Bor på kollegium og der er en masse klassiske, som f.eks. smør "god negl" på tandbørsten, salt i tandpastaen, bouillonterning i brusehovedet, te/sovsekulør/andet godt i cisternen, frugt farve i mælken, stjæle folks toiletdør, vaseline på toiletbrættet, fylde fryseskuffe op med vand evt. med deres frostvare i midten, vende alle ting på deres værelse om, kører skraldecontainere ind på værelset, så det er umuligt at komme ind. Der er sikkert flere når jeg tænker lidt mere over det, men de plejer altid at blive lavet når vi bliver lidt fulde til TDC.
En gang fik vi sådan nogle små sedler med posten, hvor man kun skulle udfylde navn og adresse, så fik man en bibel gratis og jeg tænkte at sådan en skulle min nabo da have. Der kommer så et par dage efter, tidligt om morgenen en meget fanatisk religiøs gut ude fra en kirke i Nærum og vækker min nabo, som havde været på kæmpe druktur dagen før. Han åbner og får overrakt sin bibel, samt nogle spørgeskemaer han skal udfylde om ting der står i den, for at få lov at beholde den, da han ellers skulle betale for den
Til en 25 års fødselsdag har mig og nogle kammerater afmonteret fælgene fra fødselarens bil og klodset den op på 4 mælkekasser.
Engang efter en træning fyldt tigerbalsam i en kammerats bokseshorts.