Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:TheFatboy skrev:+ sindssygt meget stræk af hoftebøjerne!
På dag2?

Moqensen skrev:MO skrev:Det er også vigtigt at strække baglårene ud. Man kan godt få ondt i lænden, hvis de er for stramme/usmidige.
Hvordan gør man så aller aller bedst det?

Moqensen skrev:Mange tak Alfross. Så det er det første billede på den web-site du har postet?

Macdoody skrev:Maaqe: Jeg har nøjagtig samme tendens som dig, med for meget svaj i ryggen, hvor det ligner at man render rundt med dunk i afslappet tilstand. Har du nogen anelse om hvordan det kan rettes "op" så at sige? Det er ret så irriterende når man fx er godt bloated pga. mad

Men nedern i fx. Military

Moqensen skrev:Rigtigt godt indlæg incog.
Hvis vi snakker ud fra mit problem - Jeg har aldrig rigtigt squattet eller dødløftet, så det kan i hvert fald ikke være kommet af dårlig teknik der i. Jeg har ikke noget fysisk hårdt arbejde, og bruger egentligt det meste af min tid i hvile. Jeg har altid haft en S-formet ryg. Du ved hvor at det ser ud til at jeg strutter med røven hele tiden, og giver en illusion af at jeg har topmave (når jeg slapper af, hvilket jeg så selvfølgeligt aldrig gør blandt andre mennesker).
Så jeg tror egentligt at mine problemer kommer af ingen lænd træning i et par måneder + stramme baglår da jeg startede med genoptræning af ben uden at strække mit baglår ud. Lyder det helt forkert?
Det kan også godt være at det er kommet af uhensigtmæssige måder at få mine vægte op i startposition, især i skulderpress hvor at jeg ofte laver et grimt form for clean for at få dem op.
Jeg har altid haft picture perfect teknik i alle øvelser (rows, curls, osv.) så det er ikke kommet derfra.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster