Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

janninho93 skrev:Jeg er bare bange for at tabe for meget, så jeg går hen og bliver tynd istedet for pumpet

janninho93 skrev:Jeg er bare bange for at tabe for meget, så jeg går hen og bliver tynd istedet for pumpet

Illisher skrev:janninho93 skrev:Jeg er bare bange for at tabe for meget, så jeg går hen og bliver tynd istedet for pumpet
du taber dig jo ikke 10+kg over natten, så rolig nu. Hvis du vil have tydelige abs, så skal du være cuttet helt i bund.
Om det så ville være smartere for dig, at bulke og opbygge noget mere muskelmasse, før du cutter ned er nok mere interessant.
Men det er jo op til dig, og afhænger jo af dine mål og sådan nogle ting.
Du kan jo også cutte i bund først, også lean bulke bagefter til du synes det tid til et cut igen.. Igen, Det er dit valg

janninho93 skrev:Lige nu er min fedtprocent 10-10,5 %, hvad vil i have at jeg skal ned på? 5 % ?

janninho93 skrev:En vægt i FitnessDK som kan måle vægt, bmi, fedtprocent og "vandprocent". Man indtaster bare alder og højde, så tager man sko og sokker af, og stiller sig op.

Moody skrev:janninho93 skrev:En vægt i FitnessDK som kan måle vægt, bmi, fedtprocent og "vandprocent". Man indtaster bare alder og højde, så tager man sko og sokker af, og stiller sig op.
du kan ikke bruge hverken den, eller de fleste andre fedtprocents målere til en skid, medmindre du blot skal følge en udvikling. Her er spejlet og vægten lige så gode indikatorer.
Gode obliques, herunder et apollo belt (v formet mave), fås ved en kombination af lav fedtprocent, gode gener, en stærk core/god holdning ( transverse abdominis), veltrænede obliques, abdominis, gluteus medius og dele af quadriceps er vejen frem.
isoleret obliques vil nok være den største udfordring forsøg dig med saxxon sidebends, russian barbell twist og så øvelser som f.eks. front og zercher squats

nyseren skrev:Moody skrev:janninho93 skrev:En vægt i FitnessDK som kan måle vægt, bmi, fedtprocent og "vandprocent". Man indtaster bare alder og højde, så tager man sko og sokker af, og stiller sig op.
du kan ikke bruge hverken den, eller de fleste andre fedtprocents målere til en skid, medmindre du blot skal følge en udvikling. Her er spejlet og vægten lige så gode indikatorer.
Gode obliques, herunder et apollo belt (v formet mave), fås ved en kombination af lav fedtprocent, gode gener, en stærk core/god holdning ( transverse abdominis), veltrænede obliques, abdominis, gluteus medius og dele af quadriceps er vejen frem.
isoleret obliques vil nok være den største udfordring forsøg dig med saxxon sidebends, russian barbell twist og så øvelser som f.eks. front og zercher squats
Gode gener???![]()

janninho93 skrev:Hvad ville være en ultimativ fedtprocent at have, hvis jeg vil ligne ham på billedet?

Klud skrev:janninho93 skrev:Hvad ville være en ultimativ fedtprocent at have, hvis jeg vil ligne ham på billedet?
1

janninho93 skrev:Jeg ved ikke om jeg har gode gener?
Hvad ville være en ultimativ fedtprocent at have, hvis jeg vil ligne ham på billedet?
Jeg tror jeg tager en fedtprocentmåling en af dagene selvom min BMI kun er 21.

Legend skrev:janninho93 skrev:Jeg ved ikke om jeg har gode gener?
Hvad ville være en ultimativ fedtprocent at have, hvis jeg vil ligne ham på billedet?
Jeg tror jeg tager en fedtprocentmåling en af dagene selvom min BMI kun er 21.
Hvorfor tage en måling, der er upræcis og som du ikke kan bruge til noget?
Du får IKKE tydelig six-pack ved at glo på et tal på en flot vægt i FDK, du får tydelig six-pack ved at kigge i dit spejl og vurdere om du er tilfreds. For nogen vil det være omkring 10% BF, for andre vil det være 4% BF.

janninho93 skrev:Jeg ved jeg skal tabe et par kg, men er bange for at jeg taber muskler samtidig. Man kan jo ikke både tabe fedt og tage muskler på, har jeg ihvertfald hørt.
Prøver at tabe mig et par kg, og derefter tage muskelmasse på igen.

sjonas skrev:janninho93 skrev:Jeg ved jeg skal tabe et par kg, men er bange for at jeg taber muskler samtidig. Man kan jo ikke både tabe fedt og tage muskler på, har jeg ihvertfald hørt.
Dit niveau er så latterligt lavt, at du på ingen måde bør bekymre dig om andet end at træne hårdt og spise en masse sund mad.

janninho93 skrev:Jeg ved jeg skal tabe et par kg, men er bange for at jeg taber muskler samtidig. Man kan jo ikke både tabe fedt og tage muskler på, har jeg ihvertfald hørt.
The Dane skrev:Jeg har også muskler

Hippokrates skrev:sjonas skrev:janninho93 skrev:Jeg ved jeg skal tabe et par kg, men er bange for at jeg taber muskler samtidig. Man kan jo ikke både tabe fedt og tage muskler på, har jeg ihvertfald hørt.
Dit niveau er så latterligt lavt, at du på ingen måde bør bekymre dig om andet end at træne hårdt og spise en masse sund mad.
Det var egentlig latterligt at skrive latterligt! Du bør nok vælge dine ord lidt med omhu.

Ryan skrev:The Dane skrev:Jeg har også muskler
Jeg har flere muskler end dig!

DHL^ skrev:Hippokrates skrev:sjonas skrev:janninho93 skrev:Jeg ved jeg skal tabe et par kg, men er bange for at jeg taber muskler samtidig. Man kan jo ikke både tabe fedt og tage muskler på, har jeg ihvertfald hørt.
Det var egentlig latterligt at skrive latterligt! Du bør nok vælge dine ord lidt med omhu.
Tja latterligt ordvalg, men man har en pointe.
Er sq ved at være træt af folk der skal smide 6-8 kilo og straks tror de at massen rasler af dem,.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster