nogle gange lavet en shake på ca 1000-1200 kcal. Så det bar at tilpasse denOg den er nem at få ned

mimame skrev:det lyder lidt somom du hele tiden undskylder for ikke at være "størrere" jeg tror måske de fleste glemmer hvor lang tid det egentlig tager før man rigtig kan se en forskel.
for at se en markant forskel skal du spise fornuftigt i mange måneder og træne rigtigt, jeg tror der er større chance for at du træner forkert end det egentlig er kostens skyld du ikke tager på i vægt.
Hvis du vil have ekstre kalorier er det jo bare at spise mere, hvis du vil være helt sikker så spis en plade chokolade hver aften det er ikke sværer
Mvh

ckp2906 skrev:Hmm du kan lave en kcal bombe af en shake. Jeg har nogle gange lavet en shake på ca 1000-1200 kcal. Så det bar at tilpasse denOg den er nem at få ned

lad ham nu bare blive ved med hans disco træning

pugè-Drengen skrev:undskyld gider du lige skrive som et voksen menneske eller er du ude på at udstille mig som noget du åbenbart selv er! jeg ved sku godt det tager lang tid. har trænet i 4 år så tror godt jeg ved det okay!? og jeg har trænet 1.5 seriøst hvis i så gerne vil vide det.! du træner måske ikke selv rigtigt? jeg træner sku så rigtigt som man kan.. bare og bare at spise mere, det ikke noget man bare gør evt? det er ligesom at sige til et barn æd lige et stykke kød på 2-3 kg det er ikke muligt... du kan selv gå hjem og spise chokolade til en film....... skriv lige ordentligt en anden gang TAK!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster