Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:http://www.youtube.com/watch?v=h1Gt-GY2y0o&eurl=http://www.bt.dk/article/20080531/utroligt/80531031/[/url]

Karl Æg skrev:Hvordan kan du ikke vide om du tror på det? Hvad er der at tro på?

Kolditz skrev:Såå er vi igang igen! Og som altid i USA. Det holder sgu ikke.

Odysseus skrev:Det er sjovt som man ALDRIG kan fange sådanne "fabeldyr" på ordentlig film eller fotografi?
Kan også meget godt lide som vores "alienven" kigger rundt for at det skal virke livligt
Mon ikke bare at ophavsmanden af denne video skulle skylle sine prozac ud i toilettet![]()

'Odysseus skrev:Du er lidt en vendekåbe, er du ikke?
med en fake film.
Prøv at læse igennem.. ;)slavers skrev:"Eksperter skal nu i gang med at undersøge, hvorvidt videooptagelsen er den ægte vare"
OMFG skal der "eksperter" for at se om den er fake? Jeg kunne lave en mere overbevisende film på 5min.
The fake video is all over YouTube already, and of course some people are claiming it’s the real thing. It’s not.

Mikkel leicht skrev:Hvis i har billeder af mig, så har i faktisk en alien/UFO (uidentificeret "flyvende" objekt!) :lol:

Friche skrev:Den alien er mindst ligeså ægte som spøgelset vi tidligere havde oppe og vende:
viewtopic.php?t=11769&start=0
Hvorfor kan i ikke bare indse at der findes overnaturlige væsner?

Friche skrev:Den alien er mindst ligeså ægte som spøgelset vi tidligere havde oppe og vende:

Odysseus skrev:Friche skrev:Den alien er mindst ligeså ægte som spøgelset vi tidligere havde oppe og vende:
Ja bare kig i min log

Friche skrev:Odysseus skrev:Friche skrev:Den alien er mindst ligeså ægte som spøgelset vi tidligere havde oppe og vende:
Ja bare kig i min log
Slog op på sidste side og det første jeg ser er Ole HenriksenDu vinder

Karl Æg skrev:ROFL, 46 % tror på UFO'erSå er man da også enten godt dum eller totalt stupid. Selvfølgelig findes der UFO'er. Små grønne mænd i rumskibe, der mærkeligt nok kun kan fanges på amatøroptagelser og ikke med al NASAs fancy udstyr, er dog en anden snak.

Spo skrev:Hvis man tror at vi er de eneste levende fiduser i universet er man da rimeligt dum.

slavers skrev:Spo skrev:Hvis man tror at vi er de eneste levende fiduser i universet er man da rimeligt dum.
Man er vel mere dum hvis man tror vi ikke er alene?

Spo skrev:slavers skrev:Spo skrev:Hvis man tror at vi er de eneste levende fiduser i universet er man da rimeligt dum.
Man er vel mere dum hvis man tror vi ikke er alene?
Så uendeligt mange planeter, og så skulle vi være det eneste, så er man enten meget dum, eller i værste fald kristen

Odysseus skrev:Indtil du kan komme med videnskabelige beviser for at vi ikke er de eneste intelligente væsener i universet, til at bakke dit udsagn op, så vil jeg forbeholde mig retten til at kalde dig for rimelig dum

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster