Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Headcrusher skrev:Hey.. har søgt her på sitet, men der stod bare et ord, og det ved jeg jo ikke hvordan man laver.
såå vil gerne træne tyrenakke, evt video til øvelse..

Headcrusher skrev:der stod navnet på en øvelser (vil jeg tro) og den ved jeg jo ikke hvordan man laver.

Headcrusher skrev:Der stod den trænede triceps + biceps og tyrenakke.. og findes der ikke en der kun træner tyrenakke?

Qmega skrev:Headcrusher skrev:Der stod den trænede triceps + biceps og tyrenakke.. og findes der ikke en der kun træner tyrenakke?
Tyrenakke er noget du får når din nakke er massiv nok.
BB shrugs, db shrugs.

Anden skrev:Qmega skrev:Headcrusher skrev:Der stod den trænede triceps + biceps og tyrenakke.. og findes der ikke en der kun træner tyrenakke?
Tyrenakke er noget du får når din nakke er massiv nok.
BB shrugs, db shrugs.
jeg har aldrig lavet andet til nakken end tung dødløft, og min nakke er rimelig massiv

fisken skrev:Anden skrev:
jeg har aldrig lavet andet til nakken end tung dødløft, og min nakke er rimelig massiv
så du laver aldrig rows og lign.?

Anden skrev:fisken skrev:Anden skrev:
så du laver aldrig rows og lign.?
jo dabare så vi ikke snakker forbi hinanden, så var det jeg mente shrugs. jeg burde nok have uddybet: min pointe er bare, at det ikke er nødvendigt at lave shrugs for at få en stor nakke. dødløft (og rows) er for det meste helt fine til at bygge masse på trapz.
men den mening tilhører jo på den anden side også en der synes at shrugs er en nedern-øvelse

fisken skrev:kan godt se hvad du mener, men du skrev forkert igen

Men det er op til en selv jo
jeg synes det er nasty:D
plaid skrev:synes personligt tyrenakke er klamt og kender heller ikke mange damer der kan li detMen det er op til en selv jo

plaid skrev:synes personligt tyrenakke er klamt og kender heller ikke mange damer der kan li detMen det er op til en selv jo

Anden skrev: min pointe er bare, at det ikke er nødvendigt at lave shrugs for at få en stor nakke

5teensig skrev:Man skal bare dyrke stærkmand eller vægtløftning, så kommer nakken helt af sig selv! True story

alfross skrev:5teensig skrev:Man skal bare dyrke stærkmand eller vægtløftning, så kommer nakken helt af sig selv! True story
Hvordan er det man laver den der stærkmandsøvelse? Jeg vidste det før, men nu har jeg glemt det.

5teensig skrev:alfross skrev:5teensig skrev:Man skal bare dyrke stærkmand eller vægtløftning, så kommer nakken helt af sig selv! True story
Hvordan er det man laver den der stærkmandsøvelse? Jeg vidste det før, men nu har jeg glemt det.
Det var da en værre gang ævl at lukke ud. Stærkmand er ikke en øvelse, det er en sport, så der er rigtig mange øvelser deri. Dem der nok rammer nakken mest: alle former for dødløft og øvelser hvor man skal gå med et eller andet, frivend og pres over hovedet.
Vægtløftning er det sjovt nok stød og træk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster