Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

airidukas skrev:Sad lige på Euroman, og faldt over en artikel med Nik og Jay som faktisk var ret så spændende, at jeg ikke kunne undgå med at ikke-at læse alle 8 sider;)
http://www.euroman.dk/kultur/Musik/nik- ... =3#article
NikogJay fortæller, at de undgår hvidt brød som er klart forstående for en nybegynder som jeg nu er indenfor vægttræning, men de undgår også blandt andet kartofler, pasta og ris ( står på s.3) Kan ikke helt forstå hvorfor kartofler og ris skulle have negativ virkning? Så vidt jeg husker, har jeg tit set bodybuilders spise godt med ris og kartofler til.
Så er der nogen som kan forklare mig hvorfor ris, kartofler og pasta skulle have negativ virkning på kroppen? Hilsen en glad litauer ;)

RandySavage skrev:Klassisk eksempel på "the theory of immortality", nemlig at carbs er onde.
Læs nogle artikler, det lader ikke til at du har helt styr på det.

BB4Life1984 skrev:Tror det er fordi de cutter (er på diæt) de er jo temmelig hakkede. Under bulk er det kun godt med ris

airidukas skrev:BB4Life1984 skrev:Tror det er fordi de cutter (er på diæt) de er jo temmelig hakkede. Under bulk er det kun godt med ris
http://www.youtube.com/watch?v=pArLmSakOYI
kan bare ikke forstå at de heeelt dropper kartofler, ris og pasta, for hvis du ser på Jannik i den video, så er jeg da ikke ret imponeret over hans fysik, for hvis de nu gik sååå meget op i kosten som de nu udgiver det for, så skulle de være noget mere trænet ( i hvert fald Jannik)

airidukas skrev:Sad lige på Euroman, og faldt over en artikel med Nik og Jay som faktisk var ret så spændende, at jeg ikke kunne undgå med at ikke-at læse alle 8 sider;)
NikogJay fortæller, at de undgår hvidt brød som er klart forstående for en nybegynder som jeg nu er indenfor vægttræning, men de undgår også blandt andet kartofler, pasta og ris ( står på s.3) Kan ikke helt forstå hvorfor kartofler og ris skulle have negativ virkning? Så vidt jeg husker, har jeg tit set bodybuilders spise godt med ris og kartofler til.
Så er der nogen som kan forklare mig hvorfor ris, kartofler og pasta skulle have negativ virkning på kroppen? Hilsen en glad litauer ;)

BB4Life1984 skrev:Tror det er fordi de cutter (er på diæt) de er jo temmelig hakkede. Under bulk er det kun godt med ris

Houd skrev:Selv hvis man cuttede, hvorfor skal man så være bange for gode carb kilder som ris kartofler osv? Går ikke ud fra at de kører ketosis baseret diets?

Wopper skrev:Houd skrev:Selv hvis man cuttede, hvorfor skal man så være bange for gode carb kilder som ris kartofler osv? Går ikke ud fra at de kører ketosis baseret diets?
Fordi det indeholder mange kalorier.

Houd skrev:Wopper skrev:Houd skrev:Selv hvis man cuttede, hvorfor skal man så være bange for gode carb kilder som ris kartofler osv? Går ikke ud fra at de kører ketosis baseret diets?
Nu skal dem vi snakker om altså ikke ret meget under 2500kcal om dagen for at ligge i underskud kunne jeg forestille mig. Hvor skal kalorierne komme fra, hvis man er SÅ kalorie forskrækket som du ligger op til?

BB4Life1984 skrev:Houd skrev:Wopper skrev:Houd skrev:Selv hvis man cuttede, hvorfor skal man så være bange for gode carb kilder som ris kartofler osv? Går ikke ud fra at de kører ketosis baseret diets?
Nu skal dem vi snakker om altså ikke ret meget under 2500kcal om dagen for at ligge i underskud kunne jeg forestille mig. Hvor skal kalorierne komme fra, hvis man er SÅ kalorie forskrækket som du ligger op til?
Sundt fedt, grønt og masser af kød?

Houd skrev:BB4Life1984 skrev:Houd skrev:Wopper skrev:Houd skrev:Selv hvis man cuttede, hvorfor skal man så være bange for gode carb kilder som ris kartofler osv? Går ikke ud fra at de kører ketosis baseret diets?
Sundt fedt, grønt og masser af kød?
Ja så er vi tilbage ved en ketosis diet alla anabolic diet, hvilket jeg ikke, som jeg skrev tidligere tror at det netop var det de benyttede sig af?

Houd skrev:Wopper skrev:Houd skrev:Selv hvis man cuttede, hvorfor skal man så være bange for gode carb kilder som ris kartofler osv? Går ikke ud fra at de kører ketosis baseret diets?

Nicobruun skrev:airidukas skrev:Sad lige på Euroman, og faldt over en artikel med Nik og Jay som faktisk var ret så spændende, at jeg ikke kunne undgå med at ikke-at læse alle 8 sider;)
Det er på grund af stivelsen.

Odysseus skrev:Sygt hakket.

Odysseus skrev:Sygt hakket.

androide skrev:Nicobruun skrev:airidukas skrev:Sad lige på Euroman, og faldt over en artikel med Nik og Jay som faktisk var ret så spændende, at jeg ikke kunne undgå med at ikke-at læse alle 8 sider;)
Det er på grund af stivelsen.
er der stivelse i kokoskager??

Wopper skrev:Houd skrev:Selv hvis man cuttede, hvorfor skal man så være bange for gode carb kilder som ris kartofler osv? Går ikke ud fra at de kører ketosis baseret diets?

Grundt skrev:Det kunne da godt give mening at fjerne fra sin diæt. Hvis de nu gerne vil spise mad med lidt fedt i, kan man jo passende skære ned for kulhydrater.
Derudover er diæter allá south beach diet ret polulære, og det går jo netop ud på at fjerne ting som ris, kortofler og lyst breød fra sin kost. Det gør jo det jo også en del nemmere at holde en god form uden at tælle kalorier, da man naturligt vil spise grovere alternativer, der mætter bedre.

androide skrev:Grundt skrev:Det kunne da godt give mening at fjerne fra sin diæt. Hvis de nu gerne vil spise mad med lidt fedt i, kan man jo passende skære ned for kulhydrater.
Derudover er diæter allá south beach diet ret polulære, og det går jo netop ud på at fjerne ting som ris, kortofler og lyst breød fra sin kost. Det gør jo det jo også en del nemmere at holde en god form uden at tælle kalorier, da man naturligt vil spise grovere alternativer, der mætter bedre.
Men til DMA gik nicklas rundt og spise kokoskager hele aftenen på et sølvfad, det er sådan nogen kager der minder om napoleonshatte:) mmm bliver helt sulten hehe

androide skrev:Grundt skrev:Det kunne da godt give mening at fjerne fra sin diæt. Hvis de nu gerne vil spise mad med lidt fedt i, kan man jo passende skære ned for kulhydrater.
Men til DMA gik nicklas rundt og spise kokoskager hele aftenen på et sølvfad, det er sådan nogen kager der minder om napoleonshatte:) mmm bliver helt sulten hehe

Asomugha skrev:BB4Life1984 skrev:Tror det er fordi de cutter (er på diæt) de er jo temmelig hakkede. Under bulk er det kun godt med ris
De er cirka lige så hakkede som en standard dansker. Deres form til DMA var pivringe, og jeg blev helt sultenaf at kigge på dem.
Til Trådstarter: Er du Zydrunas Savickas datter?
hahah
Grundt skrev:androide skrev:Grundt skrev:Det kunne da godt give mening at fjerne fra sin diæt. Hvis de nu gerne vil spise mad med lidt fedt i, kan man jo passende skære ned for kulhydrater.
Når jeg træner op til fitnesskonkurrencer, kan det også godt ske at du finder mig nede hos den lokale pizzamand.![]()
Det kan jo være han har taget en spisedag. Jeg tror da egentlig at jeg skal have bagt mig et par kokuskager.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster