Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69549 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1089
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1086

Følg bodybuilding.dk på

NO-produkt og testosteronbooster, hvordan?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB.dk

Jeg har købt mig 2 glas NO-produkt, og et glas testosteron booster. hvordan skal jeg tage det? et glas af No først og så både testbooster og no eller hvordan? mvh. Jesper :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Massage og Motion

Træner her: Massage og Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

det burde der at stå...
hvad mener du med 1 glas, hvis det er en normal bøtte no-xplode skal du bare tage 1-2scoop i 200ml vand 1time før træning eller mere
everybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy ass weight ! Noooo but ill do it though !

Geografisk sted: nihchola

Træner her: Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (2)

Gør som der står på vejledningen.. ellers får du slet ikke noget ud af produktet..
Brugeravatar

jeg mener, når nu jeg både har købt test booster og NO. skal jeg så tage det sammen eller hver for sig? altså, først NO i en måned og så en måned med både Test boost og NO? (har dobbelt så meget NO som test boost)

Styrkeliste

Jeg ville fyre det af samtidig.. Kører Adenerny Stack, NO explode og HMB sammen lige nu.
Brugeravatar

altså først en måned med No fordi jeg har dobbelt op af det, og så den sidste måned med begge ting?

Styrkeliste

De produkter i snakker om... hva er det??
Noget der kan købes i dk??
Brugeravatar

Geografisk sted: Pårup, Engesvang

Galleri: Vis galleri (6)

Ja kunne du godt gøre sådan.. Men lad nu være med at tro det er vidunder produkter. Ved ikke om du har kørt noget før? Har selv prøvet forskellige produkter og synes squ ikke rigtig det har nogen virkning. Men vel forskellig fra person til person. Det eneste jeg med sikkerhed ved der virker er kreatin. Og selvfølgelig AS, men det skal vi ikke have noget af :D Synes mest det har en placebo effekt. Men kosten er nu det vigtigste. Sorg for at få masser af protein og kal ind hvis du vil have noget ud af produkterne. Kosten er i hvert fald altid en sikker vinder. Kan mærke forøget styrke med det samme hvis jeg har spist godt et par dage op til en træning..
Brugeravatar

Ja kan købes i DK.. Men ikke sikker på de er lovlige #-o
Brugeravatar

Jo test bursteren skal nok være.. Men ikke sikker på BSN produktet..
Brugeravatar

kan vi få navnet på de to produkter???? så vil det være lidt lettere at hjælpe dig..
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00

Undskyld jeg spørger, men hvad er et NO-produkt og testosteronbooster? :shock:

Kan godt regne nogenlunde ud hvad det er, men hvad skal man bruge det til? :confused:
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Det er Stacker V og Stacker T jeg har købt :)

Styrkeliste

Har selv et glas stacker T og det skal tages 1 time før træning og lige inden du går i seng... Ved ikke noget om det andet produkt.. værsgo!

Kan da lige nævne at jeg selv tager 2 kapsler før træning og 2 kapsler inden seng.

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 68.00
- Squat: 116.00
- Dødløft: 121.00

Kostplan: Ingen kostplan

for bedst virking af produkterne skal du drikke en scoop No-Xploade en time før træning.
Stacker T, skal du tage 6 kapsler af om dagen.

Jeg tager 2 kaplser morgen kl 05.
2 kaplser ved eftermiddag kl 15
og igen 2 kaplser inden sengetid 22.
Stay tuned!

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog

om du tager den ene bøtte no 1 måned før eller efter din test booster spiller ingen rolle.. de to produkter ksn sagtens benyttes uafhængigt af hinanden.

imo vil du ikke opleve nogen videre fremgang ved brug af disse 2 produkter, men kom endelig med en update løbende.

du skal lige huske at en tes booster i nogen tilfælde kan give et posetivt udslag ved en doping kontrol, ogs selvom den pågællende test booster ikke virker.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har købt det på en dopingfriside, så det burde der ikke være problemer med :)

Styrkeliste

Altså: NO-boostere er produkter med en karudvidende effekt som opnås gennem frigivelse af nitrit-oxid signalstoffer i blodbanen (principielt sammen, omend svag effekt som af alm. karudvidende medicin)

Ovenstående produkter er ofte blandet men form or kreatin (sjældent monohydrat) og kombinationen påstås at være effektiv - og mange brugere mener at det virker! Således var NO-xplode det mest solgte kosttilskud i USA 2006!

Altså bør man ikke hagle det ned, men give det en chance..

Når det så er sagt, er det pisse dyrt og man ved ikke hvad det er for noget lort der er puttet i det! Desuden er det ulovligt at sælge i Danmark! - men ikke at indtage.

Testboostere er i realiteten noget fup, men kan have placeboeffekt.. Hvis et produk virkelig påvirker hypofysen til større produktion af test ville det være dybt ulovligt - ligesom f.eks. clomid!

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 85.00

andersen skrev:Altså: NO-boostere er produkter med en karudvidende effekt som opnås gennem frigivelse af nitrit-oxid signalstoffer i blodbanen (principielt sammen, omend svag effekt som af alm. karudvidende medicin)

Ovenstående produkter er ofte blandet men form or kreatin (sjældent monohydrat) og kombinationen påstås at være effektiv - og mange brugere mener at det virker! Således var NO-xplode det mest solgte kosttilskud i USA 2006!

Altså bør man ikke hagle det ned, men give det en chance..

Når det så er sagt, er det pisse dyrt og man ved ikke hvad det er for noget lort der er puttet i det! Desuden er det ulovligt at sælge i Danmark! - men ikke at indtage.

Testboostere er i realiteten noget fup, men kan have placeboeffekt.. Hvis et produk virkelig påvirker hypofysen til større produktion af test ville det være dybt ulovligt - ligesom f.eks. clomid!

Jeg har lige et par rettelser til dit indlæg som ellers er fornuftigt...

NO = Nitrogen-Oxid. Ikke Nitrit - det er et konserveringsmiddel!

NO bliver ikke frigivet i blodbanen men derimod i det inderste lag af blodkarene - som hedder endothelium. Herefter virker NO på glatmuskellaget der ligger lige udenom endethelium.

Geografisk sted: Frb C

Per Larsen skrev: Herefter virker NO på glatmuskellaget der ligger lige udenom endethelium.

hvis det da overhovedet virker.... det er der meget stor tvivl om om det gør.
Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:
Per Larsen skrev: Herefter virker NO på glatmuskellaget der ligger lige udenom endethelium.

Er der? ikke i de artikler jeg har...du skal være velkommen til at komme med underøgelser der understøtter det udsagn.

kuglen skrev:

Hvorfra har du det? at der er tvivl om hvorvidt arginin har en afslappende effekt på glat muskulatur?
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00

Nitric oxide virker helt afgjort, og arginine i maden øger også dannelsen af NO, men om det nytter noget at bruge tilskud i en i forvejen varieret og proteinrig kost, er derimod ikke sikkert.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Synes klart du skal smide en pb til incognito og høre hans mening, gerne her i tråden.. Han har en vis baggrundsviden.
Brugeravatar

mitroz skrev:Synes klart du skal smide en pb til incognito og høre hans mening, gerne her i tråden.. Han har en vis baggrundsviden.

Det synes jeg da er en god ide - ville bliver utroligt overrasket hvis han ikke giver mig ret :lol:

jeg har ikke nogen link til studier der støtter min udtalelse. men jeg har snakket en del med anders omkring no produkter, og jeg kan ganske afgjort goft se at han har en pointe når han forklare hvorfor dets effekt er tvivsom.

håber vi kan få hans kommentar i denne tråd..
Brugeravatar

Styrkeliste

Kære venner:-)

Spar jeres penge. Der findes ingen hurtige (lovlige) smutveje. Rom blev som sagt ikke bygget på en dag vel?

Spis sundt med den rigtige sammensætning af mikro og makronæringsstoffer og træn hårdt og struktureret så skal der nok ske noget;-)

Der er blevet skrevet side op og side ned om No-boosters ect. (incognito's artikel.....link i bunden!!!):

Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.

artikler/kostogkosttilskud/traeningogkosttilskud.php

VH
Rune
Brugeravatar

Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.

Problemet er bare, med al respekt, at ovenstående er en anelse forældet og nogle steder ukorrekt.
Følgende punkter:

- frigivelsen af NO i blodbanen
Forkert NO er et signalstof som frigives til omkringliggende muskulatur ifht. blodbanerne. Derfor er det karudvidende!

- Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer Nej! det er ikke ideen - i hvert fald ikke hvis du spørg BSN - ideen af at den karudvidende effekt giver et boost til træningen idet øget blodtilførsel ganske enkelt øger præstationsevnen..

- Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted
Jeg kender mange der bruger det med STOR glæde og som absolut mener de får valuta for pengene..!

Når ovenståender er sagt - er det et ret dyrt blandingskosttilskud, som indeholder et hav af, i alle henseende, tvivlsomme stoffer, muligvis med en vis effekt... Mit råd: Hvis i har lyst til det og ikke er ved at gå falit, så køb dog en bøtte og får lortet afprøvet - 300kr - så er det heller ikke værre.. For mange virker det ganske fint, desuden er det fedt at går i byen på et par scoops, (det giver nogle svedige mojitos!).. :lol:

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 85.00

jeg har købt 3 bøtter noshotgun som jeg vil afprøve lige efter jul. jeg valgte noshotgun idet det er lavet på en hel anden teknik og med andre grene af de forskellige præps set i forhold til bsn og muscletech's er.

jeg skal nok lave en tråd omkring dette når jeg starter.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej Andersen

Jeg ved ikke udfra hvilken baggrund du udtaler dig:-) Jeg betvivler dog ikke på Incognitos skrivelse, udfra sin forholdsvis beskedne baggrund;-)

Du kan ligeledes have ret, da jeg ikke har nogen faglig baggrund for at vurdere, hvilken påstand er sand.

Et ved jeg dog, at der ikke stilles så strenge krav til produktdeklarationerne fra USA som herhjemme.

Ligeledes smører (De fleste) kosttilskudsproducenter i USA mildest talt ekstremt meget på :shock: Ud fra det sidste vil jeg forholde mig lettere skeptisk over for NO-xplode;-)

Sandt nok, hvis man prøver produktet og føler en virkning så må et eller andet have virket om det er kosttilskudet selv eller Placebo...Tjaaa;-)
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster