Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Mange tak Bahne05.
Jeg håber folk vil følge med på min rejse mod en skades fri tilværelse.
Jeg vil desuden også gerne komme med en opfordring til folk, om at rette på mine skriftlige egenskaber. Jeg er interesseret i at kunne formulere mig på så korrekt dansk som muligt, da jeg skal begynde på videregående uddannelse efter sommer

Bork skrev:Kan du så tage at holde den log opdateret og blive. Det er godt at se dig tilbage

AmK skrev:Lækkert Moqensen, det hele lyder skide positivt, det håber jeg det bliver ved med nu.
Din log har altid været en sikker top5 af dem jeg følger med i

Spo er rar.

Mit hold i nakken er 90 % forsvundet, og jeg er nu kun en smule stiv i venstre side af nakken. Dejlig hurtig recovery. Hold da op mine knæ er færdige i dag. Har ikke ondt i dem, men de er vildt trætte. Som om jeg lige har løbet et maraton. Selv den korte 15 minutters gåtur op til HMF var hård. Brormand og Mathias var som sædvanligvis mine træningspartnere. 

Moqensen skrev:Jeg vil desuden også gerne komme med en opfordring til folk, om at rette på mine skriftlige egenskaber. Jeg er interesseret i at kunne formulere mig på så korrekt dansk som muligt, da jeg skal begynde på videregående uddannelse efter sommer

Moqensen skrev:Det slutter jo igen når skolen starter.

Moqensen skrev:V-Bar Pushdowns
25 x 25
25 x 25
10 x 75
10 x 75
10 x 75
10 x 75
Mine albuer er fandme begyndt at brokke sig. Rimeligt frustrerende. Der er ikke andet at gøre end forhøje min fiske olie dosis.

Moqensen skrev:Er godt tilfreds. Man skal jo tænke på at jeg sandsynligvis har taget en smule på efter at jeg begyndte at træne igen. Jeg har fulgt diæten 100 % hele ugen, og jeg estimerer derfor mit reelle fedttab til at være nogle hundreder gram højere. Jeg bliver naturligvis på samme kostplan den næste uge også, og der vil vi få en bedre indikator for hvor meget jeg taber om ugen med den kost jeg kører.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 86 gæster