Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1451
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1450

Følg bodybuilding.dk på

Studietur til London

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Skal til London på søndag og har ikke lige fået bestilt protein barer hjem nu, og det er nok for sent nu... Så ville lige høre hvad i har af gode råd når jeg skal afsted - så jeg ikke skal leve af junk 6 gange om dagen? Kan man købe protein barer i hver anden butik, eller hvordan og hvorledes? Eller skal jeg købe nogle mandler mm. hjemmefra og så bare spise det? Bare sådan så jeg får noget nogenlunde føde dernede.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Asomugha skrev:Skal til London på søndag og har ikke lige fået bestilt protein barer hjem nu, og det er nok for sent nu... Så ville lige høre hvad i har af gode råd når jeg skal afsted - så jeg ikke skal leve af junk 6 gange om dagen? Kan man købe protein barer i hver anden butik, eller hvordan og hvorledes? Eller skal jeg købe nogle mandler mm. hjemmefra og så bare spise det? Bare sådan så jeg får noget nogenlunde føde dernede.

Jeg havde 50 proteinbarer og 500g mandler med. Fik kun spist proteinbarerne. Du kan sikkert finde proteinbarer derovre, evt. find et fitnesscenter og køb nogle. 2 om dagen burde være nok til at skyde lidt protein ind i din kost. Derudover kan du jo bestille ekstra bøf/kød når i skal spise, så får du også mere protein der. Ellers så bare nyd turen, det er pisse fedt! :)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

1. Du skal huske at nyde turen uden at bekymre dig aaaalt for meget om din kost og træning lige i de dage (medmindre du er atlet og MEGET seriøs, vil du højst sandsynligt fortryde det senere, hvis bekymringen om kost og træning kommer til at fylde hele din tur)

2. Jeg var selv i London på studietur - og der er masser af gode alternativer til junk!

Du kunne jo evt. bare medbringe noget proteinpulver og nogle nødder? Så er problemet løst :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 158.00
- Dødløft: 180.00

jajaja rolig nu, jeg drikker mig (måske) i hegnet og spiser stadig lorte mad, men vil gerne have proteiner nok :)
Brugeravatar

Så medbring således at du har til 2-3 shakes om dagen ved siden af de andre måltider - så er du i hvert fald dækket ind! :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 158.00
- Dødløft: 180.00

Matti49 skrev:Så medbring således at du har til 2-3 shakes om dagen ved siden af de andre måltider - så er du i hvert fald dækket ind! :)

Har ikke noget prot pulver. :wink:
Brugeravatar

Drik mælk i stedet? :)

Nu ved jeg ikke, hvilket studie du skal afsted, men jeg har selv været derovre og vi var i sagens natur meget i finanskvarteret, hvor der ligger rimelig mange af sådan nogle lidt sundere alternativer med salater, sandwiches osv.. Kan ikke huske navnet på dem desværre. Generelt spiser englænderne mere ude, så du skal nok kunne finde noget, der passer dig.

I øvrigt så nup en musical mens du er derovre. Det er en god oplevelse og hører sig næsten til.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 - yep, har tænkt mig at få en del prots fra mælk bl.a. :)

Har også tænkt mig at se musicalen "Queen" dernede.

Skulle bare vide hvordan mulighederne var for at få protein behovet dækket ind derhenne - fordi det bliver nok McDonalds 2 gange om dagen og så måske en pizza bar + noget "Carbs-only" morgenmad, det kunne godt være bedre :D
Brugeravatar

Efter min mening skal man glemme (næsten) alt om diæt når man er på ferie så længe det bare er en uge :)

Hvis du lever sundt resten af ugerne i året går det nok med en enkelt uge hvor du bare spiser det samme som de andre og ikke er ham særlingen der ikke vil med ud at spise samme sted som de andre :P

Spiser selv mandler for at kompensere lidt. Det er handy og dejligt diskret

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Det har faktisk længe været et stort problem for de lokale indbyggere i London, at hvis man ikke har proteinpulver så er der ingen anden mulighed for føde end at købe junkfood
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:Det har faktisk længe været et stort problem for de lokale indbyggere i London, at hvis man ikke har proteinpulver så er der ingen anden mulighed for føde end at købe junkfood

Billede
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

Jeg ved heller ikke hvornår proteinbarer, der jo er orgier af tilsætningstoffer og sukker(alkoholer), blev en nødvendig del af en hverdag.

Der er masser af sandwichsteder og den slags, og det er ofte billigere end i DK. Det skulle være mig meget overraskende hvis du ikke kunne nå dit proteinbehov med 'almindelig' mad. Nyd din tur og tænk mindre på proteinbarer.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Du lyder ikke begejstret for sukkeralkoholer, smeden - hvorfor?

Hvis man ikke vil være usandsynligt tyk kan det altså godt være svært at få sit protein fra almindelig mad på sådan en tur. Man skal jo også suge. Det må du da kende fra roskilde.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

Større mængder sukkeralkoholer vil gå til tyktarmen og give næring til bakterierne der hvilket med stor sandsynlighed vil give en gang luft i maven. Gg derudover trække en del vand til sig, hvilket er lig med en tynd afføring. Ikke særlig sjovt.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg var i Dublin i 2.g og jeg var godt stiv stort set hver aften, hvilket jeg ikke fortryder. Du kommer ikke til at smide alt væk ved bare at skide lidt hul i kosten den ene uge. Find evt. en subway i nærheden af hvor i skal bo, det er sgu et helt okay sted.
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Smeden skrev:Jeg ved heller ikke hvornår proteinbarer, der jo er orgier af tilsætningstoffer og sukker(alkoholer), blev en nødvendig del af en hverdag.

Der er masser af sandwichsteder og den slags, og det er ofte billigere end i DK. Det skulle være mig meget overraskende hvis du ikke kunne nå dit proteinbehov med 'almindelig' mad. Nyd din tur og tænk mindre på proteinbarer.

+1

Da jeg var på studietur(også london), købte jeg ofte måltider i f.eks. tesco, egentlig rimelig mad - 2 pund eller så noget(næsten ingenting) for pasta med kylling, og fordelingen var faktisk rimelig god, ala. 600kcal med 40g protein!

Men som de andre siger, du behøves da slet ikke være så fanatisk over dit proteinindtag, hvis du vejer 75 kg er cirka 125g(1.6-7g'ish) nok til at dække dit behov, det er en pasta ret, en liter mælk, og resten er helt fint som junk food.. nyd det for pokker :)

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog

Asomugha skrev:Skal til London på søndag og har ikke lige fået bestilt protein barer hjem nu, og det er nok for sent nu... Så ville lige høre hvad i har af gode råd når jeg skal afsted - så jeg ikke skal leve af junk 6 gange om dagen? Kan man købe protein barer i hver anden butik, eller hvordan og hvorledes? Eller skal jeg købe nogle mandler mm. hjemmefra og så bare spise det? Bare sådan så jeg får noget nogenlunde føde dernede.

Det er nemt at dække sit proteinbehov via. alm mad. Det behøver du slet ikke tænke over.

Da jeg var i London i foråret, var der, i centrum, en hel butik baseret på kosttilskud ala protein, så det burde være muligt at finde nogle bars o.l derovre.

Reputation point: 35

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster