Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Solosesso skrev:tæsk dem igennem på seated Calf og Standing Calf og giv dem ekstra vægt så skal der nok ske ting og sager

NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.

Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
i find that hard to believe

NGS skrev:Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
Så lad være

NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.

MBang skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
var det ikke dig der lavede det læg trænings forsøg NGS?
Hvor der var den syge fremgang på højfrekvente lægtræninger? det tror jeg det var. det var kuul.
Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
Så lad være
muskler vokser ikke så hurtigt

NGS skrev:MBang skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
Hvor der var den syge fremgang på højfrekvente lægtræninger? det tror jeg det var. det var kuul.
Nej det var Wolfpumper, men jeg fik inspiration fra ham afSkinnyguy12 skrev:NGS skrev:Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
Så lad være
Har de så åbenbart gjort. Gået fra ikke at træne dem til, at træne dem 5 dage i ugen.

Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:MBang skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
Nej det var Wolfpumper, men jeg fik inspiration fra ham afSkinnyguy12 skrev:NGS skrev:Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
Så lad være
Har de så åbenbart gjort. Gået fra ikke at træne dem til, at træne dem 5 dage i ugen.
hvis det passer er det jo helt vanvittigt.. men benpres, træner det overhovedet læg?

MBang skrev:Skinnyguy12 skrev:NGS skrev:MBang skrev:NGS skrev:Min læg voksede 2 cm på 7 dage ved, at træne læg 5 gange om ugen med 3 set af 25, 15 og 12 i benpres maskinen. Prøv det.
Så lad være
hvis det passer er det jo helt vanvittigt.. men benpres, træner det overhovedet læg?
der menes at der kan trænes læg i benpres maskinen, ikke at der trænes læg under benpres ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster