Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lenny87 skrev:Narkomusik?
DJ Adolf SS SA, er en god gammel klassiker, men vil du bare ha' fuld smadder på det elektroniske musik, så prøv og tjek nogen af disse ud, her er en bred vifte af musik der går fra at være nogenlunde smadret til max smadder.
Der er lidt at sniffe til, LOL!!!

HolgerDanske1995 skrev:https://www.youtube.com/watch?v=03ZsVKsHA6I
Novatramper er også for fed"Så det SNIFFETIIIIID"

Lenny87 skrev:HolgerDanske1995 skrev:https://www.youtube.com/watch?v=03ZsVKsHA6I
Han efterspurgte hårdt EDM, det der er musik man falder i søvn til, iforhold til det jeg postede ihvertfald

dioxy8800 skrev:Lenny87 skrev:HolgerDanske1995 skrev:https://www.youtube.com/watch?v=03ZsVKsHA6I
Han efterspurgte hårdt EDM, det der er musik man falder i søvn til, iforhold til det jeg postede ihvertfald
Det minder mig om ham Pim der fra team easy on, ham der fyrer helt op for noget brænder musik på hans ghettoblaster og lægger sig til at sove.

marc0911 skrev:Narko musik?
Definer venligst, for snakker vi psy eller speedcore?
Musikken man hører ændre sig sgu også omkring hvad for noget der bliver indtaget.
Amf og psy er ikke et typisk match.

DonKahle skrev:marc0911 skrev:Narko musik?
Musikken man hører ændre sig sgu også omkring hvad for noget der bliver indtaget.
Vidste ikke at den musik man hører, ændrer sig efter hvilken substans man har indtaget. Kan du belyse os med, hvad man gør når man indtager alkohol f.eks.? Eller måske nikotin?

DonKahle skrev:marc0911 skrev:Narko musik?
Vidste ikke at den musik man hører, ændrer sig efter hvilken substans man har indtaget. Kan du belyse os med, hvad man gør når man indtager alkohol f.eks.? Eller måske nikotin?

marc0911 skrev:DonKahle skrev:marc0911 skrev:Narko musik?
Tja groft sagt så er ens sindstilstand sgu forskellige på de forskellige substanser, og så ændre ens musik valg sig ofte.
En der er på amf ville blive idiot, hvis han skulle hører psy med en langsom takt. Der er ikke nok knald på, til hans sindstilstand.
Hvis du stadig vil hører mere, så tag ind på tuben når musikken er forskellig og se folks humør ændre sig.

Storfod skrev:I'm getting old

Chroz skrev:Det her er ufrivilligt den sjoveste tråd på hele forum lige nu.

Bone-14 skrev:Narkomusik? Kan du blive mere Randers at høre på?

OP, så tror jeg du har bedre held på bilgalleri.dk og psychedelia.dk.

Bone-14 skrev:OP, så tror jeg du har bedre held på bilgalleri.dk og psychedelia.dk.
Den her tråd havde været låst omgående på psychedelia for idioti.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster