
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag













































































Mussetrussen skrev:
Derudover vil jeg minde alle jer godtfolk om nogle glemte film som måske og måske ikke fortjener et gensyn:
Howard the duck - fantastisk film om en and fra det ydre rum. Og om en kvinde der åbenlyst tænder på hans fjerede korpus.
















































Mussetrussen skrev:Jeg hører nogen spørge: Hey Mussebuks, sker der ikke snart noget nyt med din træning? Nu har du kørt det der old school BB program i mange mange uger efterhånden. Skal du ikke snart køre noget andet. Noget WSB post-tetanisk Bill Star Sheiko 10x10 hybridtræning eller noget?
Nej, det skal jeg fandme ikke. Der køres basis øvelser til alle musklegrupper med god frekvens og der øges en lille bitte smule i reps, sæt eller kg fra tid til anden. Og dette gøres over en lang lang tidsperiode. Det er ikke skide spændende at udføre nej, det er ikke skide spændende at læse om nej, det er ikke noget nyt og spændende nej, men det er, basic BB. Den faktor de fleste ikke gider ved BB er: tid. Det tager fucking tid. Måneder. År. Årtier. Derfor hopper folk fra quick fix program til quick fix program til the new revolutionary BB shitty crap programme.
Løft tungt. Gør det ofte. Gør det i lang tid. Og gør det så i længere tid. That my friend is BB. And that my friend, is where you find your results.















Mussetrussen skrev:Jeg takker ydmygt for de fine kommentarer.
Og kvitterer med en lille historie fra i nat:
Jeg drømte at jeg var ude i Herning Styrke og Motion (det er ved at være ca. 4 år siden jeg trænede derude.) Først skulle jeg køre squat i smithstativet, men stangen var bulet som en sammenkrøllet cola dåse og der var fuld af edderkopper, biller og mug på stativet.
Derefter fik jeg øje på en håndvægt der var lige så stor som en boom box. Jeg gik over for at løfte den, og så vågnede jeg. Det var en god drøm.![]()













Mussetrussen skrev:Jeg hører nogen spørge: Hey Mussebuks, sker der ikke snart noget nyt med din træning? Nu har du kørt det der old school BB program i mange mange uger efterhånden. Skal du ikke snart køre noget andet. Noget WSB post-tetanisk Bill Star Sheiko 10x10 hybridtræning eller noget?
Nej, det skal jeg fandme ikke. Der køres basis øvelser til alle musklegrupper med god frekvens og der øges en lille bitte smule i reps, sæt eller kg fra tid til anden. Og dette gøres over en lang lang tidsperiode. Det er ikke skide spændende at udføre nej, det er ikke skide spændende at læse om nej, det er ikke noget nyt og spændende nej, men det er, basic BB. Den faktor de fleste ikke gider ved BB er: tid. Det tager fucking tid. Måneder. År. Årtier. Derfor hopper folk fra quick fix program til quick fix program til the new revolutionary BB shitty crap programme.
Løft tungt. Gør det ofte. Gør det i lang tid. Og gør det så i længere tid. That my friend is BB. And that my friend, is where you find your results.

DHL^ skrev:Når du jo elsker BB så meget som du gør, hvorfor er dine træninger så, så über korte?










Anmoho skrev:Mussetrussen skrev:Jeg hører nogen spørge: Hey Mussebuks, sker der ikke snart noget nyt med din træning? Nu har du kørt det der old school BB program i mange mange uger efterhånden. Skal du ikke snart køre noget andet. Noget WSB post-tetanisk Bill Star Sheiko 10x10 hybridtræning eller noget?
Nej, det skal jeg fandme ikke. Der køres basis øvelser til alle musklegrupper med god frekvens og der øges en lille bitte smule i reps, sæt eller kg fra tid til anden. Og dette gøres over en lang lang tidsperiode. Det er ikke skide spændende at udføre nej, det er ikke skide spændende at læse om nej, det er ikke noget nyt og spændende nej, men det er, basic BB. Den faktor de fleste ikke gider ved BB er: tid. Det tager fucking tid. Måneder. År. Årtier. Derfor hopper folk fra quick fix program til quick fix program til the new revolutionary BB shitty crap programme.
Løft tungt. Gør det ofte. Gør det i lang tid. Og gør det så i længere tid. That my friend is BB. And that my friend, is where you find your results.
Jeg kan godt lide din log...
![]()
Btw. har du stoppet cam'et i munden?

















Legend skrev:Den Glade dreng spørger: "Holder du kameraet med dine læber, Kære Muzztruzz?"










) og jeg har et enkelt lille spørgsmål til dig. Jeg ved ikke om det er blevet besvaret tidligere i loggen, men here goes.
SebastianLassen skrev:Hola Mussetrusse.
Nu har jeg igennem et stykket tid fulgt din log (uden at skrive hej, stalker-ish) og jeg har et enkelt lille spørgsmål til dig. Jeg ved ikke om det er blevet besvaret tidligere i loggen, men here goes.
Jeg har lige anskaffet mig "Magnificent Mobility" DVDen, og kan se at du anvender øvelser derfra - men hvilke? Tager du alle øvelserne fra medium-niveauet oder was?
Hilsen en ganske usmidig, ikke særlig "magnificently mobil" person.











Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster