Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 911
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 908

Følg bodybuilding.dk på

Nobell fitness kostplan? Go or nogo?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa.

Er der nogen der har prøvet nobellfitness' kostplan? Jeg overvejer at købe den, men ville lige hører om der var nogen der havde prøvet den før, som kunne give en vurdering af sådan en. Vil forresten også gerne vide om ham bare slynger en masse gode madprodukter ud, eller han rent faktisk tilpasser den personligt, med de ting man selv kan lide?
Ellers nogen andre der kender en der kan lave en god kostplan?

Tak på forhånd :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvorfor overvejer du at købe en kostplan af en tilfældig facebookkrudter? Hvorfor ikke hellere få en kompetent person med en relevant uddannelse til at lave noget - garanteret til færre penge?

Alt hvad jeg har set af trænings- og kostprogrammer fra ham Nobel har været forfærdeligt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Han er idiot. Du skal ikke være idiot.

Not being an idiot 101

Czech har ret
Kål og Trenbolone siden 2016

"Aner det ikke, men det siger JMT."

https://www.instagram.com/quadz_like_ronz/
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Arentsminde

Træner her: Skovsgård motionscenter
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 160.00

Sagt på en mere neutral måde. Hvorfor købe noget du kan "få" gratis. Sitet her består af en masse golden nuggets omkring kost og træning, og hvis det er noget du er i tvivl om så der omkring 1000 mennesker online i døgndrift du kan spørge. En købt kostplan gør ikke tingene lettere.

Reputation point: 90

No go, det er virkelig spild af penge.
Why ask for truth when you close your ears to it?
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: København

Træner her: Fitness World Lyongade
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

Havde han fået sine resultater naturligt, kunne det måske være han anede hvad han snakkede om.

Invester dine penge med omtanke.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Giver test dybere stemme?

Reputation point: 35

er der virklig folk der spiser efter en kostplan, og derved stort det samme hver dag? what a sad life

Reputation point: 140

Mikael skrev:er der virklig folk der spiser efter en kostplan, og derved stort det samme hver dag? what a sad life

Vi er nogle, som faktisk går op i det ;)

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Mikael skrev:er der virklig folk der spiser efter en kostplan, og derved stort det samme hver dag? what a sad life

Hvis du tror at en kostplan per definition skal diktere at msn skal spise det samme hver dag, så har du misforstået noget. Tag du bare tilbage til Scootergalleri.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:

Hvis du tror at en kostplan per definition skal diktere at msn skal spise det samme hver dag, så har du misforstået noget. Tag du bare tilbage til Scootergalleri.

Det er den opfattelse man får, hvis man kun ser kostplaner fra folk som nobel.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Du finder så meget nydelse i mad at hvis man spiser det samme hver dag, så er det sad life?

sad life

inception
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Det er stadig langt størstedelen, der laver statiske og idiotiske kostplaner til deres klienter. Det er forventeligt, at der er misforståelser.
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Houd skrev:Det er stadig langt størstedelen, der laver statiske og idiotiske kostplaner til deres klienter. Det er forventeligt, at der er misforståelser.

En statisk kostplan kan være fordelagtig såfremt klienten er helt grøn og står overfor en radikal livsstilsændring, især hvis der er tale om en hektisk hverdag. Naturligvis skal den ikke strække sig over for længe.

OT: Nobell er uvidende og larmende. Såfremt du ikke har overskud til at kigge på en kostplan selv, så tag kontakt til en kompetent eller se om du kan finde en venlig sjæl herinde, der vil arbejde gratis.
Sidst rettet af Kudos 3. nov 2014, 09:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 15

En ikke statisk kostplan, hvor man stort set kan spise hvad man vil inden for en tålelig grænse (f.eks. kcal underskud), gør netop at det ikke bliver en radikal livsstilændring.

En kostplan, hvor du under diæt kan spise slik/is og kan tilpasse maden med din øvrige familie, gør at de psykiske følger bliver minimale, samt risikoen for at du hopper fra mindskes. Slutteligt mindskes cravings, hvilket igen mindsker risikoen for cheats/massive eating.

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Houd skrev:En ikke statisk kostplan, hvor man stort set kan spise hvad man vil inden for en tålelig grænse (f.eks. kcal underskud), gør netop at det ikke bliver en radikal livsstilændring.

En kostplan, hvor du under diæt kan spise slik/is og kan tilpasse maden med din øvrige familie, gør at de psykiske følger bliver minimale, samt risikoen for at du hopper fra mindskes. Slutteligt mindskes cravings, hvilket igen mindsker risikoen for cheats/massive eating.

Min erfaring fortæller mig, at en radikal livsstilændring ofte er nødvendig, eller i hvert fald følelsen deraf. Frie tøjler kan hurtigt blive klientens fjende, det har jeg set et utal af gange, især hos folk der ikke ønsker at engagere sig forfærdeligt meget i kosten, men blot ønsker resultater. Sandsynligheden for at disse typer har mulighed for at falde tilbage til udgangspunktet senere hen, må nok tænkes af være overvejende.

Jeg vil bestemt ikke mene, at frie tøjler resulterer i udeblivelse af cravings, måske tværtimod.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Nobell fitness henvender sig til et segment af unge mennesker, som ikke har lært informationssøgning.

Han er yderst inkompetent, og bestemt ikke en jeg selv ville henvende mig til.

Hvorvidt man bør have fast kostplan, eller skiftende dag til dag, må være en personlig præference, hvor begge dele har sine fordele.

Kudos skrev:
Houd skrev:En ikke statisk kostplan, hvor man stort set kan spise hvad man vil inden for en tålelig grænse (f.eks. kcal underskud), gør netop at det ikke bliver en radikal livsstilændring.

Min erfaring fortæller mig, at en radikal livsstilændring ofte er nødvendig, eller i hvert fald følelsen deraf. Frie tøjler kan hurtigt blive klientens fjende, det har jeg set et utal af gange, især hos folk der ikke ønsker at engagere sig forfærdeligt meget i kosten, men blot ønsker resultater. Sandsynligheden for at disse typer har mulighed for at falde tilbage til udgangspunktet senere hen, må nok tænkes af være overvejende.

Jeg vil bestemt ikke mene, at frie tøjler resulterer i udeblivelse af cravings, måske tværtimod.

Vi ser vidt forskellige billeder og hverken din eller min subjektive forudintagethed er mere rigtig end den andens.

Det er dog alment kendt og refereret at restriktive diæter øger risikoen for tilbagefald, hvor en diæt der minder meget om normalen giver øget mulighed for at forblive i den, da klienten ikke skal ligge hele livet om - noget som ikke alle har mulighed for.

En stor joke...
Vedhæftede filer
Nobell troll.jpg

Drengen er så dybt underbemidlet.
Prøv at lyt til hans video her: http://www.nobellfitness.com

Reputation point: 5

FEVER skrev:Drengen er så dybt underbemidlet.
Prøv at lyt til hans video her: http://www.nobellfitness.com

Den danske Mike Chang :sick:
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Jeg ved godt at der er en masse der er imod ham, og fair nok - jeg er ikke selv fanboy af ham :8

Men en af mine kammerater købte hans kostplan (Vægtabt) og han har tabt sig ret meget hen over sommeren, så helt ude at skide er han dog ikke. Det skal siges det ikke kun er på vægten, men hold kæft han har smidt meget fedt!

Min personlige holdning er dog at jeg ligesom mange andre syntes du burde snuse lidt rundt herinde på BB og få styr på tingene selv! :-({|=
“To anyone that ever tells you that you can’t do something – tell them to go f*ck themselves.”
– Guy Cisternino
Brugeravatar

MojnKevin skrev:Jeg ved godt at der er en masse der er imod ham, og fair nok - jeg er ikke selv fanboy af ham :8

Men en af mine kammerater købte hans kostplan (Vægtabt) og han har tabt sig ret meget hen over sommeren, så helt ude at skide er han dog ikke. Det skal siges det ikke kun er på vægten, men hold kæft han har smidt meget fedt!

Min personlige holdning er dog at jeg ligesom mange andre syntes du burde snuse lidt rundt herinde på BB og få styr på tingene selv! :-({|=

Nu er det ikke nogen raketvidenskab, at lave en kostplan man taber sig af.

Han tjener penge på det.
Når man tjener penge på noget, synes jeg man skal være god til det man tjener penge på.
Det er han ikke.

Manden er en legende! <3
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

Active skrev:Manden er en legende! <3

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 25

Hvem behøver en kostplan? Man skal bare tage Extend før cardio, så "glemmer kroppen" at den kan forbrænde kulhydrater, og derfor tar alt energien fra fedt.

:drink:
Mvh Anders J, fysioterapeut.
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
“Talent is God given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.”
Brugeravatar

Reputation point: 87

Geografisk sted: Skien, Norge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Det er irriterende, at folk som ham skal tjene kassen. Man må give ham probz for at være en pengemaskine. Der er mange, som har hjernen, men de ved bare ikke hvordan de skal lave deres penge, ellers tør de ikke at springe ud i det. Det formår han jo.
:=))
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 133.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Driii24 skrev:Det er irriterende, at folk som ham skal tjene kassen. Man må give ham probz for at være en pengemaskine. Der er mange, som har hjernen, men de ved bare ikke hvordan de skal lave deres penge, ellers tør de ikke at springe ud i det. Det formår han jo.

ham, nutramino osv. lever højt på deres broscience

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Hvorfor tror i, at Nobell Fitness tjener kassen på at skrive kost- og træningsprogrammer og sælge dem gennem Facebook?

Driii24 skrev:Det er irriterende, at folk som ham skal tjene kassen. Man må give ham probz for at være en pengemaskine. Der er mange, som har hjernen, men de ved bare ikke hvordan de skal lave deres penge, ellers tør de ikke at springe ud i det. Det formår han jo.

Det er ikke ligefrem raketvidenskab at tjene penge på løgn. Det kan alle.

Hvis han havde en hjerne, ville han tjene penge på reelle sandheder.
When in doubt, remove shirt, flex, repeat.
Brugeravatar

Reputation point: 130

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 180.00

Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online