Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

xxkoldsq skrev:Jeg er begyndt at spise mere, jeg spiser mere og mere :-) Men, jeg er lige startet forfra på mit program, så er det er lidt off - forhåbentlig hjælper det! Jeg bliver ved med at spise som jeg gør, med mindre jeg skal foretage ændringer (jeres mening)
Men nu er jeg jo selvfølgelig lidt disko træner, og det er jo også den dag jeg elsker mest, men programmet skal ændres, det er en dårlig sammensætning, da jeg godt kan være lidt øm dagen efter.
Jeg tager jeres råd til mig, og tager en off week, eller 2 med lidt lavere kg.
Er 82,5 kg i bænkpres ok efter kun 3 måneder?

Sakin skrev:xxkoldsq skrev:Jeg er begyndt at spise mere, jeg spiser mere og mere :-) Men, jeg er lige startet forfra på mit program, så er det er lidt off - forhåbentlig hjælper det! Jeg bliver ved med at spise som jeg gør, med mindre jeg skal foretage ændringer (jeres mening)
Men nu er jeg jo selvfølgelig lidt disko træner, og det er jo også den dag jeg elsker mest, men programmet skal ændres, det er en dårlig sammensætning, da jeg godt kan være lidt øm dagen efter.
Jeg tager jeres råd til mig, og tager en off week, eller 2 med lidt lavere kg.
Er 82,5 kg i bænkpres ok efter kun 3 måneder?
Nej du burde kunne løfte 182,5 kg nu???? hvad er det med folk og bænkpres

hvis det er der du vil hen
Sakin skrev:Husk at det er ryggen og skulderne der får dig til at ligne et stort lokumhvis det er der du vil hen

newbiepumper skrev:Derudover så prøv med lidt variation i øvelser og mere mad (og evt. sundere/mere variaeret mad)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster