Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

skyprey skrev:Normalt er jeg alt andet end voldelig, men hvis en fyr spiller sådan op og så står og klapper mig på kinden, som han gjorde, jeg havde klappet ham en!
"kenneth overfaldt mig"
Ahh mon dog ikke bare du trak den så langt ud at han fik nok!?!?!
), men mine fingre kribler når han åbner munden, og især når jeg ser en scene som den der. Jeg vilæe dog nok beherske mig alligevel og lade ham råbe. 

Dingo skrev:skyprey skrev:Normalt er jeg alt andet end voldelig, men hvis en fyr spiller sådan op og så står og klapper mig på kinden, som han gjorde, jeg havde klappet ham en!
"kenneth overfaldt mig"
+1.
Jeg har aldrig slået på nogen for alvor(da ik siden jeg var 8 år gammel), men mine fingre kribler når han åbner munden, og især når jeg ser en scene som den der. Jeg vilæe dog nok beherske mig alligevel og lade ham råbe.
Han er guld værd for kanal5 , ellers havde de smidt ham ud for længst. Han er jo godt fjernsyn. Bare se nu - nu bliver der postet et klip herinde med programmet, fordi han er med
Men jeg kan slet ikke tage ham. Jeg så ham på Billy Booze for ik så længe siden. Han var ik ligeså frembusende som der, meeeeen han gjorde nu opmærksom på sig selv. Han havde en homo-ven med der bare var ALT for meget. Han overspillede sin seksualitet alt, alt for meget, det var så ekstremt.

Srsly who gives a shit? Hvis folk nu bare ignoerede sådan noget tv og sådan nogle personer, jamne så ville de jo ikke være her
Ja dårlig opførsel, men de skal jo sælge programmet

8800 skrev:Altså alle har vel en grænse og ham X der behersker sig da voldsomt godt til at starte med.
Ham Prada virker til at være mere eller mindre retarderet. Han skal dog have point for gå-på-mood idet han postulerer han vil krølle X sammen efter han lige har wuppet ham![]()
Men ignorer nu bare programmet som Fristet, Paradise, whatever. Det er så fordummende. Synes vitterligt det er sørgeligt, at man kan blive idoler for den danske ungdom ved at drikke sig fuld og knalde foran et kamera.

Ioxer skrev:"sometimes... you just have to punch him in the face"

androide skrev:Dingo skrev:skyprey skrev:Normalt er jeg alt andet end voldelig, men hvis en fyr spiller sådan op og så står og klapper mig på kinden, som han gjorde, jeg havde klappet ham en!
"kenneth overfaldt mig"
+1.
Jeg har aldrig slået på nogen for alvor(da ik siden jeg var 8 år gammel), men mine fingre kribler når han åbner munden, og især når jeg ser en scene som den der. Jeg vilæe dog nok beherske mig alligevel og lade ham råbe.
Han er guld værd for kanal5 , ellers havde de smidt ham ud for længst. Han er jo godt fjernsyn. Bare se nu - nu bliver der postet et klip herinde med programmet, fordi han er med
Men jeg kan slet ikke tage ham. Jeg så ham på Billy Booze for ik så længe siden. Han var ik ligeså frembusende som der, meeeeen han gjorde nu opmærksom på sig selv. Han havde en homo-ven med der bare var ALT for meget. Han overspillede sin seksualitet alt, alt for meget, det var så ekstremt.
Han er kærester med en dame så han er ikke homoseksuel tror jeg?

Dingo skrev:androide skrev:Dingo skrev:skyprey skrev:Normalt er jeg alt andet end voldelig, men hvis en fyr spiller sådan op og så står og klapper mig på kinden, som han gjorde, jeg havde klappet ham en!
"kenneth overfaldt mig"
+1.
Han er kærester med en dame så han er ikke homoseksuel tror jeg?
Jeg har overhovedet ikke snakket om Pradas seksualitet i mit indlæg, så hvorfor snakker vi pludselig om det?

androide skrev:Hvis herren nu havde sat komma i stedet for punktum, efter du har beskrevet hans ven, havde det været nemmere at læse at det var hans ven du omtalte videre, og ikke Prada som tråden handler om.

Dingo skrev:androide skrev:Hvis herren nu havde sat komma i stedet for punktum, efter du har beskrevet hans ven, havde det været nemmere at læse at det var hans ven du omtalte videre, og ikke Prada som tråden handler om.
Jeg kan ikke se at komma skulle passe bedre ind der, så var sætningen blevet lsngt og irriterende at læse, lidt ligesom den her, og jeg synes det er nemt at se at den sidste sætning henviser til vennen, og ikke pludselig til hovedetopic.
Dingo skrev:Han er guld værd for kanal5 , ellers havde de smidt ham ud for længst. Han er jo godt fjernsyn. Bare se nu - nu bliver der postet et klip herinde med programmet, fordi han er med
Hans homoven overspillede sin seksualitet alt, alt for meget, det var så ekstremt.
Homo-vennen overspillede sin seksualitet alt, alt for meget, det var så ekstremt.

Anmoho skrev:Dingo skrev:androide skrev:Hvis herren nu havde sat komma i stedet for punktum, efter du har beskrevet hans ven, havde det været nemmere at læse at det var hans ven du omtalte videre, og ikke Prada som tråden handler om.
Jeg kan ikke se at komma skulle passe bedre ind der, så var sætningen blevet lsngt og irriterende at læse, lidt ligesom den her, og jeg synes det er nemt at se at den sidste sætning henviser til vennen, og ikke pludselig til hovedetopic.
Jeg synes nu Andriode har en pointe omkring kohæsionen i teksten. Fx taler man om referientel identitet når man laver en reference til objekt ved brug af andet ord. Eksempelvis "Prada.... Han".
De der små koblinger, der klargør forholdet imellem sætninger og gør det forståeligt for os kan drille.
Jeg vil lige hurtigt prøve at klargøre det her "kl. tidlig" om morgenen:Dingo skrev:Han er guld værd for kanal5 , ellers havde de smidt ham ud for længst. Han er jo godt fjernsyn. Bare se nu - nu bliver der postet et klip herinde med programmet, fordi han er med
Når alle personlige stedord i 3. person ental har vist tilbage til Prada, er det jo nærliggende at tro det også er ham du viser tilbage til, altså Prada, i den sidste sætning. Jeg fangede den også forkert den første gang mit blik hurtigt røg over indlægget og er garanteret ikke den eneste, for det er nærliggende for os at afkode en tekst sådan.
Kohæsion her forkludrer altså kohærensen en smule; mao. det indre indholdsmæssig, hvilket bidrager til at læseren drager forkerte slutninger ud fra konteksten.
En løsning ville jo have været at have skrevet:Hans homoven overspillede sin seksualitet alt, alt for meget, det var så ekstremt.
ellerHomo-vennen overspillede sin seksualitet alt, alt for meget, det var så ekstremt.
Så havde den været i skabet; ikke vha. et komma.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster