Kæmperen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

).
Kæmperen skrev:For mit vedkomne er det bare slik det drejer sig om.
Et enkelt stykke lagkage, bør man ikke sige nej til, når man skal til sin søsters fødselsdag (skal jeg på lørdag).

Kæmperen skrev:For mit vedkomne er det bare slik det drejer sig om.
Et enkelt stykke lagkage, bør man ikke sige nej til, når man skal til sin søsters fødselsdag (skal jeg på lørdag).

Lithium skrev:Er pålægs-chokolade slik ?

Fedt initiativ !
Jeg allerede drikker hvedegræs og grønsagsjuice 
ThaChamp skrev:Jeg er på !Fedt initiativ !
Jeg har i forvejen droppet mælk og koffein (har lige fundet ud af at rød te ikke indeholder koffein) så hvorfor ikkeJeg allerede drikker hvedegræs og grønsagsjuice

madein89 skrev:Hehe har ikke spist slik i 2-3 år. Har ikke brug for det. Det er en falsk kortvarig lykke, som man ikke har brug for, når man har undgået den længe nok.
Folk spørger mig hvorfor jeg ikke spiser slik og jeg kan virkelig ikke se, hvorfor jeg skulle.
Jeg er ikke fanatisk med det og kan godt spise et stykke bare lige for at smage en gang i mellem. Altså bare for nysgerrighedens skyld. Jeg føler mig bare som en klovn, når jeg sidder og hygger mig med det.
Lever en livstil hvor jeg så vidt muligt undgår at føle trang til forskellige fødevarer, som ikke gavner mig.

Lithium skrev:Spo skrev:Lithium skrev:Er pålægs-chokolade slik ?
Jep
så er TRÆBENET ude af klubben

Misterhamper skrev:Den kommer jeg ikke til at holde, for jeg skal se den nye LOST i den her måned...

madein89 skrev:Hehe har ikke spist slik i 2-3 år. Har ikke brug for det. Det er en falsk kortvarig lykke, som man ikke har brug for, når man har undgået den længe nok.
Folk spørger mig hvorfor jeg ikke spiser slik og jeg kan virkelig ikke se, hvorfor jeg skulle.
Jeg er ikke fanatisk med det og kan godt spise et stykke bare lige for at smage en gang i mellem. Altså bare for nysgerrighedens skyld. Jeg føler mig bare som en klovn, når jeg sidder og hygger mig med det.
Lever en livstil hvor jeg så vidt muligt undgår at føle trang til forskellige fødevarer, som ikke gavner mig.

Infinity skrev:Må man spise proteinbarer?

Misterhamper skrev:Den kommer jeg ikke til at holde, for jeg skal se den nye LOST i den her måned...

Spo skrev:Misterhamper skrev:Den kommer jeg ikke til at holde, for jeg skal se den nye LOST i den her måned...
HVORNÅR ???
Det bliver 90 minutters ren paradis den her gang
Misterhamper skrev:Spo skrev:Misterhamper skrev:Den kommer jeg ikke til at holde, for jeg skal se den nye LOST i den her måned...
HVORNÅR ???
Den 23. vil du kunne hente det på nettetDet bliver 90 minutters ren paradis den her gang

Kæmperen skrev:Infinity skrev:Må man spise proteinbarer?
Det gjorde jeg i dag. Men det er selvfølgelig et grænsetilfælde

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster