Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maskinen skrev:ja.

Lyngbeck skrev:Hun burde os squatte.

a34 skrev:Lyngbeck skrev:Hun burde os squatte.
Er det for synets skyld, i så fald er det min bedste vens kæreste, så at så og glo mens hun squatter holder jeg mig fra![]()
Eller, ville det en træningsmæssig effekt?

Jok skrev:a34 skrev:Lyngbeck skrev:Hun burde os squatte.
Er det for synets skyld, i så fald er det min bedste vens kæreste, så at så og glo mens hun squatter holder jeg mig fra![]()
Det er altid en god ting at squatte
Men hvis du tænker på hvad forbrændingen er ved svømning i forhold til løb, så kan du tjekke artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html
Der er et lille skema et stykke nede, som fortæller noget om hvad man forbrænder ved de forskellige motionsformer

justin112 skrev:Nu kommer det an på hvor hurtigt det gøres. Men pulsen kommer i hvertfald højere op ved svømning end løb.

a34 skrev:Jok skrev:a34 skrev:Lyngbeck skrev:Hun burde os squatte.
Men hvis du tænker på hvad forbrændingen er ved svømning i forhold til løb, så kan du tjekke artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html
Der er et lille skema et stykke nede, som fortæller noget om hvad man forbrænder ved de forskellige motionsformer
Tak for dit svar, det var jeg faktisk ikke klar over!![]()
Man forbrænder da også mere, via løb, end ved svømning?

Maskinen skrev:a34 skrev:Jok skrev:a34 skrev:Lyngbeck skrev:Hun burde os squatte.
Tak for dit svar, det var jeg faktisk ikke klar over!![]()
Man forbrænder da også mere, via løb, end ved svømning?
Først og fremmest er skemaet der MEGET vejledende, da der ved udregningen er brugt en gennemsnitlig intensitet.
Dernæst skal hun ikke vælge en motionstype hun ikke trives ved, da hun blot vil "løbe" tør i den(ja jeg lavede en joke!).

F.Bahne skrev:Du forbrænder mere på løb pr minuts aktivitet..
men det kan hun godt..
Og som Karsten /lyngbeck så godt siger... Make her squat! Squat giver flotte piger

a34 skrev:F.Bahne skrev:Du forbrænder mere på løb pr minuts aktivitet..
men det kan hun godt..
Og som Karsten /lyngbeck så godt siger... Make her squat! Squat giver flotte piger
Tak for svaret!
Hvordan kan det være, at selvom hun forbrænder mere ved løb, kan få det samme ud af det? - bare af ren interesse.

the-QB skrev:Det som hun er interesseret i er at tabe sig - derfor skal hun forbrænde mere end hun indtager.. Alle former for konditionstræning/cardio vil hjælpe til at øge hendes forbrug af kcal. At man forbrænder mere ved løb end svømning gør bare, at der skal længere tids svømning til at forbrænde det samme antal kcal - hvorfor svømning måske vil kunne bruges på dage, hvor hun ikke føler sig frisk og dermed arbejde som noget aktiv restitution..
Der kan være fordele i at bruge styrketræning også - efter forbrændingen er god, så det vil ikke kun gavne hendes muskulatur, holdning, osv., det vil også hjælpe til at slanke. Derudover kan der bruges høj-intensitet cardio 2 gange om ugen måske, da det ligeså har en høj "efter-forbrænding".. Dette kunne være interval løb med FULD knald på i spurt delen, trappe løb, bakke sprint, o.l.
Det vigtigste er dog at finde ud af, hvilke former for motion hun bedst kan lide - det kan være med til at holde motivationen oppe, således at hun ikke går i stå midt i projektet

F.Bahne skrev:a34 skrev:F.Bahne skrev:Du forbrænder mere på løb pr minuts aktivitet..
men det kan hun godt..
Tak for svaret!
Hvordan kan det være, at selvom hun forbrænder mere ved løb, kan få det samme ud af det? - bare af ren interesse.
Hvis hun bare forbrænder samme mængde kcal fra en given aktivitet. Så er det i sidste ende "samme resultat".. Men jeg ville satse på løb hvis det var mig, det giver som sagt størst forbrænding pr minut. hvis hun selvfølgelige løber og ikke bare lunter i mormor tempo

Jeg skal bare lige forstå, hvad der menes med "efter-forbrænding"

the-QB skrev:Jeg skal bare lige forstå, hvad der menes med "efter-forbrænding"
Forbrænding der sker efter aktiviteten er færdig - ved løb er efter-forbrændingen ikke særlig stor/går hurtigt over - den er længere ved styrketræningen og høj intensitets cardio..

a34 skrev:Jeg skal bare lige forstå, hvad der menes med "efter-forbrænding".

F.Bahne skrev:a34 skrev:F.Bahne skrev:Du forbrænder mere på løb pr minuts aktivitet..
men det kan hun godt..
Tak for svaret!
Hvis hun bare forbrænder samme mængde kcal fra en given aktivitet. Så er det i sidste ende "samme resultat".. Men jeg ville satse på løb hvis det var mig, det giver som sagt størst forbrænding pr minut. hvis hun selvfølgelige løber og ikke bare lunter i mormor tempo

a34 skrev:Lyngbeck skrev:Hun burde os squatte.

the-QB skrev:Jeg skal bare lige forstå, hvad der menes med "efter-forbrænding"
Forbrænding der sker efter aktiviteten er færdig - ved løb er efter-forbrændingen ikke særlig stor/går hurtigt over - den er længere ved styrketræningen og høj intensitets cardio..

Dingo skrev:the-QB skrev:Jeg skal bare lige forstå, hvad der menes med "efter-forbrænding"
Du mener ikke at løb (og jeg snakker ikke pensionist jogging, men LØB) er højintensitetscardio?

androide skrev:Bahne jeg tænkte på, hvor meget løber du om ugen? Og er det interval eller?

the-QB skrev:Dingo skrev:the-QB skrev:Jeg skal bare lige forstå, hvad der menes med "efter-forbrænding"
Du mener ikke at løb (og jeg snakker ikke pensionist jogging, men LØB) er højintensitetscardio?
ikke hvis vi snakker 400+ meter.. (eller intervaller på mindre, med jog/stille løb imellem).. en 3-5 km løbetur er ikke højintensitet

chestpumper skrev:Men jeg kan godt lide når folk siger" eehm, jeg har altså en bekendt.. og jeg vil gerne vide. Eller nej han vil gerne vide hvordan man gør dit og dat?"
chestpumper skrev:min mor har samme problem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster