Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:tjaa ,, ved ikke om man kan sætte det så firkantet op.. gælder det så også alle der er overvægtige, kører for hurtigt, osv osv. dem der vælger at gøre det der skal til for at kunne begå sig i noget de finder vigtigt har jo som fyren i artiklen siger jo også opvejet risikoen. jeg føler ikke det er værre end folk der er overvægtige eller ryger eller lign.

DrueSukker skrev:mikkel_baech skrev:tjaa ,, ved ikke om man kan sætte det så firkantet op.. gælder det så også alle der er overvægtige, kører for hurtigt, osv osv. dem der vælger at gøre det der skal til for at kunne begå sig i noget de finder vigtigt har jo som fyren i artiklen siger jo også opvejet risikoen. jeg føler ikke det er værre end folk der er overvægtige eller ryger eller lign.
elendig sammenligning.

mikkel_baech skrev:Druesukker; jeg vil egentlig også gerne hvis du ville bruge lidt tid til at uddybe din synspunkt så vi kan se om vi inderst inde er to enige drenge eller fyrige fjender

DrueSukker skrev:Med hardcore relatere jeg til de bodybuilder-typer, som bliver omtalt i artikel.
Nu er det jo pludselig en hardcore ryger vs en hardcore bodybuilder, så vil jeg ikke være blank for at give dig ret. Men din sammenligning fortolker jeg som den almene ryger i Danmark, uden at gøre mig klog på hvor mange Cecil de ryger om dagen, så vil jeg stadig mene at det er en dårlig sammenligning.
Jeg har skam ingen mani, men vil selvfølgelig give dig ret i denne mani er ganske normal ja. Jeg "kaster" mig bare over din sammenligning, fordi jeg syntes den er en kende ekstrem.

DrueSukker skrev:Nu havde jeg så ikke lige hans egne kunder i tankerne, men den erfaring han havde fra de andre coaches der tæskede deres kunder med drugs.

mikkel_baech skrev:DrueSukker skrev:Nu havde jeg så ikke lige hans egne kunder i tankerne, men den erfaring han havde fra de andre coaches der tæskede deres kunder med drugs.
ok så kan jeg bedre følge din tankegang, prøv at vend den om og tænk på hvor mange i det danske land der bruger nærved "pro" doser og ikke rigtigt får det vilde ud af detkender selv flere der er i den situation. jeg synes det er totalt op til folk hvordan de vil træne men må godt nok indrømme jeg ryster på hovedet når jeg gang på gang hører om helt unge mennesker der lige skal have en kur før de næsten eller overhovedet har lært at træne.

poul hansen skrev:Det største problem for steroider for mænd er den identititets påvirkning og afhængighedsskabende effekt.
Off cycle er man deprimeret, får intet drive til træning, motivationen og agressionen er nede, ens workcapacity dykker, muskelmasse falder man kan ikke få et pump og alle de mandlige dyder (testosteron medierede karaktertræk) som selvtillid, sexdrive, overskud "alfa han" adfærd og følelse dykker.
I denne situation er det nemt at hoppe on cycle igen. Man kan ende i en never ending cycle og en permanent kneppet endokrinologi og varige psykiske problemer.
Ens fremtoning og psyke ændres når man er ON. Samtidig med stofferne påvirker ens psyke positivt. Det er svært at smide sin identitet og selvfølelse for at gå off.
FOr rygere/alko'er er der kun positive ting at hente ved et stop.

DrueSukker skrev:Selvfølgelig kan jeg ikke på baggrund af nogle venner konstatere at rygning er mindre farligt, men blot at min overbevisning stadig er, at man ikke kan sammenligne de to ting.

poul hansen skrev:Det største problem for steroider for mænd er den identititets påvirkning og afhængighedsskabende effekt.
Off cycle er man deprimeret, får intet drive til træning, motivationen og agressionen er nede, ens workcapacity dykker, muskelmasse falder man kan ikke få et pump og alle de mandlige dyder (testosteron medierede karaktertræk) som selvtillid, sexdrive, overskud "alfa han" adfærd og følelse dykker.
I denne situation er det nemt at hoppe on cycle igen. Man kan ende i en never ending cycle og en permanent kneppet endokrinologi og varige psykiske problemer.
Ens fremtoning og psyke ændres når man er ON. Samtidig med stofferne påvirker ens psyke positivt. Det er svært at smide sin identitet og selvfølelse for at gå off.

Straws skrev:poul hansen skrev:Det største problem for steroider for mænd er den identititets påvirkning og afhængighedsskabende effekt.
Jeg har aldrig været så motiveret og i bedre form her efter endt cycle. Den yderligere fremgang osv. er da yderst tilfredsstillende. Har aldrig haft det bedre i hverdagen.

Xiva skrev:Straws skrev:poul hansen skrev:Det største problem for steroider for mænd er den identititets påvirkning og afhængighedsskabende effekt.
Jeg har aldrig været så motiveret og i bedre form her efter endt cycle. Den yderligere fremgang osv. er da yderst tilfredsstillende. Har aldrig haft det bedre i hverdagen.
Problemet kommer senere, når du ikke har samme fremgang som tidligere... Men generalt så er doping bare dumt.

Søren W skrev:Det er tåbeligt at søge en 1:1 sammenligning af rygere, fede mennesker, folk der cykler uden hjelm, BB'ere på roidz osv., men principielt er det jo en HELT identisk situation. Personerne kalkulerer med en risiko vejet op mod et afkast. Det korte af det lange er at vi er vant til rygere, fede og drukkenbolte, så derfor kan mange identificere sig med deres situation. Alle der træner (så det kan ses) ligger under for hate/jantelov i vid udstrækning, nok mest pga. misundelse. Man bliver anklaget for at have mindreværdskomplekser, være fanatisk, whatever. Når der så kommer roids ind i billedet stiller den fede, alkoholiserede ryger sig straks på bagbenene og galer op, så har han endnu en kærkommen mulighed for at pudse sin egen glorie.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster