Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Tid og Sult = Ikke Eksisterende. :/

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB.!
Har I noget tid, fulgt med I diverse opslag herinde og er egentlig meget interesseret I at træne.
Der er bare 1 problem.
Jeg har ikke tiden til det.
Jeg tager fasted 7.44 om morgenen og er hjemme igen 20.18 om aftenen, 6 dage om ugen.
Der til har jeg en kæreste der skal passes, og en lille hundehvalp også..

Jeg spurgte en kammerat der har trænet et par år om en fullbody workout var vejen frem, da jeg kun har 1-2 dage om ugen hvor jeg kan træne (Lørdag / Søndag) men det var slet ikke nok hvis jeg skal vokse.

Jeg vejer dags dato 72 kg, er 181 cm høj og ekstremt spinkel. Jeg har absolut ingen appetit før omkring kl 15 og der får jeg typisk et stykke brød eller 2 med ost og skinke + weight gainer.

Mit spørgsmål lyder på om, det er helt umuligt for mig at blive en del større I form af træning 1-2 gange om ugen, eller skal jeg se at finde mig et nyt arbejde? :)

Mvh. Mark

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

MarkHolse87 skrev:Hej BB.!
Har I noget tid, fulgt med I diverse opslag herinde og er egentlig meget interesseret I at træne.
Der er bare 1 problem.
Jeg tager fasted 7.44 om morgenen og er hjemme igen 20.18 om aftenen, 6 dage om ugen.

Jeg spurgte en kammerat der har trænet et par år om en fullbody workout var vejen frem, da jeg kun har 1-2 dage om ugen hvor jeg kan træne (Lørdag / Søndag) men det var slet ikke nok hvis jeg skal vokse.

Jeg vejer dags dato 72 kg, er 181 cm høj og ekstremt spinkel. Jeg har absolut ingen appetit før omkring kl 15 og der får jeg typisk et stykke brød eller 2 med ost og skinke + weight gainer.

Mit spørgsmål lyder på om, det er helt umuligt for mig at blive en del større I form af træning 1-2 gange om ugen, eller skal jeg se at finde mig et nyt arbejde? :)

Mvh. Mark

Det her kommer til at lyde som et surt opstød:

1) Stå tidligere op og træn inden arbejde. Bum! Problem solved.
2) Jeg har også en kæreste
3) Jeg har også en hund
4) Jeg har også en datter på 5 mdr.
5) Jeg træner inden arbejde hver morgen klokken 05.15
6) Stop undskyldningerne
7) Drik et stort glas appelsinjuice om morgenen - Det sætter gang i appetitten
8) Kom nu ind i kampen
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Er enig med overstående, tag dig dog sammen!!!!

Er selv tvunget 2 dage om ugen,til at stå op kl 03:30 for at nå at træne inden jeg skal på arbejde, og så videre senere til nogle møder. Handler bare om at TAGE sig sammen! At tage afsted 7:44 er jo direktør tid!

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

MarkHolse87 skrev:Jeg spurgte en kammerat der har trænet et par år om en fullbody workout var vejen frem, da jeg kun har 1-2 dage om ugen hvor jeg kan træne (Lørdag / Søndag) men det var slet ikke nok hvis jeg skal vokse.

Hvis de to dages træning var fordelt på ugen, ville det godt kunne fungere.

2 dages træning om ugen, 2 dage i træk, er ikke meget. Du kan sagtens køre et "2-split" med stor volumen, og få resultater. Men i forhold til regelmæssig træning, f.eks. fullbody hver anden dag, er det ikke det store du skal regne med at få ud af det.

Det er dog stadig bedre end ingen træning, overhovedet.
When in doubt, remove shirt, flex, repeat.
Brugeravatar

Reputation point: 130

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00

Jeg har i lange perioder taget på arbejde kl. 04 Og kommet hjem 18.30.
svaret er fullbody og planlægning. Jeg har også en kæreste og hun blev også passet.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Squat: 120.00

Jeg tager intet af det personligt, jeg er trods alt kommet her for at få svar. :)
Måske er det hårde ord jeg har brug for, til at blive skubbet igang. :)
Det lyder rigtig meget som om jeg egentlig bare prøver at finde undskyldninger for IKKE at træne. :/
Well, jeg må, som der så flot bliver beskrevet, komme ind i kampen :)

Tak!

Jeg ville holde op med at lytte til din ven. Fullbody 2-3 gange om ugen er et fint udgangspunkt.

Og motivationen vil komme langsomt, men sikkert. Det gælder bare om at starte op!
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

MarkHolse87 skrev:Jeg tager intet af det personligt, jeg er trods alt kommet her for at få svar. :)
Måske er det hårde ord jeg har brug for, til at blive skubbet igang. :)
Det lyder rigtig meget som om jeg egentlig bare prøver at finde undskyldninger for IKKE at træne. :/
Well, jeg må, som der så flot bliver beskrevet, komme ind i kampen :)

Tak!

Du kunne også overveje om det have have en hund er en god idé.
Du har en travl dag og ikke meget tid. Og den hund kommer i til at hænge på i mange år.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00

Er alene med mine hunde, og har både tid til træning og arbejde, uden at det kommer til at gå ud over hundene. De to bisser vil altid have første prioritet hos mig, men det lykkes mig alligevel at få det hele til at hænge sammen. :-)
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

har en 10 timers arbejds dag, har kærste og træner 2 timer 6 dage i ugen. lever på diet 5000 kcal bestående af primært ktlling og ris. hvis man fucking vild kan det sagten fungere. det er et spørgsmål om at yde 100 % og stoppe det fis med man skal ahve 30 minutter om dagen eller andet laterligt at slappe af i

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Det er ligegyldigt hvornår du spiser, bare du får dagens kcal og det antal protein/kulhydrat/fedt du skal have.

Reputation point: 10

Husk at livet handler om at træffe valg

du kan ikke / man kan ikke være god til alting. Det betyder også du ikke kan nå alt.

man kan ikke være god til at træne, være den dejligste kæreste, den bedste på jobbet, yde familie livet, have en zoologisk have derhjemme, besøge venner og gutterne og stadig nå at passe sin seng.

Vil du eks. træne 3 gange om ugen, bruge 10 timer dagligt på job, passe din hund (for den bør ikke gå hjemme 10 timer om dagen, så bør man ikke have hund), være en tyr i soveværelset og give kæresten opmærksomhed og resten af ovenstående jeg skrev før, så skal man helt naturligt fravælge noget, for at kunne træne og ikke gå kold i sin hverdag.

Pøj pøj

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Hvorfor tager du ikke bare kæresten med ned at træne? Det vil hun helt sikkert elske!!

Reputation point: 75

Hope skrev:Hvorfor tager du ikke bare kæresten med ned at træne? Det vil hun helt sikkert elske!!

ikke nødvendigvis, min dame gider fandme ik og træne med mig.

engang var mere end nok hun havde så meget doms i de små ben hun ik ku gå i 14 dage :lol: :lol:

Styrkeliste

biggerisbetter skrev:
Hope skrev:Hvorfor tager du ikke bare kæresten med ned at træne? Det vil hun helt sikkert elske!!

engang var mere end nok hun havde så meget doms i de små ben hun ik ku gå i 14 dage :lol: :lol:

Så har hun jo mere brug for at gå til træning end dig. :P

Reputation point: 10

Enigmax skrev:
biggerisbetter skrev:

Så har hun jo mere brug for at gå til træning end dig. :P

det har hun helt sikkert, men vil da ikke tvinge hende.
hun nyder hendes hånd og fodbold og jeg nyder min træning, inge n7yder vle diet men det er bare en del af træning

Styrkeliste

Jer, der tilsyneladende arbejder 12 timer om dagen og har børn og kone og stadig træner - hvor mange timers søvn får I rent faktisk om natten?
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

MarkHolse87 skrev:Hej BB.!
Der er bare 1 problem.

Mvh. Mark

Planlægning, planlægning, planlægning! Mit arbejde har mildest talt svingende timer, har fri alt mellem 17:30-20:00, de dage med de sene timer er motivationen der ikke altid, men når du sætter foden indenfor døren nede i centeret, kommer det helt af sig selv!
You can't direct the wind, but you can adjust your sails.

biggerisbetter skrev:har en 10 timers arbejds dag, har kærste og træner 2 timer 6 dage i ugen. lever på diet 5000 kcal bestående af primært ktlling og ris. hvis man fucking vild kan det sagten fungere. det er et spørgsmål om at yde 100 % og stoppe det fis med man skal ahve 30 minutter om dagen eller andet laterligt at slappe af i

Hvorfor i alverden lever du primært af ris og kylling. Udover det lyder røvsygt er det jo ikke engang særligt sundt (grøntsager?).
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

EWhite skrev:Jer, der tilsyneladende arbejder 12 timer om dagen og har børn og kone og stadig træner - hvor mange timers søvn får I rent faktisk om natten?

Nu har jeg ikke kone og børn, men jeg har dog en masse ting der skal passes alligevel.
Når jeg er i de perioder så får jeg ikke mere end 6 timers søvn på en nat, men jeg bilder mig selv ind at det ikke er så galt da jeg så indhenter alt søvnen i weekenden.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Squat: 120.00