Kom med nogle argumenter 
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Kom med nogle argumenter 

NGS skrev:Det hele er dårligt, den bedste måde at opbygge en god masse på er ved, at drikke sports saftevand(Den grønne)
FKBS skrev:NGS skrev:Det hele er dårligt, den bedste måde at opbygge en god masse på er ved, at drikke sports saftevand(Den grønne)
Are you serious?

JuJutzu skrev:Jeg tror han spurgte om hvad der er bedst af light eller ikke-light og ikke om det er godt eller ej...

Thomas Jagd skrev:Hvad der er bedst ? At glemme alt om ligegyldige detaljer, og komme ned i centret og løfte noget tungt jern.

JeppeBaek skrev:Hvad er bedst, light- eller ikke light sodavand når det gælder optimal opbygning af masse? Ved selvfølgelig godt det er bedst at undgå men er nu nysgerrig.Kom med nogle argumenter

Kan godt være jeg er lidt pessimistisk, men kan da ikke passe det bare er 0 kalorier og ikke længere. 
JeppeBaek skrev:Tak for svarende indtil videre.Men da jeg ikke er den store ekspert på kost, tænker jeg lidt da må det være noget dårligt ved light?
Kan godt være jeg er lidt pessimistisk, men kan da ikke passe det bare er 0 kalorier og ikke længere.
NGS: Og skal nok huske det med de grønne sodavand

Jok skrev:Der er Aspartam i Light-varianter, som i større mængder kan have nogle negative effekter
De mængder af Aspartam du får gennem Light er dog så lav, at det ikke burde gøre noget

JeppeBaek skrev:Tak for svarende indtil videre.Men da jeg ikke er den store ekspert på kost, tænker jeg lidt da må det være noget dårligt ved light?

MGL skrev:Ikke light, da light har en tendens til at smage usandsynligt ringe

Saunzor skrev:Puha er det ikke nogle dyre tandlæge besøg?

Henrik-Bangsø skrev:fuck nu om der er de 10 gr kulhydrart pr 100 ml i en cola det ikke værd at gå op i numindre du heder jay cutler punktum

Henrik-Bangsø skrev:fuck nu om der er de 10 gr kulhydrart pr 100 ml i en cola det ikke værd at gå op i numindre du heder jay cutler punktum

Jenslyn87 skrev:Elsker light-sodavand! Men der kan være langt mellem snapsene
Nogle af favoritterne:
Fanta light
Harboe Sport Light
Squash Light
2-4 liter om dagen for tiden![]()
![]()

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster