Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:Den har nu været på markedet et stykke tid. Den smager ikke videre godt, så vidt jeg husker.
Står der ikke bare på den, den indeholder en phenylalanin-kilde? For så kan der sagtens være aspartam i ...

Mandenibusken999 skrev:Aspartam kan godt give problemer med at smide fedtet under cut. Udover det skulle det være fint.

Mandenibusken999 skrev:Aspartam kan godt give problemer med at smide fedtet under cut. Udover det skulle det være fint.

Nogen der ved hvad indholdet af kalorier er i cocio light?
Kan lige se om jeg selv kan finde det ..

J-S-O skrev:Nogen der ved hvad indholdet af kalorier er i cocio light?
Næringsindhold af Cocio Light;
Energi: 170 kJ / 40 kcal
Protein: 3,5 gram
Kulhydrat: 5,4 gram
Fedt: 0,5 gram

Mr. Small Guns skrev:J-S-O skrev:Nogen der ved hvad indholdet af kalorier er i cocio light?
Thanks ..
Så er forskellen jo heller ikke så stor igen,
medmindre man drikker flere liter om dagen

J-S-O skrev:Mr. Small Guns skrev:J-S-O skrev:Nogen der ved hvad indholdet af kalorier er i cocio light?
Thanks ..
Så er forskellen jo heller ikke så stor igen,
medmindre man drikker flere liter om dagen
Forskel i forhold til hvad?

Mr. Small Guns skrev:Da jeg var 14 smed jeg 17 kg ved hjælp af the og
cola light - lang historie

Ghâshûl skrev:Mr. Small Guns skrev:Da jeg var 14 smed jeg 17 kg ved hjælp af the og
Jeg tabte mig fra omkring 120 til 90 da jeg droppede cola til fordel for light og begyndte at lave lidt cardio (startede med kun at droppe colaen, cardioen kom senere)
Så den køber jeg i hvert fald ikke, at det hæmmer vægttab.

kaskelolhval skrev:Ghâshûl skrev:Mr. Small Guns skrev:Da jeg var 14 smed jeg 17 kg ved hjælp af the og
Jeg tabte mig fra omkring 120 til 90 da jeg droppede cola til fordel for light og begyndte at lave lidt cardio (startede med kun at droppe colaen, cardioen kom senere)
Er det ikke det samme i skriver stortset? Eller er det bare mig?

kaskelolhval skrev:Ghâshûl skrev:Mr. Small Guns skrev:Da jeg var 14 smed jeg 17 kg ved hjælp af the og
Er det ikke det samme i skriver stortset? Eller er det bare mig?

Smeden skrev:Der er ikke noget galt med aspartam.
En phenylalaninkilde er næsten altid aspartam.

Ghâshûl skrev:Smeden skrev:Der er ikke noget galt med aspartam.
En phenylalaninkilde er næsten altid aspartam.
Hvorfor er det de skriver der er en phenylalanin kilde? Jeg har altid gået ud fra at phenylalanin var noget dårligt, siden de skulle skrive det på cola light, men det er jo en essentiel aminosyre? Eller er der noget jeg misser?

Friche skrev:essensen skrev:Den har nu været på markedet et stykke tid. Den smager ikke videre godt, så vidt jeg husker.
Står der ikke bare på den, den indeholder en phenylalanin-kilde? For så kan der sagtens være aspartam i ...
Men det er der vel heller ikke noget galt i?

Hvad er en phenylalaninkilde?
Hvis et produkt indeholder sødestoffet aspartam, skal det ifølge loven mærkes med: "Indeholder en phenylalaninkilde". Phenylalanin er en essentiel aminosyre, der er nødvendig for os mennesker, og som findes naturligt i mange levnedsmidler. Mærkningen retter sig imidlertid mod mennesker, der lider af stofskiftesygdommen Føllings sygdom og derfor ikke kan tåle phenylalanin udover, hvad de får tilført gennem deres specielle syntetiske diæt.

essensen skrev:Friche skrev:essensen skrev:Den har nu været på markedet et stykke tid. Den smager ikke videre godt, så vidt jeg husker.
Men det er der vel heller ikke noget galt i?
Næ - det har jeg heller ikke skrevet (: Men nu sagde Dingo bare han ikke mente der var aspartam i, hvorefter jeg skrev at det kunne der potentielt godt være! Så vidt jeg ved er det endnu ingen beviser på at aspartam skulle være skadeligt på nogen måde.

Dingo skrev:
Og nu tænker folk vel "hmm uden sukker, så er der masser af aspartam i ", men det er et andet sødestof der er i.. Ved faktisk ikke noget om dette stof men er ret overbevist om at det er mildere end aspartam.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster