Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kløver-123 skrev:Det lyder sku som en sjov log! Den må jeg lige følge med i ;)

Mr.Popular skrev:Tak ;). Jeg drikker mig heller ikke i hegnet hver eneste dag ;).

patrick230 skrev:Mr.Popular skrev:Tak ;). Jeg drikker mig heller ikke i hegnet hver eneste dag ;).
Nej, forhåbentlig ikke daMen hvad laver du dog hjemme på en lørdag aften?! Du skal ud og opleve noget, så vi kan få nogle erotiske anekdoter at høre om i morgen
.
Mr.Popular skrev:Bare rolig... Jeg er på vej ud af døren om et øjeblik ;), jeg skal bare lige skrive min ansøgning til singleliv færdig.

(de selv samme, som han havde stået og blæret sig med i fælleskøkkenet 10 minutter inden).... Hun skred rimeligt hurtigt ;
.
Mr.Popular skrev:Sidney Lee forsætter bloggen idag ;).
Aftenen igår var... mærkelig.
Jeg var nede på kollegiebaren sammen med en gut fra mit fælleskøkken. Jeg har været ude med ham en enkel gang før, og var havde ikke været ovenud begejstret, men besluttede at give ham en chance til.
Det første, der sker, da vi kommer ind i rummet, er at han hurtigt placerer sig ved den eneste ledige stol ved et stort bord (ved siden af en grim pige, som han går igang med at forsøge at score) uden et ord til mig (jeg står og ligner en idiot alene i midten af rummet).
Jeg bliver rimelig gnaven, så jeg hiver derfor en stol hen til bordet. Derefter hiver jeg ned i den rødhårede satans skjorte og viser pigen hans "flotte" brysthår(de selv samme, som han havde stået og blæret sig med i fælleskøkkenet 10 minutter inden).... Hun skred rimeligt hurtigt ;
.
Jeg tror ikke vi er de bedste venner idag... Men jeg kan ikke tage små spinkle rødhårede nørder, der seriøst tror, at de er guds gave til kvinder!
Skal træne om lidt... Det bliver aggressivt.

MC skrev:Hvor træner du henne?

Mr.Popular skrev:MC skrev:Hvor træner du henne?
Der er et træningscenter på mit kollegium. Desvære er det ikke lavet til folk, der godt kan lide at squatte, så jeg har også et medlemskab i fitnessworld, hvor jeg så træner ben.

mathias1989 skrev:Mr.Popular skrev:Sidney Lee forsætter bloggen idag ;).
Jeg var nede på kollegiebaren sammen med en gut fra mit fælleskøkken. Jeg har været ude med ham en enkel gang før, og var havde ikke været ovenud begejstret, men besluttede at give ham en chance til.
Det første, der sker, da vi kommer ind i rummet, er at han hurtigt placerer sig ved den eneste ledige stol ved et stort bord (ved siden af en grim pige, som han går igang med at forsøge at score) uden et ord til mig (jeg står og ligner en idiot alene i midten af rummet).
Jeg bliver rimelig gnaven, så jeg hiver derfor en stol hen til bordet. Derefter hiver jeg ned i den rødhårede satans skjorte og viser pigen hans "flotte" brysthår(de selv samme, som han havde stået og blæret sig med i fælleskøkkenet 10 minutter inden).... Hun skred rimeligt hurtigt ;
.
Jeg tror ikke vi er de bedste venner idag... Men jeg kan ikke tage små spinkle rødhårede nørder, der seriøst tror, at de er guds gave til kvinder!
Så overtog du vel hans trunte?

Mr.Popular skrev:Du bliver altså nødt til at følge lidt med... HUN VAR JO GRIM! :

Mr.Popular skrev:mathias1989 skrev:Mr.Popular skrev:Sidney Lee forsætter bloggen idag ;).
.
Så overtog du vel hans trunte?
Du bliver altså nødt til at følge lidt med... HUN VAR JO GRIM! :

Mr.Popular skrev:Scorings update 10/10/10
Jeg har fået noget meget konstruktiv kritik herinde. Det lader til, at jeg simpelthen forventer for meget af mig selv... Jeg udvider derfor min jagt på xxxxx, til også at inkludere grimme, tykke og generelt deforme piger. Jeg glæder mig til næste weekend, hvor jeg får at se, hvilken effekt disse strukturændringer vil få.

Mr.Popular skrev:Scorings update 10/10/10
Jeg har fået noget meget konstruktiv kritik herinde. Det lader til, at jeg simpelthen forventer for meget af mig selv... Jeg udvider derfor min jagt på xxxxx, til også at inkludere grimme, tykke og generelt deforme piger. Jeg glæder mig til næste weekend, hvor jeg får at se, hvilken effekt disse strukturændringer vil få.

MC skrev:Mr.Popular skrev:MC skrev:Hvor træner du henne?
Der er et træningscenter på mit kollegium. Desvære er det ikke lavet til folk, der godt kan lide at squatte, så jeg har også et medlemskab i fitnessworld, hvor jeg så træner ben.
Okay - hvilket kollegie?
Hvis du betaler 200,- om måneden for at træne ben i FW, kan du med fordel tage et smut for TSK. Der kan du træne for 400,- i kvartalet med det bedste udstyr.

Mr.Popular skrev:MC skrev:Mr.Popular skrev:MC skrev:Hvor træner du henne?
Okay - hvilket kollegie?
Hvis du betaler 200,- om måneden for at træne ben i FW, kan du med fordel tage et smut for TSK. Der kan du træne for 400,- i kvartalet med det bedste udstyr.
I kvartalet? Det er sgu en god pris, især når udstyret er i top. Men Lige pt, handler det også om transport tiden. Jeg vil dog lige prøve at se på, hvor lang tid det vil tage mig at cykle derud
.
Jeg bor på Grønjordskollegiet, det ligger ved Amagerfælled.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster