Center #2 behøver ikke være lige så godt som Classic Gym, ellers havde jeg jo bare skiftet helt, men det er vigtigt at man ikke er sygt hæmmet af udstyret. Altså der skal være frivægte, racks, etc. Det gør ikke noget at det ikke er helt optimalt, da det jo er bedre end slet ikke at kunne komme ind at træne, eller at skulle skynde sig pga åbningstiderne i CG. Og så er det selvfølgelig vigtigt at det er billigt, når det nu er medlemsskab #2 og jeg ikke er millionær

Har selv kigget på Fresh Fitness. Det er billigt, de har døgnåbent, beliggenheden passer mig godt, og så skulle udstyret vidst være ok. Ud fra billederne på deres facebook side kan jeg dog slet ikke finde plads til at man kan smide lidt rundt med nogle barbells. Kan det passe? Og er der ellers nogle der har nogle erfaringer de vil dele ud af - dårlige som gode?
Jeg har overvejet SPH, hvilket er super, men jeg flytter snart til udlandet i en længere periode, så jeg har ikke mulighed for at betale for længere tid på én gang, og så er det jo ikke så billigt længere.
Så er der også FW Dannebrogsgade, hvor man vidst skulle kunne få medlemsskab rimeligt billigt til det center alene. Ved dog ikke om udstyret er fint osv. Det er også lidt langt væk, så det skal være noget bedre end FF for at komme på tale.
Er der ellers nogle forslag?
På forhånd tak, champs

og angående andet udstyr, så kan jeg virkelig ikke se hvad SPH har at tilbyde der er bedre end FW, hvis man ikke er vægtløfter, så er FW udstyr ganske udemærket, og når du selv skriver man fint kan komme i top form med FW udstyr, så kan jeg ikke se grunden til at du kalder det lort
er det fordi du ikke kan komme i bedre form med det udstyr du tror på er bedre ?? håndvægtene er meget bedre i FW end dem i SPH, og så har de en del kabeltræk som SPH hellere ikke har.