Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ken9 skrev:har ikke kunne finde det herinde eller nogen andre stedermen hvad ligger smith-maskine vægtstangen på

livebig55 skrev:Ken9 skrev:har ikke kunne finde det herinde eller nogen andre stedermen hvad ligger smith-maskine vægtstangen på
tro nok det er ca 10kg, men står det ik ude på enden?
Synes bare jeg kan huske at være blevet fortalt at de kan veje op til 20 kg !!

Ken9 skrev:livebig55 skrev:Ken9 skrev:har ikke kunne finde det herinde eller nogen andre stedermen hvad ligger smith-maskine vægtstangen på
tro nok det er ca 10kg, men står det ik ude på enden?
har ikke kunne se det på enden men kan være det er mig der ikke har kigget ordentlig efterSynes bare jeg kan huske at være blevet fortalt at de kan veje op til 20 kg !!

TheCzech skrev:Det er forskelligt fra mærke til mærke. Find ud af hvilket mærke det er, så kan du google det. De ligger typisk fra 9kg og op til 20kg.
tak for hjælpen Begge to 

cots skrev:Er der ikke en vægt du kan trække hen først vej dig uden stang og bagefter med...

Carsten2002 skrev:Men hvorfor er det nødvendigt at vide ?

sund skrev:Carsten2002 skrev:Men hvorfor er det nødvendigt at vide ?
Ingen har skrevet det er en nødvendighed.
Mange finder det mere eller mindre interessant om de presser 100 kg, eller 120 kg.

sund skrev:Det korrekte svar i denne situation er faktisk at det er legemeget hvad Smith maskinen vejer, da du ikke skal benytte dig af den.

sund skrev:Det korrekte svar i denne situation er faktisk at det er legemeget hvad Smith maskinen vejer, da du ikke skal benytte dig af den.

Casper.S skrev:sund skrev:Det korrekte svar i denne situation er faktisk at det er legemeget hvad Smith maskinen vejer, da du ikke skal benytte dig af den.
Nogle øvelser kan periodevis, sagtens laves. Her tænker jeg f.eks. på Smith Shoulder Press. Kodeordet er periodevis.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster