Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Detorian skrev:Jeg skal lige være med, vil du både strammes OG tage masse på samtidigt?

annmarie skrev:Detorian skrev:Jeg skal lige være med, vil du både strammes OG tage masse på samtidigt?
ja plejer det ikke at foelges ad...?
vil gerne have lidt muskler, er blevet ret tynd, men er glad for min lave fedtprocent saa den vil jeg gerne beholde. Men syntes det er en jungle at finde ud af hvordan det bedst goeres.. altsaa masse uden ekstra fedt.

annmarie skrev:vil gerne have lidt muskler, er blevet ret tynd, men er glad for min lave fedtprocent saa den vil jeg gerne beholde. Men syntes det er en jungle at finde ud af hvordan det bedst goeres.. altsaa masse uden ekstra fedt.

kuglen skrev:annmarie skrev:vil gerne have lidt muskler, er blevet ret tynd, men er glad for min lave fedtprocent saa den vil jeg gerne beholde. Men syntes det er en jungle at finde ud af hvordan det bedst goeres.. altsaa masse uden ekstra fedt.
du kan evt lave noget cirkeltræning.. det øger dit energi forbrug, og stimulee dine muskler.. men det stimulere ikke hypertrofi i samme grad, som alm styrketræning gør.. men tilgengæld har det et højere energi forbrug.. ellers må du igang med et lille kcal overskud (til at bygge muskler på) også kan du cutte fedt af om 2-3 mdr.

kuglen skrev:annmarie skrev:vil gerne have lidt muskler, er blevet ret tynd, men er glad for min lave fedtprocent saa den vil jeg gerne beholde. Men syntes det er en jungle at finde ud af hvordan det bedst goeres.. altsaa masse uden ekstra fedt.
du kan evt lave noget cirkeltræning.. det øger dit energi forbrug, og stimulee dine muskler.. men det stimulere ikke hypertrofi i samme grad, som alm styrketræning gør.. men tilgengæld har det et højere energi forbrug.. ellers må du igang med et lille kcal overskud (til at bygge muskler på) også kan du cutte fedt af om 2-3 mdr.

mine mavemuskler er meget tydelige nu, saa de vokser sjovt nok selvom jeg er i kcal underskud?

Maj83 skrev:Det er en meget lav vægt til en pige med din højde. Jeg er selv 168 og vejer p.t 58 kg og selv mavemusklerne er markeret. Jeg har tidligere været ned på 48 kg og der lignede jeg et lig. Jeg vil foreslå dig at fortsætte din styrketræning og cardio, men lade være med at komme i kalorieunderskud. Kroppen har brug for noget energi for at opbygge styrken

skal man traene ben ligesaa meget naar jeg nu loeber hver dag?
de bliver vel traenet af det loeberi eller hvordan er det lige det haenger sammen?

annmarie skrev:
cirkeltraening, kan du beskrive det lidt mere?
paa forhaand tak

Smeden skrev:Jeg syntes 49kg lyder rimeligt lavt for 178? Er du ikke ved at være trimmet nok, så?![]()
Du skal ikke regne med at tage muskel på mens du er i underskud, men styrketræning hjælper dig afgjort til at holde på musklerne under slankekur. Spørgsmålet er om ikke du skal spise en anelse mere, så du kan begynde at bygge lidt muskler igen?

annmarie skrev:Smeden skrev:Jeg syntes 49kg lyder rimeligt lavt for 178? Er du ikke ved at være trimmet nok, så?![]()
Du skal ikke regne med at tage muskel på mens du er i underskud, men styrketræning hjælper dig afgjort til at holde på musklerne under slankekur. Spørgsmålet er om ikke du skal spise en anelse mere, så du kan begynde at bygge lidt muskler igen?
har det bare godt med min vaegt nu, selvom jeg ifoelge mit bmi er staerkt undervaegtig og skal soege laege. Men jeg lever altsaa i bedste velgaaende!
er bare nervoes for at det saetter sig som fedt hvis jeg laver kcal overskud, nu hvor jeg endelig har barberet saa meget af kroppen...
men det afgoeres vel ogsaa en smule af hvad jeg indtager af kost.
en kcal er vel ikke bare en kcal...

Lithium skrev:annmarie skrev:Smeden skrev:Jeg syntes 49kg lyder rimeligt lavt for 178? Er du ikke ved at være trimmet nok, så? :)
har det bare godt med min vaegt nu, selvom jeg ifoelge mit bmi er staerkt undervaegtig og skal soege laege. Men jeg lever altsaa i bedste velgaaende!
er bare nervoes for at det saetter sig som fedt hvis jeg laver kcal overskud, nu hvor jeg endelig har barberet saa meget af kroppen...
men det afgoeres vel ogsaa en smule af hvad jeg indtager af kost.
en kcal er vel ikke bare en kcal...
annmarie --> Måske du kunne poste nogle billeder og få noget feedback fra offentligheden ang din fedtprocent/vægt?
Man kan ofte stirre sig blind i spejlet.

Bjørnen skrev:Damer får sgu ikke andet end ros, post du bare

annmarie skrev:Bjørnen skrev:Damer får sgu ikke andet end ros, post du bare
har lige taget et og lagt det ind i mit galleri
saa maa dommen komme?

Gozo skrev:annmarie skrev:Bjørnen skrev:Damer får sgu ikke andet end ros, post du bare
saa maa dommen komme?
Det her falder nok ikke i god jord, men synes faktisk, at du skal tage noget vægt på. Du må endelig ikke tabe dig mere.

Gozo skrev:annmarie skrev:Bjørnen skrev:Damer får sgu ikke andet end ros, post du bare
saa maa dommen komme?
Det her falder nok ikke i god jord, men synes faktisk, at du skal tage noget vægt på. Du må endelig ikke tabe dig mere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster