Jeg har købt mig 2 glas NO-produkt, og et glas testosteron booster. hvordan skal jeg tage det? et glas af No først og så både testbooster og no eller hvordan? mvh. Jesper

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69549 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Synes mest det har en placebo effekt. Men kosten er nu det vigtigste. Sorg for at få masser af protein og kal ind hvis du vil have noget ud af produkterne. Kosten er i hvert fald altid en sikker vinder. Kan mærke forøget styrke med det samme hvis jeg har spist godt et par dage op til en træning..

andersen skrev:Altså: NO-boostere er produkter med en karudvidende effekt som opnås gennem frigivelse af nitrit-oxid signalstoffer i blodbanen (principielt sammen, omend svag effekt som af alm. karudvidende medicin)
Ovenstående produkter er ofte blandet men form or kreatin (sjældent monohydrat) og kombinationen påstås at være effektiv - og mange brugere mener at det virker! Således var NO-xplode det mest solgte kosttilskud i USA 2006!
Altså bør man ikke hagle det ned, men give det en chance..
Når det så er sagt, er det pisse dyrt og man ved ikke hvad det er for noget lort der er puttet i det! Desuden er det ulovligt at sælge i Danmark! - men ikke at indtage.
Testboostere er i realiteten noget fup, men kan have placeboeffekt.. Hvis et produk virkelig påvirker hypofysen til større produktion af test ville det være dybt ulovligt - ligesom f.eks. clomid!

Per Larsen skrev: Herefter virker NO på glatmuskellaget der ligger lige udenom endethelium.

kuglen skrev:Per Larsen skrev: Herefter virker NO på glatmuskellaget der ligger lige udenom endethelium.
hvis det da overhovedet virker.... det er der meget stor tvivl om om det gør.

kuglen skrev:Per Larsen skrev: Herefter virker NO på glatmuskellaget der ligger lige udenom endethelium.
hvis det da overhovedet virker.... det er der meget stor tvivl om om det gør.

mitroz skrev:Synes klart du skal smide en pb til incognito og høre hans mening, gerne her i tråden.. Han har en vis baggrundsviden.

Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster