Boc'en skrev:...desuden er handler indlægget om folks erfaringer med tattoveringer og smerterne deraf. Så Karl Æg, forstår ikke helt, hvorfor du vil begynde at type-definere en person du ikke kender, ud fra et spørgsmål om tattooverings-smerter, i et indlæg, der KUN skulle handle om dette.
Så lad dette indlæg blive ved, hvad det var påtænkt. Og hvis du føler for ydeligere debat omkring hvilke typer det er, der får lavet tattoveringer, så kan du jo passende oprette et nyt indlæg omkring det.
Lad nu være med at tage det så personligt, det var et stille og roligt spørgsmål, og på ingen måde møntet på at typedefinere noget som helst. Tattoveringer er meget normale, og folk får dem forskellige steder, ingen alarm der. Jeg siger blot, helt nøgternt, at langt de fleste arbejdsgivere, der søger folk til stillinger, hvor et af kravene er at man skal være præsentabel, ser meget skidt på synlige tattoveringer. Det har intet med din person at gøre.
Nu er det jo i øvrigt heller ikke uhørt at man i en debat går en smule off topic, og det vil jeg så gerne forbeholde mig min ret til. Du kan selvfølgelig bare lade være med at svare på mine spørgsmål, hvis de på nogen måde generer dig.