Går udfra at ligge kost osv om.
Men ja, ville først høre hvad hans fedtprocent lå på ca (Hvis det kan bedømmes på nogen måde udfra billede).
Man kan dog ikke se abs tydeligt på billedet.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PeterHejleJensen skrev:
Her er hans træningsbuddies

Odysseus skrev:PeterHejleJensen skrev:
Det er lige usmageligt nok det der...

Odysseus skrev:PeterHejleJensen skrev:
Det er lige usmageligt nok det der...

T-Reder skrev:IMO ser han ret fairy agtig ud? Host host..
vil tro en 10 stykker måske mindre.
.

Bay skrev:Brad Pitt er ikke særlig trænet - bare tynd

Bay skrev:Brad Pitt er ikke særlig trænet - bare tynd

Neoc skrev:Bay skrev:Brad Pitt er ikke særlig trænet - bare tynd
Jeg synes nu at hans fysik i Troy er okay?![]()

Moqensen skrev:Neoc skrev:Bay skrev:Brad Pitt er ikke særlig trænet - bare tynd
Du kan nok godt regne med han har været gennem photoshop et par gange eller tre under redigeringen af den film

Bundesball skrev:Så fik i da lige sørget for at NDAC ikke gider spørge om noget igen...
Det tegner sig meget godt til at blive en klub for en lidt mindre gruppe folk, der ofte skriver på boardet. Giv nu lige folk en chance, vi skal jo alle starte et sted.
Hvis NDAC f.eks. var en 14 årig dreng, der knap vejede 50 kg, ville det være flot hvis han kunne opnå Brat Pitts form relativt hurtigt, og hvad er der i vejen med at have opnåelige mål? De kan jo ændre sig med tiden.
Det er bare for nemt at melde n00b m.v. alt for nemt...

Bay skrev:Moqensen skrev:Neoc skrev:Bay skrev:Brad Pitt er ikke særlig trænet - bare tynd
Du kan nok godt regne med han har været gennem photoshop et par gange eller tre under redigeringen af den film
Og eftersigende røg han også på en A.S. kur for at fylde rollen ud.

Poliquin skrev:Han er jo lig så tynd og udsultet som NickHvordan kan nogen ha det som mål

Bundesball skrev:Bay skrev:Moqensen skrev:Neoc skrev:Bay skrev:Brad Pitt er ikke særlig trænet - bare tynd
I fight club er han for tynd, og i Troy er han blot enten på AS eller også er det photoshop, come on guys. I lyder sku som nogle gamle gnavne mænd der ikke synes noget er godt nok.

Neoc skrev:Jeg har læst om hans træning op til filmen, og den var sgu meget striks. Jeg tror personligt ikke at der er manipuleret med hans fysik i filmem, da det ikke er en uopnåelig fysik at få på 6 mdr., som jeg mener han havde brugt op til filmen.
Det samme kan da være tilfældet med Arnold i diverse film, Sylvester Stallone osv.

Bay skrev:Bundesball skrev:Bay skrev:Moqensen skrev:Neoc skrev:Bay skrev:Brad Pitt er ikke særlig trænet - bare tynd
I fight club er han for tynd, og i Troy er han blot enten på AS eller også er det photoshop, come on guys. I lyder sku som nogle gamle gnavne mænd der ikke synes noget er godt nok.
Jeg synes han er super flot i Troy - det skal ikke være nogen hemmelighed

Moqensen skrev:Den med Arnold skal du nok længere ud på landet med. Han har jo krudtet den helt vildt, der er ikke brug for photoshop, han var allerede den største i hollywood.

jesperlinde skrev:Moqensen skrev:Den med Arnold skal du nok længere ud på landet med. Han har jo krudtet den helt vildt, der er ikke brug for photoshop, han var allerede den største i hollywood.
og dog! Chuck norris var der jo længe før Arnold!
There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

jesperlinde skrev:Moqensen skrev:Den med Arnold skal du nok længere ud på landet med. Han har jo krudtet den helt vildt, der er ikke brug for photoshop, han var allerede den største i hollywood.
There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster