Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

5teensig skrev:Nu er jeg selv en spasser til dødløftteknik, men du strækker benene for hurtigt, prøv at tænke mere på at "bolle" stangen, altså skal du hoften fremad hele tiden.

Lithium skrev:oh no he didn`t
Kan du se problemet i den koncentriske fase på dine dødløft ?

Lithium skrev:MBang skrev:Lithium skrev:oh no he didn`t
Skuldrene foran stangen?
![]()
jeg har ellers lavet en fin rød streg....meningen med den streg var at tydeligøre ryggens vinkel relativt til det flade gulv i startfasen af løftet
men nuvel i ganske korte træk: manden skyder røven af

Lithium skrev:MBang skrev:Lithium skrev:MBang skrev:Lithium skrev:oh no he didn`t
Skuldrene foran stangen?
![]()
jeg har ellers lavet en fin rød streg....meningen med den streg var at tydeligøre ryggens vinkel relativt til det flade gulv i startfasen af løftet
Det var nu lidt for at jokemen har jeg ikke ret i at skuldrene helst skulle være bag ved stangen. som de også ville komme, hvis røven kom længere ned?
Jeg vil gerne udfordre dig til at vise mig en video hvor du løfter 80 % af dit dødløft max med skuldrene bag stangen
Du får 5 kg proteinpulver af mig hvis du kan

Lithium skrev:''MBang skrev:Lithium skrev:MBang skrev:Lithium skrev:MBang skrev:Lithium skrev:oh no he didn`t
Skuldrene foran stangen?
![]()
Det var nu lidt for at jokemen har jeg ikke ret i at skuldrene helst skulle være bag ved stangen. som de også ville komme, hvis røven kom længere ned?
Jeg vil gerne udfordre dig til at vise mig en video hvor du løfter 80 % af dit dødløft max med skuldrene bag stangen
Du får 5 kg proteinpulver af mig hvis du kan
Champ, i´m asking, not arguing.
men har jeg ikke ret i at skuldrene helst skulle være bag ved stangen.
Nej stangen letter sig ikke fra jorden før skuldrene er lige over stangen eller lidt foran (eller RIGTIG meget foran)
Spænd op i core og tryk maximalt i stængerne - chest up, spænd ballerne når stangen passerer knæ - done

Lithium skrev:Hvor træner du henne ? internet-rådgivning er so & so - ville være bedre om nogen kunne give dig de vigtigste pointers IRL

Lithium skrev:Vis mig en video hvor der laves konventionelt dødløft med skuldrene bag stangen...bare én
Lubas<- Du kan træne i de fleste Vl og SL klubber for ca 150 kr om måneden... derudover koster det intet at komme forbi til en prøvetime

Lubas skrev:Er der umiddelbart andre ting jeg gør galt?

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Lithium skrev:Jeg snakker ikke nødvendigvis maxløft, har endnu til gode at se nogen løfte lets say 80 % 1 rm med skuldrene bag stangen
Derved ikke være sagt at TS ikke er for langt indover stangen, eller rettere han kommer for langt ind over stangen netop fordi han skyder røven af hvilket giver ham bedre leverage fordi hans teknik er for dårlig og hans ben og spænd er for svagt til at holde, derudover nok også et par andre issues der skal løses ift stangens placering, balance, fodpos. og så selvfølgelig opspænd og hårdhed - men det er noget nemmere at korrigere irl

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster