Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Taekwondo body skrev:jeg cutter selv pt og jeg blander 150 gr skyr med 150 gram yogurt og 2 blødkogte æg ca 320/350kcal så jeg en glad mand![]()
skulle jeg have 350 kcal med havergryn med mælk tror jeg ikke på jeg ville blive mæt eller tilfredstillet
Og Thez skyr indholder ca 6 gram kulhydrater pr 100 gram er det virkelig så slemt ? ved godt det ikke er det bedste men tror ikke en grovbolle er bedre

Thez skrev:Taekwondo body skrev:jeg cutter selv pt og jeg blander 150 gr skyr med 150 gram yogurt og 2 blødkogte æg ca 320/350kcal så jeg en glad mand![]()
skulle jeg have 350 kcal med havergryn med mælk tror jeg ikke på jeg ville blive mæt eller tilfredstillet
Og Thez skyr indholder ca 6 gram kulhydrater pr 100 gram er det virkelig så slemt ? ved godt det ikke er det bedste men tror ikke en grovbolle er bedre
Ja okay, fik det ud lidt forkert;
Skyr er ikke slemt, slet ikke! Men at gå fra Havregryn TIL Skyr, fordi man skal på cut, giver ingen mening.
Havregryn vil da være at foretrække, hvis man kun må vælge én af delene.

Almond skrev:Thez skrev:Taekwondo body skrev:jeg cutter selv pt og jeg blander 150 gr skyr med 150 gram yogurt og 2 blødkogte æg ca 320/350kcal så jeg en glad mand![]()
Skyr er ikke slemt, slet ikke! Men at gå fra Havregryn TIL Skyr, fordi man skal på cut, giver ingen mening.
Hvorfor?

Thez skrev:Almond skrev:Thez skrev:Taekwondo body skrev:jeg cutter selv pt og jeg blander 150 gr skyr med 150 gram yogurt og 2 blødkogte æg ca 320/350kcal så jeg en glad mand![]()
Hvorfor?
Fordi de kulhydrater, der er i havregryn, er vel at foretrække frem for sukker, specielt under et vægttab?

Almond skrev:Thez skrev:Almond skrev:

Thez skrev:Almond skrev:Thez skrev:Almond skrev:
Se mit indlæg nr. 2.
Og spørgsmålet går på, om det vil være godt at bytte havregryn ud med skyr, når han skal til at i gang med cut.
Jeg siger at mit svar er: "Havregryn på cut, hvis du kun skulle må vælge én af delene".
Hvis du er uenig, så sig evt. hvorfor?

Thez skrev:Almond skrev:Thez skrev:Almond skrev:
Se mit indlæg nr. 2.
Og spørgsmålet går på, om det vil være godt at bytte havregryn ud med skyr, når han skal til at i gang med cut.
Jeg siger at mit svar er: "Havregryn på cut, hvis du kun skulle må vælge én af delene".
Hvis du er uenig, så sig evt. hvorfor?

Alex4049 skrev:Guise..... Der er mere protein i havregryn end skyr.
MIND-BLOWN.

Garik skrev:Alex4049 skrev:Guise..... Der er mere protein i havregryn end skyr.
MIND-BLOWN.
Men ikke i forhold til kalorierne

hjælpervenner skrev:Højt proteininhold? Joke, right?
Havregryn har ca. 360 kcal pr. 100 gram, men kun 12 gram protein. Til sammenligning indeholder proteinpulver omkring 360 kcal pr. 100 gram, men 80-90 gram protein.
Hvis vi skal se udfra kcal (som man jo netop skal under et cut), så er skyr et langt bedre alternativ til havregryn.

Magnuskvib skrev:hjælpervenner skrev:Højt proteininhold? Joke, right?
Havregryn har ca. 360 kcal pr. 100 gram, men kun 12 gram protein. Til sammenligning indeholder proteinpulver omkring 360 kcal pr. 100 gram, men 80-90 gram protein.
Hvis vi skal se udfra kcal (som man jo netop skal under et cut), så er skyr et langt bedre alternativ til havregryn.
Vingummibamser er så også bedre end mandler..

hjælpervenner skrev:Magnuskvib skrev:hjælpervenner skrev:Højt proteininhold? Joke, right?
What? Vingummibamser har ca. ingen ernæringsmæssig værdi, hvorimod mandler indeholder sunde fedtsyrer, fibre og mineraler.

Magnuskvib skrev:hjælpervenner skrev:Magnuskvib skrev:hjælpervenner skrev:Højt proteininhold? Joke, right?
What? Vingummibamser har ca. ingen ernæringsmæssig værdi, hvorimod mandler indeholder sunde fedtsyrer, fibre og mineraler.
Det var mest af alt for at udstille mig selv som ligesindede debattør. Dit argument holder bare ikke. Havregryn er en virkelig fornuftig kulhydratkilde. Skyr er en fin kilde til protein. Men at sammenligne de to og konstatere at skyr er bedre fordi det indeholder mest protein i forhold til mængden af kcal der indtages, den er dum og usaglig. I det sidste indlæg forholder du dig netop til flere forskellige variable end kun kcal isoleret set. Det burde du også have gjort før du konstaterede skyr var havregryn overlegne.

hjælpervenner skrev:Højt proteininhold? Joke, right?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster