Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 832
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 830

Følg bodybuilding.dk på

Spiser jeg rigtig og træner??

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa mit navn er Martin. 32 år gammel, 179 cm høj, 83 kg.

Jeg begyndte at træne seriøst for 1 år siden, Er godt nok blevet stærkere, og kan holde til mere, og selvfølgelig kan det da ses, men syntes der mangler noget .... kan ikke få det sidste af mit fedt om patterne væk, og så er det selvfølgelig maven. Jeg løber ikke , eller laver motion. Jeg styrketræner kun. Men vil dog lige sige at jeg faktisk lige er begyndt at overveje at løbe sådan 3-4 gange om ugen...jeg syntes bare jeg mangler et rigtig godt råd til hvad jeg skal putte i min mave, og hvornår... vil være så lykkelige hvis en af jer havde tid til at lave en kostplan jeg kan følge de næste 3 måneder:

Jeg spiser protein 1-2 gange om dagen , kun efter jeg har trænet, og måske lige hvis jeg får lyst.. da jeg syntes der er for mange kal i de protein pulver jeg har.

mit ønske:

1.jeg skal ikke ligne heman :)
2. vil bare gerne være hakket, og ha nogen pæne muskler, og en flot mave... jeg skal ikke være "KÆMPE" stor :) bare sådan pæn hakket, og dejlig flotte muskler :)

Håber virkelig der er en der gider at skrive hvad jeg skal spise og hvor meget og hvornår. Jeg har kikket rundt på nettet, men det er umuligt at finde noget ..da alle har alle mulige ider, som jeg kan se det nok ikke er det.

Mvh. Martin . :D God weekend!! :drink:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

artikler/kost-kosttilskud/

Ovenstående er et godt sted at starte så du kan få dig en basisviden omkring kost. Udover det er der også rigtig mange gode artikler på bodylab.dk

Du kan også prøve at søge på "Kostplan" her på forummet, så kan du se noget af den kritik andre brugere har fået på deres kostplan

Ud fra det kan du så prøve at sætte din egen kostplan sammen, smide den op her på forummet, og få noget feedback på den

Du skal nok ikke regne med at der er en person som vil lave en gratis kostplan som passer lige præcis til dig og dine præferencer :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tak ;) skal nok kikke på det !

Men kunne jo godt være der var en herinde der var flink??

Hvis jeg kendte til det , havde jeg da med glæde givet en kostplan ud for at hjælpe....

"" WE need more people like me""" :D :dance:

Det er jo meget nemmere at lave en selv, da vi jo ikke ved hvad for noget mad du ikke bryder dig om, hvor meget du plejer at spise, og hvad du plejer at spise. :)
Welcome my son, welcome to the machine.
Brugeravatar

Reputation point: 45

Geografisk sted: Tiergarten

Styrkeliste
- Squat: 35.00

Jeg kan æde alt :) er overhovedet ikke kræsen ! :D

Du skal bruge ca. 30 min til 1 time af din tid på at læse for at få basisviden til at sammensætte en nogenlunde kostplan. Så kan du altid poste herinde for konstruktiv kritik og læse mere om kost og selv forbedre den :dance:

Reputation point: 25

Det ligner mere en reklame, de links for body lab.... men ellers tak :)

Det er ikke reklame. Læs nu bare artiklerne. Bodylab er ikke kun ude på at sælge deres vare, men prøver så godt som muligt om at sprede rigtig information omkring kost og træning. Hvorimod de fleste andre sider, især amerikanske bare prøver at sælge deres produkt, og gør dette bedre ved at sende fejlinformation.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (9)

CRip , jeg kan godt læse ,der står : For at smide det overflødige fedt, skal Mads altså indtage 2700 kalorier om dagen. Den bedste reguleringsfaktor i et program er kulhydraterne, da de proteiner og det fedt vi skal bruge er relativt konstante størrelser. Derfor skærer vi i kulhydraterne i den oprindelige plan. Den nye plan kommer til at se således ud.

1. Hvad skal man så med Weight gainer??

for mig ligner det et program for at tage noget masse på, og kun bruge bodylabs produkter " og det gør jeg da til dagligt, det er ikke det, er fint tilfreds :)

men ellers tak for hjælpen :)

Pakos skrev:CRip , jeg kan godt læse ,der står : For at smide det overflødige fedt, skal Mads altså indtage 2700 kalorier om dagen. Den bedste reguleringsfaktor i et program er kulhydraterne, da de proteiner og det fedt vi skal bruge er relativt konstante størrelser. Derfor skærer vi i kulhydraterne i den oprindelige plan. Den nye plan kommer til at se således ud.

for mig ligner det et program for at tage noget masse på, og kun bruge bodylabs produkter " og det gør jeg da til dagligt, det er ikke det, er fint tilfreds :)

Eehh, dude.. du skal jo ikke bruge weight gainer hvis du gerne vil tabe dig? :-k

Hvis du er ved at opbygge muskel masse skal du samtidig også tage en smule på i vægt, og for nogen er weight gainer en nem og god måde at opnå det på.

Geografisk sted: Danmark

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Pakos skrev:CRip , jeg kan godt læse ,der står : For at smide det overflødige fedt, skal Mads altså indtage 2700 kalorier om dagen. Den bedste reguleringsfaktor i et program er kulhydraterne, da de proteiner og det fedt vi skal bruge er relativt konstante størrelser. Derfor skærer vi i kulhydraterne i den oprindelige plan. Den nye plan kommer til at se således ud.

men ellers tak for hjælpen :)

I den første af artiklerne beskrives i bunden hvorfor han bruger WG. Læs artiklen før du begynder at kommentere. MEN derudover vil jeg give dig ret i, at WG på en diæt er lidt dumt. Når man reducerer sine kcal, har man nok mere brug for rigtig mad, da WG (eller pulver i det hele taget) ikke giver meget mæthedsfornemmelse.
Brugeravatar

Geografisk sted: State of Denmark

Træner her: Fitness World Køge

Pakos skrev:Hejsa mit navn er Martin. 32 år gammel, 179 cm høj, 83 kg.

Jeg begyndte at træne seriøst for 1 år siden, Er godt nok blevet stærkere, og kan holde til mere, og selvfølgelig kan det da ses, men syntes der mangler noget .... kan ikke få det sidste af mit fedt om patterne væk, og så er det selvfølgelig maven. Jeg løber ikke , eller laver motion. Jeg styrketræner kun. Men vil dog lige sige at jeg faktisk lige er begyndt at overveje at løbe sådan 3-4 gange om ugen...jeg syntes bare jeg mangler et rigtig godt råd til hvad jeg skal putte i min mave, og hvornår... vil være så lykkelige hvis en af jer havde tid til at lave en kostplan jeg kan følge de næste 3 måneder:

Jeg spiser protein 1-2 gange om dagen , kun efter jeg har trænet, og måske lige hvis jeg får lyst.. da jeg syntes der er for mange kal i de protein pulver jeg har.

mit ønske:

1.jeg skal ikke ligne heman :)
2. vil bare gerne være hakket, og ha nogen pæne muskler, og en flot mave... jeg skal ikke være "KÆMPE" stor :) bare sådan pæn hakket, og dejlig flotte muskler :)

Håber virkelig der er en der gider at skrive hvad jeg skal spise og hvor meget og hvornår. Jeg har kikket rundt på nettet, men det er umuligt at finde noget ..da alle har alle mulige ider, som jeg kan se det nok ikke er det.

Mvh. Martin . :D God weekend!! :drink:

Du ved godt der også er proteiner i normalt mad ikke ? :?

Hvis du er for doven til selv at lave en kostplan så betal en gut der ved noget om det for at, gøre det for dig..

Umiddelbart lyder det som om du ikke er vildt interesseret i din træningen og lidt doven ? hvis dette ikke er tilfældet vil jeg anbefale at sætte dig ind i kost og lave din egen plan (det er overraskende nemt) da det at kunne sætte sin egen plan sammen, giver en meget større flexibilitet i hverdagen end at skulle spise det samme de næste 2½ år......
Brugeravatar

Træner her: OBBC

Hvis du ikke selv føler du har tiden/energien/viden til at sammensætte en kostplan selv, så find en træner/diætist der kan lave en kostplan for dig. Du kan jo evt. spørge herinde efter en kompetent diætist :)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

da jeg læste første post tænkte jeg .. ja ok kunne da godt hjælpe manden og strikke noget sammen...

men når man efter at have fået smidt 5 artikler i hoved og ikke selv gider at lægge arbejdet i et læse dem så gider jeg da heller ikke bruge min tid på det andet.. så pakos jeg ville lave et forslag og så skal vi nok komme med kritik på det..
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

ellers tak for hjælpen, vil bare gerne have hjælp, hvis jeg kunne strikke noget sammen sådan 100% ordenligt, så havde jeg ikke spurgt jer. Men go weekend til jer. hygge! :)

Jeg sætter en diet sammen så godt jeg kan ( håber jeg kan gør det rigtigt ) ... og så vender tilbage for mere kritik :)

God weekend! O:)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster