Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ratz skrev:Fandme en skam det helt ovre i KBH.
I har ikke snakket om at ligge et seminar i Århus på et tidspunkt?

Evt. hvis der er stor tilmeldning?

8800 skrev:Mon ikke de lige afventer om der er nogen, der gider høre på dem i KBH

incognito skrev:Ratz skrev:Fandme en skam det helt ovre i KBH.
nu koster en orange billet på monkey class ikke det vilde....

poul hansen skrev:Det sjove er at det er enklere, billigere og meget hurtigere at flyve fra Aalborg end en fuldpris billet fra Aarhus til kbh med toget.
Men som sagt, der er stadig orange billeter til 139 at få.

incognito skrev:sandsynligheden for at der senere bliver arrangementer i jylland er større, jo bedre opbakning der er om det her i københavn, skal det vel siges..
incognito skrev:vi har desuden fået et tilsagn fra Joachim B Olsen om at komme til et af de næste seminarer...

incognito skrev:spørgsmål til arrangementet kan stilles her i tråden og så vil ptpoul eller jeg selve besvare dem hurtigst muligt. Vel mødt!
Desuden mangler vi et par raske svende der gerne vil sætte posters op i motionscentre i københavn. Vi er villige til at betale eller give rabbater for dette. Henvendelser desangåede kan rettes til ptpoul eller undetegnede..

Bnaz skrev:Jeg kunne godt overveje at smutte over bæltet! Hvis I har en måske-liste hopper jeg på der.
Er der en fast grænse for antal tilmeldinger?

Bay skrev:Det lyder virkelig fedt. Jeg regner stærkt med at komme.

lassah skrev:Anders, jeg synes du skal undersøge mulighederne for at få seminaret optaget med et godt videokamera. Jeg er sikker på der er mange, mig selv inklusiv, som vil betale penge for en kopi af den optagelse.
Jeg ville uden tvivl deltage hvis det var muligt, men bor i Sydney og der er ikke flere orangebilletter på den pågældende dato![]()
Hvis der er andre som kunne have interesse i at betale for en videofil af seminaret(jer århusianere), så skynd jer endelig at bakke op om det nu.

incognito skrev:lassah skrev:Anders, jeg synes du skal undersøge mulighederne for at få seminaret optaget med et godt videokamera. Jeg er sikker på der er mange, mig selv inklusiv, som vil betale penge for en kopi af den optagelse.
Jeg ville uden tvivl deltage hvis det var muligt, men bor i Sydney og der er ikke flere orangebilletter på den pågældende dato![]()
Hvis der er andre som kunne have interesse i at betale for en videofil af seminaret(jer århusianere), så skynd jer endelig at bakke op om det nu.
det har vi sørme også tænkt os

Andersbr skrev:Bay skrev:Det lyder virkelig fedt. Jeg regner stærkt med at komme.
Jeg kommer også, det vil jeg ikke gå glip af

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster