Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jmt skrev:Hvor meget vejer du?

toto_G4M3R skrev:Dine ben er ikke for store... Køb dog nogle større bukser?

Blå Time skrev:Hvilket svar forventer du?
Lad være med at træne ben hvis du vil have dem mindre.

Jmt skrev:Mit spørgsmål var egentlig lidt dumt. Er din fedtprocent høj? Det kunne hjælpe hvis du bare tabte dig.
MadPanda her fra siden er en lille fyr, men han er modbydeligt stærk og prioriterer sit tøj højere end swoleness. Skriv eventuelt til ham og hør ad.

Larsjensen skrev:.... Det skal siges jeg bulker. Mine ben er 62,5 cm og vil gerne have dem på ca. 58-59cm

Larsjensen skrev:Hej BB
Jeg er begyndt, at synes mine lår er for store til hvad jeg vil have dem til, at være. Jeg er vokset ud af mine bukser og kan ikke passe de halv stramme modeller længere som jeg bryder mig mest om. Jeg vil gerne have min ben bliver mindre. Har prøvet og skrue bentræning ned til 1 gang om ugen, men de vokser stadig en del. Skal jeg stoppe med, at træne ben til de er den str. jeg gerne vil have dem også derefter begynde igen. Det skal siges jeg bulker. Mine ben er 62,5 cm og vil gerne have dem på ca. 58-59cm
Jeg vil gerne undgå en masse der skriver "Man kan ikke få for store lår" eller lign..

Mindpump skrev:Larsjensen skrev:Hej BB
Jeg er begyndt, at synes mine lår er for store til hvad jeg vil have dem til, at være. Jeg er vokset ud af mine bukser og kan ikke passe de halv stramme modeller længere som jeg bryder mig mest om. Jeg vil gerne have min ben bliver mindre. Har prøvet og skrue bentræning ned til 1 gang om ugen, men de vokser stadig en del. Skal jeg stoppe med, at træne ben til de er den str. jeg gerne vil have dem også derefter begynde igen. Det skal siges jeg bulker. Mine ben er 62,5 cm og vil gerne have dem på ca. 58-59cm
Jeg vil gerne undgå en masse der skriver "Man kan ikke få for store lår" eller lign..
du har allerede oprettet en tråd med samme emne hvor du fik svar. nice try.

ErikaMaria skrev:Larsjensen skrev:.... Det skal siges jeg bulker. Mine ben er 62,5 cm og vil gerne have dem på ca. 58-59cm
62,5 cm er virkelig ikke ret meget. Mine ben er samme størrelse og jeg løfter i -63. Det er virkelig ikke ret meget. 58-59 cm, hvorfor kan jeg kun spørge? Det er jo et par tynde tøseben, man har med at gøre der.

biggerthanlife skrev:ErikaMaria skrev:Larsjensen skrev:.... Det skal siges jeg bulker. Mine ben er 62,5 cm og vil gerne have dem på ca. 58-59cm
62,5 cm er virkelig ikke ret meget. Mine ben er samme størrelse og jeg løfter i -63. Det er virkelig ikke ret meget. 58-59 cm, hvorfor kan jeg kun spørge? Det er jo et par tynde tøseben, man har med at gøre der.
Man kan ikke passe de der stramme jeans, hvis man har trænede ben. Måske er det ikke sjovt at have et helt klædeskab man ikke kan passe mere :-p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster