Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg ville søge noget professionel hjælp - evt. få en fysioterapeut til at kigge på det.

JannikB skrev:For mig ser det ud som om, at du står skævt altså, at du kigger skævt på dig selv?
Du spænder forskelligt eller kun i højre side?
M - B skrev: - Er du sikker på at du ikke løfter for meget, så du (evt. uforsetteligt) kommer til at presse den ene side mere end den anden ?

MC skrev:Det ser ret vildt udJeg ville søge noget professionel hjælp - evt. få en fysioterapeut til at kigge på det.

MC skrev:Hvis ikke det er fake (kunne være en super aprilsnart hvis du har lidt photoshop skills) så kan en fys vel gå ind og tilpasse din træning så du får trænet begge sider af nakken.
Men hvis det ikke er fake ser det seriøst for vildt ud

Sportsatlet skrev:EDIT: syntes din højre nakke også er ekstremt foran i forhold til de andre muskelgrupper? Hvordan har du trænet?

MC skrev:Hvis ikke det er fake (kunne være en super aprilsnart hvis du har lidt photoshop skills) så kan en fys vel gå ind og tilpasse din træning så du får trænet begge sider af nakken.
Men hvis det ikke er fake ser det seriøst for vildt ud

Alexml skrev:Hey Pumper-guys, jeg søger sgu lidt hjælp.![]()
Jeg er ved at være rigtigt godt træt af min krop. Jeg har efterhånden trænet i 4-5 måneder.
Min højre vinge er blevet rigtig godt bred som jeg godt vil have den, mens den venstre ikke er blevet det overhovedet. Jeg syntes næsten den er vokset mere "bagud". Men så i venstre side er min nakke muskel vokset voldsomt, mens i højre side,er der overhovedet ikke noget der bliver strammet, når man strammer nakken.
Er det noget der vil gå væk af sig selv med tiden, eller har i et råd til at træne det væk?![]()

Alexml skrev:leff skrev:Haha, slet dit topic og opret igen. Det er jo total ødelagt, pga Aprilsnar
Hvor helvede sletter man sådan en topic.

Alexml skrev:Dette er stadigvæk ikke en aprilsnar, Og mit problem er der stadigvæk.
Og jeg søger stadigvæk råd til en måde at få det udlignet på!

JeffHansen skrev:Er der ingen i dit center der har kommenteret din nakke??

mike9 skrev:Alexml skrev:Dette er stadigvæk ikke en aprilsnar, Og mit problem er der stadigvæk.
udlignet på? som jeg ser det er din krop helt normal. Du står og spænder og skyder kun det ene skulderblad op, og derved er det kun din ene trapz der ser stor ud.
du er ikke skævt trænet, du spænder skævt!
.
Alexml skrev:Men jeg vil tage et smut til lægen.

Alexml skrev:mike9 skrev:Alexml skrev:Dette er stadigvæk ikke en aprilsnar, Og mit problem er der stadigvæk.
udlignet på? som jeg ser det er din krop helt normal. Du står og spænder og skyder kun det ene skulderblad op, og derved er det kun din ene trapz der ser stor ud.
du er ikke skævt trænet, du spænder skævt!
Det lyder relativt. Nu har jeg stået og prøvet lidt, og hvis jeg holder min skulder nede med den anden hånd for den ikke skyder op, ser alt normalt ud.
Jeg tager et smut til lægen for det kan ikke være sundt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster