Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bone-14 skrev:Hun har absolut intet mod mine kosttilskud, hun er kun en lille smule skeptisk med kreatin. Men hvis hun begynder at anklage mig igen så tilbyder jeg at få lavet en androgen test og så hvis hun takker nej så skal hun bare tie stille.

Inzire skrev:Synes det virker som en for nem udvej med androgen testen.
Din mor burde være en 'rigtig' mor og stole på at du ikke vil gøre noget så dumt, og samtidig stole på dig når du siger du ikke har været krudtet.
My cents

Inzire skrev:Synes det virker som en for nem udvej med androgen testen.
Din mor burde være en 'rigtig' mor og stole på at du ikke vil gøre noget så dumt, og samtidig stole på dig når du siger du ikke har været krudtet.
My cents

SimonGreen skrev:Tja min mor troede også jeg var på as, så¨jeg tog en tur til lægen, pissede i en kop, og prøven viste negativ, så gav jeg min mor et lille stykke papir, siden har hun aldrig sagt et ord
når det bliver lægeligt bevist at hun har beskyldt sin søn for doping uden ordenligt grundlag

Bone-14 skrev:Tror sgu jeg gør lige som Simongreen, bare for at sige den der "Så kan du fandeme lære det" og så bare få lukket munden totalt på hende.
Koster det noget at få lavet sådan en test hos lægen?

Dingo skrev:Bone-14 skrev:Tror sgu jeg gør lige som Simongreen, bare for at sige den der "Så kan du fandeme lære det" og så bare få lukket munden totalt på hende.
Koster det noget at få lavet sådan en test hos lægen?
Pas på det ikke bliver til en "magt kamp" mellem jer så der bliver dårlig stemning.. Jeg ville starte med at sige "Jamen skal jeg tage til lægen og få lavet en test der kan vise det?".. og så se hvad hun siger derfra.
Nej jeg gav i hvertfald ikke noget da jeg fik lavet min. Jeg fik lavet et generelt tjek af blodsukker, kolesterol, diverse vitaminer osv... og så sagde jeg at jeg også gerne ville have tjekket hormon balancer med det samme og forklarede hvorfor og så krydsede hun de nødvendige af..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster