Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ser du en pige i byen, så smil, smiler hun igen, så er det ( i hvert fald i min verden) en indbydelse til at komme og sige hej 

KriZ0 skrev:Prøv at kigge lidt på NLP. Du er stadig nødt til at skulle ud i marken, men det kan hjælpe dig lidt på vej. Derudoer skal du nok også lige finde ud af om det er selvtilliden eller selvværdet der er i bund, da det ikke er det samme. Selvtillid er troen på at du er i stand til at gøre noget. Selvværd er troen på at du er noget værd. Men det vigtigste er at kaste dig ud i det, og der kommer mange fusere ind i mellem. Snakker du med en pige og bliver afvist, så skidt pyt, verden er fyldt med demSer du en pige i byen, så smil, smiler hun igen, så er det ( i hvert fald i min verden) en indbydelse til at komme og sige hej

Mr.Møller skrev:
Tak for svaret!
Det er min selvtillid som er i bund, hvad er NLP ?

KriZ0 skrev:Mr.Møller skrev:
Tak for svaret!
Det er min selvtillid som er i bund, hvad er NLP ?
NLP står for Neuro Lingiustic Programming. Det bliver benyttet af blandt andet coaches. Det er værktøjer og strategier til at tænke på en måde der leder dig hen mod at skabe de resultater du ønsker. Du kan læse lidt om det på Wikipedia. Der er også forskellige teknikker du kan kigge lidt på. Du kan bare skrive hvis jeg skal forklare lidt bedre

Mr.Møller skrev:
Tusind tak ! ;) vil jeg kigge nærmere på, glad for du vil hjælpe.

Borring88 skrev:Jeg tror jeg ville have direkte. Altså hvis jeg var fed, måtte fyren jo sige at jeg var for stor til ham. Så kunne jeg jo vælge at gøre noget ved det, hvis han betød meget for mig eller bare sige bye bye..

The Juice skrev:Borring88 skrev:Jeg tror jeg ville have direkte. Altså hvis jeg var fed, måtte fyren jo sige at jeg var for stor til ham. Så kunne jeg jo vælge at gøre noget ved det, hvis han betød meget for mig eller bare sige bye bye..
Et nobelt karaktertræk som du desværre deler med et absolut fåtal af den kvindelige del af befolkningen.

Borring88 skrev:Jeg tror jeg ville have direkte. Altså hvis jeg var fed, måtte fyren jo sige at jeg var for stor til ham. Så kunne jeg jo vælge at gøre noget ved det, hvis han betød meget for mig eller bare sige bye bye..

Hvor er det bare fuldstændig korrekt det der!!EWhite skrev:Det betyder ikke, at de mindre kønne er sødere osv (hvilket mange drenge fejlagtigt tror) - det skyldes bare, at det kræver noget mere arbejde/skills at åbne op for de helt kønne - og det er forståeligt. De bliver jo overrendt af røvhuller, som bare vil i bukserne på dem, så de skal beskytte sig selv. :-)

EWhite skrev:Folk har en tendens til at gøre piger, som de har noget godt kørende med, til noget særligt. Det ændrer dog ikke på, at piger ikke er så forskellige endda - og du kan finde 100 andre piger, som er vildt søde, intelligente, kærlige osv. - den eneste grund til, at X pige er lige dén tak mere særlig er, at hun er vild med dig.
Hvad jeg prøver at forklare her er, at det, der gør en pige speciel, sjældent er noget ved hende, men DINE tanker og meninger om hende. Man har en tendens til at skabe en lille illusion om personen oppe i sit hoved. Det er derfor, man nogle gange, efter man er kommet videre over en person, kan se tilbage og tænke "Hvad så jeg nogensinde i hende?!".
Hvis du har tre éns piger, som alle er søde, kærlige, åbne, intelligent, trofaste, sjove osv. (det er kvaliteter som MANGE i bund og grund har) - og de kun adskiller sig på ét punkt, nemlig udseende - hvad vil du så vælge ud fra? Ja, nemlig - udseendet!
Derfor er mit råd: Lad altid udseendet være dit første sorteringsværktøj. Dermed ikke sagt, at du skal gå efter den lækreste og så bare tage hende (med mindre du vil have et godt knald) - men når de fleste piger i bund og grund er ret éns, og sandsynligheden for, at hende ultra-baben i sidste ende er meget lig buttede Birgitte når det kommer til personlige karaktertræk - så kan man lige så godt lægge ud med at prøve at få den lækreste fisk på krogen.
Her skal det så lige noteres, at kønne piger på grund af al den opmærksomhed, de får, ofte er sværere at håndtere end mindre kønne piger. Det betyder ikke, at de mindre kønne er sødere osv (hvilket mange drenge fejlagtigt tror) - det skyldes bare, at det kræver noget mere arbejde/skills at åbne op for de helt kønne - og det er forståeligt. De bliver jo overrendt af røvhuller, som bare vil i bukserne på dem, så de skal beskytte sig selv. :-)
Summa summarum: Drop hende den tykke - du kan finde mange andre piger, der er ligesom hende, og som samtidig er LÆKRE!!

LowDog skrev:Er jo ihærdig bruger på datingDa jeg synes det er et godt alternativ til at møde piger andet end i byen, og møder sgu ik ret mange ude på mit arbejde
![]()
Anyway, jeg fandt en pige som jeg begyndte at skrive med, og hun er rigtig sød og vi kan sagtens snakke fint sammen. Fik hendes facebook og hun var hammerlækker! Lige min type pige. Jeg bemærker så at samtlige billeder er omkring 2år gamle, og de eneste nye er close-up af ansigtet. Hvad også kaldes myspace-angles. Normalt ville jeg nok have smuttet der, men synes som sagt hun var rigtig sød at snakke med, og mine kammerater siger jeg skal gå mere efter det personlige end det ydre![]()
For så en date i hus og rigtigt nok, så er hun nok omkring 20kg tungere nu (hvis det kan gøre det!) og meget større end hvad jeg faktisk nogensinde har været sammen med. Nå men daten forløber og vi snakker også fint sammen i virkeligheden. Jeg er lidt i vildrede for tænker også at hvis hun HAR set brandgodt ud, kan hun jo også komme til det igen!? Jeg tænker lidt over tingene og vi tar på en date mere, den forløber også fint, og ku se hun gerne ville kysse osv. men jeg kunne ikke få mig selv til det!?
Jeg skal da være den første til at indrømme at jeg nok har nogen fordomme over for tykke mennesker, bl.a. som manglende moral og viljestyrke, samt jeg er meget tilbøjelig til at gå efter det ydre.
Hvad ville i gøre? Finde en anden eller blive og så få hende til at tabe sig!? Og hvordan faeeen bringer man det lige på bane om hun har tænkt sig at gøre noget ved det, eller om der bare skal pustes mere luft i ballonen!?
Jeg ved godt jeg fremstår som en massiv douchebag

SandyFrink skrev:LowDog skrev:Er jo ihærdig bruger på datingDa jeg synes det er et godt alternativ til at møde piger andet end i byen, og møder sgu ik ret mange ude på mit arbejde
![]()
Anyway, jeg fandt en pige som jeg begyndte at skrive med, og hun er rigtig sød og vi kan sagtens snakke fint sammen. Fik hendes facebook og hun var hammerlækker! Lige min type pige. Jeg bemærker så at samtlige billeder er omkring 2år gamle, og de eneste nye er close-up af ansigtet. Hvad også kaldes myspace-angles. Normalt ville jeg nok have smuttet der, men synes som sagt hun var rigtig sød at snakke med, og mine kammerater siger jeg skal gå mere efter det personlige end det ydre![]()
For så en date i hus og rigtigt nok, så er hun nok omkring 20kg tungere nu (hvis det kan gøre det!) og meget større end hvad jeg faktisk nogensinde har været sammen med. Nå men daten forløber og vi snakker også fint sammen i virkeligheden. Jeg er lidt i vildrede for tænker også at hvis hun HAR set brandgodt ud, kan hun jo også komme til det igen!? Jeg tænker lidt over tingene og vi tar på en date mere, den forløber også fint, og ku se hun gerne ville kysse osv. men jeg kunne ikke få mig selv til det!?
Jeg skal da være den første til at indrømme at jeg nok har nogen fordomme over for tykke mennesker, bl.a. som manglende moral og viljestyrke, samt jeg er meget tilbøjelig til at gå efter det ydre.
Hvad ville i gøre? Finde en anden eller blive og så få hende til at tabe sig!? Og hvordan faeeen bringer man det lige på bane om hun har tænkt sig at gøre noget ved det, eller om der bare skal pustes mere luft i ballonen!?
LOL. Abandon immediately. Langt de fleste mennesker er ikke mere end kompliceret mekaniske væsener hvis handlinger kan forudsiges ved brug af statistik, og en tyk pige vil som udgangspunk forblive en tyk pige. Det eneste det kræver for en tyk pige at blive tynd, hvilket er noget af det vigtigste overhovedet i en piges liv, er at undlade at proppe sin mund dagen lang med flødeskumskager, og selv det kan hun ikke lade være med. Det er en ekstremt irrationel disposition. Og du lyder utroligt pussified. Som om du er en "massiv douchebag" fordi du ikke gider en tyk pige. Den dag kvinder vil acceptere mænd som er uuddannede, lavintelligente, sociale tabere uden arbejde er den dag mænd gider tykke kvinder. Den seksuelle- og reproduktionsmæssige kapital er afgørende, alt andet er fantasiverden og propaganda fra de fede.
Og nej, kvinder vil ikke have at vide at de er tykke. Bliver hun tyk inde i forhold er det sandsynligvis bare game over. [b]Og det gør halvdelen af kvinder efter de bliver gift.[/b]

SandyFrink skrev:LOL. Abandon immediately. Langt de fleste mennesker er ikke mere end kompliceret mekaniske væsener hvis handlinger kan forudsiges ved brug af statistik, og en tyk pige vil som udgangspunk forblive en tyk pige. Det eneste det kræver for en tyk pige at blive tynd, hvilket er noget af det vigtigste overhovedet i en piges liv, er at undlade at proppe sin mund dagen lang med flødeskumskager, og selv det kan hun ikke lade være med. Det er en ekstremt irrationel disposition. Og du lyder utroligt pussified. Som om du er en "massiv douchebag" fordi du ikke gider en tyk pige. Den dag kvinder vil acceptere mænd som er uuddannede, lavintelligente, sociale tabere uden arbejde er den dag mænd gider tykke kvinder. Den seksuelle- og reproduktionsmæssige kapital er afgørende, alt andet er fantasiverden og propaganda fra de fede.
Og nej, kvinder vil ikke have at vide at de er tykke. Bliver hun tyk inde i forhold er det sandsynligvis bare game over. Og det gør halvdelen af kvinder efter de bliver gift.[/b]
[/color]
Mr.Møller skrev:Hvordan undgår man så dette ?

SandyFrink skrev:
LOL. Abandon immediately. Langt de fleste mennesker er ikke mere end kompliceret mekaniske væsener hvis handlinger kan forudsiges ved brug af statistik, og en tyk pige vil som udgangspunk forblive en tyk pige. Det eneste det kræver for en tyk pige at blive tynd, hvilket er noget af det vigtigste overhovedet i en piges liv, er at undlade at proppe sin mund dagen lang med flødeskumskager, og selv det kan hun ikke lade være med. Det er en ekstremt irrationel disposition. Og du lyder utroligt pussified. Som om du er en "massiv douchebag" fordi du ikke gider en tyk pige. Den dag kvinder vil acceptere mænd som er uuddannede, lavintelligente, sociale tabere uden arbejde er den dag mænd gider tykke kvinder. Den seksuelle- og reproduktionsmæssige kapital er afgørende, alt andet er fantasiverden og propaganda fra de fede.
Og nej, kvinder vil ikke have at vide at de er tykke. Bliver hun tyk inde i forhold er det sandsynligvis bare game over. Og det gør halvdelen af kvinder efter de bliver gift.

SandyFrink skrev:
Og nej, kvinder vil ikke have at vide at de er tykke. Bliver hun tyk inde i forhold er det sandsynligvis bare game over. Og det gør halvdelen af kvinder efter de bliver gift.

dh4nsen skrev:SandyFrink skrev:LowDog skrev:Er jo ihærdig bruger på datingDa jeg synes det er et godt alternativ til at møde piger andet end i byen, og møder sgu ik ret mange ude på mit arbejde
![]()
Og nej, kvinder vil ikke have at vide at de er tykke. Bliver hun tyk inde i forhold er det sandsynligvis bare game over. [b]Og det gør halvdelen af kvinder efter de bliver gift.[/b]
Skørt at kvinder har den tendens til at blive slaskede efter de er blevet gift. Eller for den sags bare kommer i et forhold. Jeg er ikke fan

Cirkeline skrev:Tror jeg har skrevet det her herinde en gang før, men skørt som mænd også formår at blive laskede og kedelige når de er i et forhold... ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster