Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Du spiser ikke nok. Så det skal du gøre hvis du vil være stor.

MFL skrev:toto_G4M3R skrev:Du spiser ikke nok. Så det skal du gøre hvis du vil være stor.
Hvor kan du se hvad han spiser?

abcd1234 skrev:Ok spiser altså meget.... Problemet er at jeg laver for meget...ud over min træning er jeg løbeinstruktør og har et aktiv arbejde.... Men skal dansk spise mer.... Laver lige min kostplan snart....

abcd1234 skrev:Heller ikke når man tager min alder i betragtning.....32 år

sidst jeg prøvede stoppede jeg fordi jeg kun syntes jeg steg i ben og ikke i bryst og det er mest bryst jeg vil have...

abcd1234 skrev:Ok så det i siger at max ot ikke virker for mig.... Øv var sku ellers et meget simpel program......

Thomas Jagd skrev:abcd1234 skrev:Ok så det i siger at max ot ikke virker for mig.... Øv var sku ellers et meget simpel program......
Du kan godt følge grundprincipperne i MAX-OT, og så tilpasse frekvensen en smule, så hver muskel rammes lidt oftere. Post den MAX-OT variant du kører nu, og så skal jeg prøve at ændre lidt i det, så frekvensen øges.

abcd1234 skrev:Nu har jeg fået at vide at max ot ikke vil give mig noget masse da jeg ikke kan løfte så tungt i min max, og jeg bare skal fortsætte med min b2b for det vil give mere masse, men jeg er ret vild med den måde max ot trænes og at det er så hurtigt et program.....hva vil du sige har kørt b2b i ja hverfalde 6mdr nu .....skal jeg prøve max ot ige,,, sidst jeg prøvede stoppede jeg fordi jeg kun syntes jeg steg i ben og ikke i bryst og det er mest bryst jeg vil have...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster