7 PM
Figure Olympia Finals, 202 Showdown and Mr. Olympia Finals
Hvad kl dansk tid er 7 PM?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
7 PM

Moqensen skrev:På Mr. Olympia hjemmesiden står der således:7 PM
Hvad kl dansk tid er 7 PM?

J.L.N. skrev:Så vidt jeg ved er det klokken 7 om morgenen.. fail.

Gaxe skrev:J.L.N. skrev:Så vidt jeg ved er det klokken 7 om morgenen.. fail.
haha PM = Eftermiddag.. AM=før middag.. så det er 7 om aftenen derover

Kukuken skrev:7 PM (eastern time) = kl 01.00 dansk tid
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Kukuken skrev:Kukuken skrev:7 PM (eastern time) = kl 01.00 dansk tid
Med Las Vegas tid (west) , bliver det kl 02.00 her i DK...lidt sent men så kan man lave en aften ud af det.

Moqensen skrev:Kukuken skrev:Kukuken skrev:7 PM (eastern time) = kl 01.00 dansk tid
Med Las Vegas tid (west) , bliver det kl 02.00 her i DK...lidt sent men så kan man lave en aften ud af det.
Det lyder meget rigtigt.
Moqensen skrev:Hm nederen alle folk skriver forskellige tidspunkter![]()
Critter - bb.com streamer for free.

Kukuken skrev:Moqensen skrev:Kukuken skrev:Kukuken skrev:7 PM (eastern time) = kl 01.00 dansk tid
Det lyder meget rigtigt.
Beklager det bliver kl 04.00 sorry
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=127

Toretto skrev:Hvis det bliver sendt kl 7 PM i USA - svarende til kl 19:00 dansk tid?
og med en tidsforskel på 9 timer, må det da blive sendt kl 10:00 her hjemme??

Hvad har du fået i matematik?

Laaarsen skrev:Oh my fucking god. Please, en eller anden slå det lige 100 % fast. Kan ikke overskue det her efter en ordenlig omgang ben.
essensen skrev:Det sendes kl. 4 om natten, dansk tid.

Karl Æg skrev:Mogge, jeg har jo allerede skrevet tidspunktet i en af de 300 mia. andre tråde om emnet. Showet starter kl 4 natten til søndag.

Sørensen0 skrev:Karl Æg skrev:Mogge, jeg har jo allerede skrevet tidspunktet i en af de 300 mia. andre tråde om emnet. Showet starter kl 4 natten til søndag.
Jamen det er da vigtigt lige at få det på plads igen

-MP- skrev:Sørensen0 skrev:Karl Æg skrev:Mogge, jeg har jo allerede skrevet tidspunktet i en af de 300 mia. andre tråde om emnet. Showet starter kl 4 natten til søndag.
Så alle lige kan følge med.
Er der lagt direkte link ud til streamingen på bb.com, eller kommer det senere? Kunne ikke finde det på siden...

essensen skrev:-MP- skrev:Sørensen0 skrev:Karl Æg skrev:Mogge, jeg har jo allerede skrevet tidspunktet i en af de 300 mia. andre tråde om emnet. Showet starter kl 4 natten til søndag.
Så alle lige kan følge med.
Er der lagt direkte link ud til streamingen på bb.com, eller kommer det senere? Kunne ikke finde det på siden...
Det kommer.

@ 4 AM (saturday) for the prejudging (first it will be the fitness and ms olympia finals so that's gonna take some time too)

essensen skrev:En lille oplysning til dem der har tænkt sig at se det live - følgende er værd at bemærke:@ 4 AM (saturday) for the prejudging (first it will be the fitness and ms olympia finals so that's gonna take some time too)
Fitness og BB-kvinderne afvikles først og derfor skal man ikke sætte hovedet op efter at se mændene før omkring kl. 6'ish. Jeg forsøger at finde ud af et mere præcist tidspunkt, men det er svært.

essensen skrev:Ja, det snakker Karl Æg og jeg også om at gøre. Simpelthen mødes lidt i 6 i stedet for.

Moqensen skrev:essensen skrev:Ja, det snakker Karl Æg og jeg også om at gøre. Simpelthen mødes lidt i 6 i stedet for.
Super nice.. så kan man holde Mr. O Morgen alligevel![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster