Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PPB92 skrev:Jeg har altid gerne villet gå over til Playstation siden, men én af de vigtigste ting der har fraholdt mig fra det, har været den horrible controller Sony har. Xboxens controllere har i alle årgange været LANGT overlegne, hvad angår komfort, styring osv.

TrexMode skrev:
Det er ikke svært at vælge.

salt skrev:Nu kan man også godt købe eksakte kopier af xbox controllers til Playstation.
Kinect er bare vildt fedt. Så skal man have et videoovervågningssystem stående i sin stuen 24/7. Thanks alot Obama.

Napalmkogle skrev:Billedet der er også misvisende, man får f.eks ikke ps eye med i prisen.
Man kan så diskutere om det ikke er åndsvagt at man ikke kan vælge kinect fra, men det er dog med i prisen.
Det er desuden lykkes Sony at tage brugerbetaling på deres online tjeneste, og det er op til udgiverne om der må være brugtsalg på deres spil, det er gået meget ubemærket hen pga de mange uheldige tiltag MS er ude i, de har simpelthen forstået at markedsføre sig bedre

Carsten2002 skrev:Jeg skal lige ha' noget på plads. I tilfælde af at man tager på ferie, skal man så ha' naboen til at komme ind og tænde ens Xbox ellers selvdestruerer den?

hr_bjoern skrev:Jeg tror ikke du behøver tænde den hver 24. time. Den skal bare være tilsluttet Internettet - så man skal ikke slukke sin router, hvis man tager på ferie.
Correct me, if I'm wrong.

Simonjensen skrev:Grand Theft Auto V

Eltelemundo skrev:Ps4, 1-2 år efter release.. Kan godt vente, og vil ikke betale release pris.. Spil biblioteket er også det større efter et par år, og bedre.. + spillene også er billigere![]()
Har aldrig forstået det der med at betale overpris for at være med ved release

Eltelemundo skrev:Ps4, 1-2 år efter release.. Kan godt vente, og vil ikke betale release pris.. Spil biblioteket er også det større efter et par år, og bedre.. + spillene også er billigere![]()
Har aldrig forstået det der med at betale overpris for at være med ved release
.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster