Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

prøveren skrev:Jeg har nu fulgt et træningsprogram, sammen med en makker i 1 år, som vare ca. 2 timer om dagen. Jeg læser mange forskellige teorier, på hvor langt et træningspass må være. Så nu vil jeg lige høre hvad folk har at sige her

prøveren skrev:Vi er 2 der træner, så vi presser hinanden så meget vi kan, og den pause vi har, er når den anden træner. så vi har nok 1 min-2min pause mellem hvert set

Nu bruger jeg max 30 minutter pr træningspas og er mere øm end ALDRIG før! Og det forsætter!!!!

ZinK_ skrev:Inden jeg fik coach på, kunne jeg snildt bruge 2 timerNu bruger jeg max 30 minutter pr træningspas og er mere øm end ALDRIG før! Og det forsætter!!!!

ZinK_ skrev:Inden jeg fik coach på, kunne jeg snildt bruge 2 timerNu bruger jeg max 30 minutter pr træningspas og er mere øm end ALDRIG før! Og det forsætter!!!!

prøveren skrev:Vi træner for at blive større. Altså vi køre en uge som hedder -
Mandag: Ben/nakke/biceps
Tirsdag: Ryg/mave
Onsdag: Bryst/Skuldre/triceps
Torsdag: Ben/nakke/biceps
Fredag: Ryg/mave
Lørdag: Bryst/skuldre/triceps
Vi har ca. 4-5 øvelser i hver muskelgruppe.
Søndag er for det meste fri, eller opsamlingsdag.
Jeg har brugt dette skema i 1 år nu, og har taget 20 kilo på 60 start - 82 nuværende vægt.

Jeg har brugt dette skema i 1 år nu, og har taget 20 kilo på 60 start - 82 nuværende vægt.

What! skrev:Hvad er der galt med at træne biceps dagen før ryg?

Garik skrev:prøveren skrev:Vi træner for at blive større. Altså vi køre en uge som hedder -
Jeres split er lort, og I træner for længe. Det vil sige, at I enten holder for længe pauser eller snakker for meget. Hvilket nok er to sider af samme sag.
Kortere pauser og ingen nakkeøvelser. Og så skal I stoppe med at træne biceps dagen før ryg. Gør det samme dag.

What! skrev:Hvad er der galt med at træne biceps dagen før ryg?

M.W. skrev:What! skrev:Hvad er der galt med at træne biceps dagen før ryg?
Forestil dig det scenarie hvor dine biceps er trætte, og du derfor ikke kan yde ordentligt under din ryg træning.
Garik skrev:What! skrev:Hvad er der galt med at træne biceps dagen før ryg?
M.W. forklarer det egentlig meget godt. Hvorfor udtrætte en synergist, dagen før du rammer en af de "helt store" muskler? Det kompromitterer din rygtræning, hvilket bare er dårlig programmering (hvis det ikke er tilsigtet)

BiggunzZ666 skrev:I må ALDRIG træne mere end 45 min. så forsvinder alle jeres gains. Det er standard viden. Spørg selv Jay Cutler.

BiggunzZ666 skrev:I må ALDRIG træne mere end 45 min. så forsvinder alle jeres gains. Det er standard viden. Spørg selv Jay Cutler.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster