Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thegame skrev:Hej bb.dk.
Jeg står i den situation at jeg skal til Portugal imorgen.
Jeg skal afsted i en uge, og skal selvfølgelig også træne dernede. Normalt indtager jeg L-arginine, beta alanine, proteinpulver og koffein inden træning, og kunne godt tænke mig at jeg kunne indtage det samme dernede.
Her er mit problem: Vil personalet tro det er narko, og jeg risikerer ikke at kunne komme med flyet derned? Kom til at tænke på det da jeg stod med kapslerne i hånden. Hvordan kan personalet vide om det er stoffer eller beta alanine?

Thegame skrev:Jeg skal derned med Ryan-Air, og det er kun håndbaggage man må have med der. (10 kg)

Carsten2002 skrev:Thegame skrev:Jeg skal derned med Ryan-Air, og det er kun håndbaggage man må have med der. (10 kg)
Pak det i håndbagagen så i original emballage, du nok ikke den første der rejser med supps. Og hvis det bliver konfiskeret, så dør du nok ikke af en uge uden.

Larsjensen skrev:Jeg skal til Istanbul snart er det lovligt, at tage rugbrød, tun dåser, havregryn osv med i kufferten?

Larsjensen skrev:Tak for svaret. hmm så længe det ikke er svinekød, bliver jeg vel ikke skudt

tor skrev:Jeg har flere gange rejst med kosttilskud i bagagen og håndbagagen, og der er ihvertfald aldrig sket noget.

Legend skrev:Jeg ville bare lade være med at tage det med.
Og for øvrigt lade være med at bruge mine penge på det fremadrettet.

Thegame skrev:Legend skrev:Jeg ville bare lade være med at tage det med.
Jeg tror du skal læse mit spørgsmål én gang til, "mester".

Legend skrev:Thegame skrev:Legend skrev:Jeg ville bare lade være med at tage det med.
Jeg tror du skal læse mit spørgsmål én gang til, "mester".
"mester" du har stillet to forskellige spørgsmål. Desuden giver min kommentar fin mening i forhold til emnet.

Bone-14 skrev:Det er intet problem at tage proteinpulver med i flyet, jeg blev engang stoppet og de spurgte mig bare "Protein powder?" "Yes" svarede jeg, og det var det.
Jeg har flere gang også slæbt kreatin og andet gøgl med hjem fra USA.

Bone-14 skrev:Det ved jeg desværre ikke, jeg ser ingen grund til at medbringe billige fødevarer som gryn og tun frem og tilbage.

Bone-14 skrev:Så synes jeg du skal nyde din studietur til Istanbul i stedet for at bekymre dig om du får gryn og tun.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster