Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Little Kid skrev:Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg det er en omgang bullshit. Tror der var blevet gjort meget mere ud af det i medier etc hvis vores mælk virkelig var så propfyldt med hormoner som de påstår. En side som den der får ihvertfald ikke mig til at droppe mælken.

jensravn skrev:Jeg kan godt lide at de mener mælk kan forsage både ADHD, autisme, tourettes, epilepsi, knoglebrud, ordblindhed og sengevædning.
Det er sku et intet andet et regulært lykketræf at man stadig er i live efter at have drukket det giftige og farlige stads hele livet

Uden og vide noget på området, kunne man jo godt forestille sig at fx. sødmælk var mere belastende for kroppen end skummet? Jeg drikker sgu 2 L skummet dagligt anyway 
jensravn skrev:Jeg kan godt lide at de mener mælk kan forsage både ADHD, autisme, tourettes, epilepsi, knoglebrud, ordblindhed og sengevædning.
Det er sku et intet andet et regulært lykketræf at man stadig er i live efter at have drukket det giftige og farlige stads hele livet

Qmega skrev:jensravn skrev:Jeg kan godt lide at de mener mælk kan forsage både ADHD, autisme, tourettes, epilepsi, knoglebrud, ordblindhed og sengevædning.
Der står det kan forårsage. Der er flere amerianske studier der viser lign. undersøgelser, men hæng ikke mig op på det. Jeg har selv oplevet bedre fordøjelse uden mælk i lang tid og pænere hud.

Qmega skrev:jensravn skrev:Jeg kan godt lide at de mener mælk kan forsage både ADHD, autisme, tourettes, epilepsi, knoglebrud, ordblindhed og sengevædning.
Der står det kan forårsage. Der er flere amerianske studier der viser lign. undersøgelser, men hæng ikke mig op på det. Jeg har selv oplevet bedre fordøjelse uden mælk i lang tid og pænere hud.

jensravn skrev:Qmega skrev:jensravn skrev:Jeg kan godt lide at de mener mælk kan forsage både ADHD, autisme, tourettes, epilepsi, knoglebrud, ordblindhed og sengevædning.
Nu er der meget, meget, meget langt fra bedre fordøjelse og renere hud til medfødte syndromer og lidelser som tourettes, autisme epilepsi og ADHD

Qmega skrev:jensravn skrev:Qmega skrev:jensravn skrev:Jeg kan godt lide at de mener mælk kan forsage både ADHD, autisme, tourettes, epilepsi, knoglebrud, ordblindhed og sengevædning.
Nu er der meget, meget, meget langt fra bedre fordøjelse og renere hud til medfødte syndromer og lidelser som tourettes, autisme epilepsi og ADHD
De sygdomme du nævner er heller ikke noget der opstår på en dag. langvarig indtag af mælk kan have en effekt.

Qmega skrev:The Little Kid skrev:Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg det er en omgang bullshit. Tror der var blevet gjort meget mere ud af det i medier etc hvis vores mælk virkelig var så propfyldt med hormoner som de påstår. En side som den der får ihvertfald ikke mig til at droppe mælken.
Well, det er jo ikke første gang mælk bliver anklaget som usundt, så der må være noget om det. Der er vel også en grund til at hjemmesiden er lavet?
Og hvad kan medier gøre ved det? Producenterne er ligeglade.

L1NSE skrev: Desuden er der kun undersøgelser til 1/3 af alle symptomerne, og de er alligevel pakket så meget ind i alt muligt andet at man ligeså godt kan ignorere næsten alt der står på listen.

SandyFrink skrev:Det er forøvrigt et kvalitetsstempel der vil noget at den omrejsende radiodoktor, selveste Carsten Vagn-Hansen, byder ind med sine erfaringer. Haha.[/color][/b]

Dobermann skrev:og din pik kan falde af ved at squatte, so what hvad er chancen

Qmega skrev:Hæng ikke mig op på al det her, jeg ville bare gøre opmærksom på hjemmesiden. Jeg kan ikke se noget positivt i mælk. Just my opinion.

Napoleon2 skrev:Synes det er sørgeligt, at en spændende debat bliver ødelagt af snæversynet mennesker,
som ikke engang gider lytte, eller komme med noget relevant.
& der fremlægges trods alt gode argumenter for, at Qmega har lidt hold i det, han påstår ?

Lyngbeck skrev:Arnold drak mælk, jeg drikker mælk, mange jeg kender drikker mælk, dyr og babyer drikker os mælk. Asiatere drikker ikke mælk. Men af alle dem jeg kender, som kan tåle mælk, er der endnu ikke nogen der har taget skade. Jeg har ingen anelse om hvor denne hetz mod mælk er startet, men for mig virker det som en syg og meget hemmelig konspirations ting.. lol.

Qmega skrev:Lyngbeck skrev:Arnold drak mælk, jeg drikker mælk, mange jeg kender drikker mælk, dyr og babyer drikker os mælk. Asiatere drikker ikke mælk. Men af alle dem jeg kender, som kan tåle mælk, er der endnu ikke nogen der har taget skade. Jeg har ingen anelse om hvor denne hetz mod mælk er startet, men for mig virker det som en syg og meget hemmelig konspirations ting.. lol.
Nu kommer alle de der bb dogmer.
Og hvorfor ser man aldrig undersøgelser der påpeger at mælk er sundt og alle skal drikke det?

Qmega skrev:
Og hvorfor ser man aldrig undersøgelser der påpeger at mælk er sundt og alle skal drikke det?

Lystfiskeren skrev:Nice, endnu en lorte artikel.

Napoleon2 skrev:Lystfiskeren skrev:Nice, endnu en lorte artikel.
Nice, endnu et lorte indlæg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster