Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Saddydj skrev:Du opfører dig som en fandens karl der ikke vil tage noget shit fra nogen fordi du tror at du er en fandens karl. Sådan får de fleste det i starten af styrketræningen, når de så smart begynder at mærke og se resultater. Løsningen er for dig at indse, at du ikke er en fandens karl.
Man er først en fandens karl når ens arme er 50 cm og/eller man kan dødløfte 273 kg, sådan er reglen.

andreas7074 skrev:Saddydj skrev:Du opfører dig som en fandens karl der ikke vil tage noget shit fra nogen fordi du tror at du er en fandens karl. Sådan får de fleste det i starten af styrketræningen, når de så smart begynder at mærke og se resultater. Løsningen er for dig at indse, at du ikke er en fandens karl.
Man er først en fandens karl når ens arme er 50 cm og/eller man kan dødløfte 273 kg, sådan er reglen.
273,5 for at være præcis.

darkthrone skrev:Er der andre som har oplevet en smule øget aggression af styrketræning?
"

Bone-14 skrev:Pas nu på Juice, det kan være der er incoming "Nattys roidrage"

hvad er der galt i at være kronraget og gå i adidas?

Bone-14 skrev:hvad er der galt i at være kronraget og gå i adidas?
Nu skal jeg ikke generalisere for meget. Men en god måde at spotte en af de der "fandens brocebo karle" er oftest kronragning, kæde om halsen, adidas firebird, levis buksen uden lomme og et par nike shox, nu tror jeg alligevel jeg fik generaliseret pænt meget. Anyways, tag det med et smil.

Mharritz skrev:Bone-14 skrev:Pas nu på Juice, det kan være der er incoming "Nattys roidrage"
har aldrig rørt juice eller andre ulovlige produkter, så det behøver nødvendigvis ikke at være det som fremkalder aggressionen hos folk. jeg tror egentligt der skyldes at man bliver større og stærkere og derfor tror at man pludselig kan klare hele verden og dermed ikke vil "finde sig i noget" fra andre, altså man bliver pludselig en fandens kårl ;)

Bone-14 skrev:hvad er der galt i at være kronraget og gå i adidas?
Nu skal jeg ikke generalisere for meget. Men en god måde at spotte en af de der "fandens brocebo karle" er oftest kronragning, kæde om halsen, adidas firebird, levis buksen uden lomme og et par nike shox, nu tror jeg alligevel jeg fik generaliseret pænt meget. Anyways, tag det med et smil.
....bliver bare ofte sat i bås med dem fordi jeg selv rager håret af, går i hættetrøjer og baggy pants eller træningsbukser og tennissko...men det er vist mere fordi jeg ikke er andet end en stor drengerøv, og det er de fleste af dem sikkert også når alt kommer til alt...

Dingo skrev:Mharritz skrev:Bone-14 skrev:Pas nu på Juice, det kan være der er incoming "Nattys roidrage"
har aldrig rørt juice eller andre ulovlige produkter, så det behøver nødvendigvis ikke at være det som fremkalder aggressionen hos folk. jeg tror egentligt der skyldes at man bliver større og stærkere og derfor tror at man pludselig kan klare hele verden og dermed ikke vil "finde sig i noget" fra andre, altså man bliver pludselig en fandens kårl ;)
Du misforstår hvad der menes med 'Juice' i denne sammenhæng

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster