Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mulbjerg skrev:Nu kan man ikke se på videoerne hvordan du ligger stangen bagpå , men jeg havde samme problem på et tidspunkt. De kolge sagde jeg skulle placere stangen lidt længere nede end normalt , i starten føltes det lidt mærkeligt - men det hjalp og nu kører det bare.

(for foroverbøjet, bruger lænd til at løfte)

chestbrah123 skrev:hvad er det der gør man kommer til at bøje forover? tror måske jeg har lidt ala det samme.

Capa skrev:chestbrah123 skrev:hvad er det der gør man kommer til at bøje forover? tror måske jeg har lidt ala det samme.
Du må først finde ud af hvorfor du bøjer forover. Der kan være flere forskellige grunde: Du er for udsmidig, har for svag bagkæde, forkert tyngdepunkt osv.

Mulbjerg skrev:Syntes at teknikken i sig selv ser ganske fin ud på den nye film..

Peter Olsen skrev:Du vender løftet i knæerne i stedet for i hoften - knæerne sendes yderligere frem i vendet - Tab af spænd i bundpos - tyngdepunkt flyttes frem
formentlig også forkert fodtøj ?
Få mere og bedre instruktion og så øv øv øv (ikke øv, men øv)

livebig55 skrev:Peter Olsen skrev:Du vender løftet i knæerne i stedet for i hoften - knæerne sendes yderligere frem i vendet - Tab af spænd i bundpos - tyngdepunkt flyttes frem
formentlig også forkert fodtøj ?
Få mere og bedre instruktion og så øv øv øv (ikke øv, men øv)
at jeg vender løftet i knæene kan det ikke skyldes fordi jeg går for hurtig ned også kommer til at boucne vægten på igen ?
forkert fodtøj ja det tro jeg osse har bare et bare alm flade sko som er meget bløde i siderene
ser bare vidoer af folk der løfter også prøver at øve nogen af de keypoints de kommer med

Peter Olsen skrev:
Få nogle rigtige sko og noget rigtig instruktion ;)

livebig55 skrev:Peter Olsen skrev:
så snart jeg har råd køber jeg osse nogen sko, instruktion ved jeg ikke rigtig hvor jeg skulle få fra

Kromann skrev:livebig55 skrev:Peter Olsen skrev:
så snart jeg har råd køber jeg osse nogen sko, instruktion ved jeg ikke rigtig hvor jeg skulle få fra
Er der slet ingen, der squatter flot i PG svb?

Peter Olsen skrev:Mulbjerg skrev:Syntes at teknikken i sig selv ser ganske fin ud på den nye film..
really ?

livebig55 skrev: nogen VL`er men de sq HB

Bnaz skrev:livebig55 skrev: nogen VL`er men de sq HB
Hvad er der nu galt i det? Prøv da at spørge dem efter hjælp.

livebig55 skrev:Bnaz skrev:livebig55 skrev: nogen VL`er men de sq HB
ikke noget overhovdet men tivler på at de har lige så go teknik i low bar som high
livebig55 skrev:Bnaz skrev:livebig55 skrev: nogen VL`er men de sq HB
ikke noget overhovdet men tivler på at de har lige så go teknik i low bar som high

Bnaz skrev:livebig55 skrev:Bnaz skrev:livebig55 skrev: nogen VL`er men de sq HB
Er det meget vigtigt for dig at løfte lowbar og i så fald hvorfor?

.Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster