Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:Min dame vil gerne se den da jeg kom til at gemme nogen af billederne og hun nu tror alt muligt.
Haha, dude - indrøm det dog i det mindste som det er. Selvfølgelig kom du ikke til det

essensen skrev:Min dame vil gerne se den da jeg kom til at gemme nogen af billederne og hun nu tror alt muligt.
Haha, dude - indrøm det dog i det mindste som det er. Selvfølgelig kom du ikke til det
Men, det er som sagt bare MIN oplevelse! 

JZilmer skrev:Benægt benægt benægt!

Bay skrev:Jeg tror ikke TS dame er sur fordi han har gemt billederne, men forbi hun tror han har fået dem tilsendt af pigerne. Så vidt jeg husker, så ligner billederne private billeder som pigerne selv har taget.

mikkel_baech skrev:Bay skrev:Jeg tror ikke TS dame er sur fordi han har gemt billederne, men forbi hun tror han har fået dem tilsendt af pigerne. Så vidt jeg husker, så ligner billederne private billeder som pigerne selv har taget.
stadig benægt benægt benægt, det kan bruges til alt

tiblin skrev:mikkel_baech skrev:Bay skrev:Jeg tror ikke TS dame er sur fordi han har gemt billederne, men forbi hun tror han har fået dem tilsendt af pigerne. Så vidt jeg husker, så ligner billederne private billeder som pigerne selv har taget.
stadig benægt benægt benægt, det kan bruges til alt
Man skal altid benægte indtil der er konkrete beviser på bordet

- og så er der ikke engang en masse links til gode logs.... med billeder af piger 
tewic skrev:Aldrig har mine forventinger været så skyhøje før jeg klikkede mig ind på et topic- og så er der ikke engang en masse links til gode logs.... med billeder af piger

tewic skrev:Aldrig har mine forventinger været så skyhøje før jeg klikkede mig ind på et topic- og så er der ikke engang en masse links til gode logs.... med billeder af piger

Straws skrev:Min dame vil gerne se den da jeg kom til at gemme nogen af billederne og hun nu tror alt muligt.

Kæmperen skrev:Post billederne her, så er det nok nemmere at hjælpe dig.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster